Trója

 


/Tipp: Tamás, mrgeez, schmaudertamas, Olga - kösz!/

Az Urbanista elköltözött! Ha nem akarsz lemaradni a friss posztokról, katt ide:

Címkék: ingatlansaláta

A bejegyzés trackback címe:

https://urbanista.blog.hu/api/trackback/id/tr662432879

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: SOS! Belehülyültem a lakásvásárba! 2010.11.08. 12:32:04

Meghülyültem. Ez már biztos. Hetek óta lakást adok el és veszek. Illetve nem adok és nem veszek. Illetve is-is. Hol eladok de, nem veszek, hol veszek, de nem adok el. Gondolatban már-már az utcán alszom.Repkednek a 11 és 17 milliók és minden létező köz...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

najmanna 2010.11.08. 10:39:56

mátyás palotájából származó kövek?!?!? ilyenkor hol a rendőrség?????

seretyesemo 2010.11.08. 10:49:11

uramisten, hogy ez mennyire gusztustalanul ízléstelen :D

Nagykócsag 2010.11.08. 10:53:15

Mi az hogy Mátyás palotájából származó kövekkel????

altec 2010.11.08. 11:02:51

irigyek vagytok büdös panellakók! sebaj, ti maradtok a betonban - azt mondják a rómaiak ismerték már a (beton) technológiát. nem tetszik? és? ki nem szar le!?

Népi ellenőrzési iroda (törölt) 2010.11.08. 11:13:03

Ezen legalább valaki gondolkodott, bár kizártnak tartom, hogy magyar szellemi termék. Valszeg koppintották a lényeget és hozzátolták a freskókat. Némi átalakítás után bevállalnám.

monyon le 2010.11.08. 11:17:18

300 mill-ért azé meggondolja az ember, hogy miben éljen! 300 mill. inkább befektetnék, minthogy "házra" költsek. Freid Úrnak biztosan nem megy a fürdőszoba biznisz :) ezért kínálgatja.

zovar23 2010.11.08. 11:23:32

Én elolvastam a teljes leírást, megnéztem az összes képet. Szerintem nagyon szép, és nálunk még nem nagyon láttam hasonlót, pedig ingatlanos vagyok, jártam egy-két villában.
Egyedi, ötletes, nem össze-vissza újgazdagstílusú, és van hangulata.
Asszem, megyek lottót venni.

Madarsky 2010.11.08. 11:25:29

én abszolute nem értek hozzá, de nekem tetszik, szerintem szépen harmonizálnak a dolgok, én elfogadnám

a fehér műanyag konnektorok és villanykapcsolók viszont zavaróak, annyira jól meg van csinálva a hangulat a többi elemmel, hogy ezek nagyon kiugranak

tesztmacska 2010.11.08. 11:26:56

A kedvencem a leírásból: "Buszmegálló a ház előtt."

ziza133 2010.11.08. 11:30:47

Nekem tetszik, egy kifogas a furdoben levo kek mozaikcsempek...miert kell egy furdo reszt szocreal "uszoda" szinure kesziteni? Na mindegy.
Nekem nagyon bejon a keco.

@Viziparaszt: a takarito/kertesz/stb eseten jol jon a buszmegallo :)

halszájú 2010.11.08. 11:34:33

" mely azt az érzést kelti, mintha hajók a mi kertünkben úsznának. "

Ha megint párszor évszázados árvizeket meghaladó árvízek jönnek a következő években, akkor nem csak az az érzet lesz hanem valóság.

Nem kellemes nagyvíz idején a többtízmilliós kertben döglött szlovák macskákkal és osztrák tejesflakonokkal közösködni.

akur 2010.11.08. 11:51:35

elnézést de ez nem egy teniszcentrum valóban ízléstelen váróterem részének egy részlete és nem egy luxusvilla???? Nekem nagyon úgy tűnik így első blikkre, mert ide jártak a srácaim úszótáborba ,mert hogy azt is szerveznek. Drága és szar hely nem mellesleg, de ne ferdítsünk ez nem egy luxusvilla sztem. Ha tévedtem volna elnézést de a berendezés ízléstelen harsánysága annyira szembeötlő volt rögtön, hogy felismerni véltem. :)

telkoe 2010.11.08. 12:20:59

Tipikus kifinomult OBI-Praktiker-Baumax izlesvilagu epulet. Ignatlanosoknal nagy / draga = luxus :)

Napkutya 2010.11.08. 12:34:52

A belsőépítészeti korszakot valahová a posztzámbó és a pregyőzike közé teszem.

