A Budapesti Aszfaltprojekttől (BUPAP) kaptam ezt a remek kis filmet. Nem új, de bevallom én még nem láttam. Mint írták: 

promóvideó alapja a Kőpesti című alkotás, amely a 2010-es BME Alkotóhét keretében készült, és abban az évben elnyerte az Artmagazin különdíját. Az eredeti videó készítői: Lajkó Nóra, Lukátsi Marcell és Tóth Bálint, a BME Építészmérnöki Karának hallgatói. A kurzust Baróthy Anna vezette (Szövetség'39).

Az Urbanista elköltözött! Ha nem akarsz lemaradni a friss posztokról, katt ide:

Címkék: marketing budapest reklám klip

A bejegyzés trackback címe:

https://urbanista.blog.hu/api/trackback/id/tr844319835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nál 2012.03.16. 15:24:34

Ez sajnos most nem tetszik.

anikt 2012.03.16. 21:43:30

Szerintem meg zseniális :):)

Vaandor 2012.03.19. 09:14:53

Az ötlet tetszik, de valahogy nagyon nem áll össze. Talán mert nem tudtam elvonatkoztatni az első benyomástól, hogy egy szardarab mászik ki a fickó szájából?
(De a csaj unott hangszíne illetve semmitmondó szövege is benne lehet.)
süti beállítások módosítása