Na igen, nincs semmi abban, hogy egy márka nevét koppintják, de amin néhány napja röhög a világ, az egy magasabb szintje az Adios-jelenségnek.
A kínai Vuhszi városában ugyanis van egy utca, ahol csupa ismerős felirat van. Csak épp a szövegük nem stimmel: Apple helyett Appla van kiírva, Zara helyett Zare, H&M helyett H&N, Hugo Boss helyett Hugo BGSS, és Starbucks Coffee helyett - na jó ez tényleg erős - SFFCCCKS Coffee.
Ám nem is ez a legcifrább az egészben!
Hanem az, hogy ezek az álcégnevek csak álboltokat jelölnek egy ál-bevásárlóutcában. Ugyanis az álmárkák alatt nem álcuccokat lehet kapni - a tervezők csak egyszerűen úgy gondolták, jól mutatnának a világmárkák a házfalakon, így lekoppintottak párat és kiaggatták. Ahogy látható, a helyiségek többsége tök üres.
Egészen elképesztő.