A kovácsoltvas elemek különösen jól harmonizálnak a műtrójai műfreskóval, különösen annak a fényében, hogy szerencsétlenek akkortájt attól is vért pisáltak, ha valaki egy hetven centis kardot összehozott vasból.

Csak gratulálni tudok.

Apropó, hol lehet palotakövet kapni? Építenék egy Zsigmond-kori kerti grillt.

kigyurt álat 2010.11.08. 13:01:03

Fried-es hirdetés azt írja, hogy "Leányfalusi Duna parton". Leányfalus, az meg mi?

Meg ezt: "a válság miatt most 299.000.000.- Ft-ért elvihető"
Hova vigyem? :)

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2010.11.08. 13:04:46

Azért a 106 nm-es nappalit egy kicsit sokallom.

2010.11.08. 13:11:40

A kertben 6.000 Ft-os OBI/Praktiker/Baumax pad, 500 Ft-os műanyag muskátliládákkal…
A fürdőszoba nekem nagyjából bejön – talán itt akarták a legkevesebbet és ezért lett ez még egész jó.
Van itt minden, kő, fa, freskó, csak azt nem értem, ha már Trója, meg görögök, akkor miért nem e köré épült az egész? A színes üvegablakok, az akvárium hogy jön ide?
A tornateremben klassz a két gyűrű, ilyen távolságban felfüggesztve szerintem épp semmire sem használható. Az étkezőben a fali képek szerintem rómaiak, a 3000 Ft-os kalitka megintcsak rohadtul kilóg az egészből.

Kevesebb itt is jobb lett volna, a részletek iránti nagyobb figyelemmel. Önmagában nem gond, ha valaki egy görög villában érzi jól magát, de ez így ízléstelen és gagyi lett - viszont jó drága.

A másik házban látható, kagylókkal, kavicsokkal feltöltött szaroknál ízléstelenebbet keveset látni...

papustol 2010.11.08. 13:34:13

Ha végkielégítésből építette,a 98%-os adó miatt kerekekre nem teheti!Nagy területeket meg lehet szokni.Irigykedőkből felállana a fekete sereg.A bűvészek szokták mondani csak ellenőrzött körülmények között utánozzanak! SZÉPEN ÖSSZE VATYARÁZTA innen-onnan szedték az anyagot.Elfogadom grátisz amennyiben komoly vevőt nem talál!

goldblum 2010.11.08. 13:34:40

Nyugtassatok meg, ugye mindenki viccel, aki azt írja, hogy ezek tetszenek neki?

Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2010.11.08. 13:36:04

A mesebeli házikó egész ízléses. És jók a fotók, nem a megszokott ingatlanos-színvonal.

adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2010.11.08. 13:36:07

@Napkutya:

"...A belsőépítészeti korszakot valahová a posztzámbó és a pregyőzike közé teszem..."

Mellényeltem a teámat:)

"...Zsigmond kori kerti grill..."

Megint:)

jnsz88 2010.11.08. 13:38:15

A muskátli ládákon látszik, hogy a Dunából egy-egy nagyobb hullám azért elér a kertig.

adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2010.11.08. 13:39:02

@goldblum:

Én konkrétan lehánytam a billentyűzetemet a képek hatására de lehet, hogy az én izlésemmel van baj.;)

bonnie · http://bonnie.freeblog.hu 2010.11.08. 13:42:34

"aszfaltos úttól 100 m-re" LOL

Ejjnye Bejjnye 2010.11.08. 13:47:16

Örülök a cikknek és a képeknek. Most már látom, hogy milyen ingatlanokba lett beépítve szüleim nyugdíja. Így én is - hacsak a képeken - gyönyörködhetek egy-egy kövön, vagy padlórészleten, amely valójában a szüleimé, csak ők nem tudtak róla. Csak tették a dolguk, és hűségesen fizették a kötelező nyugdíj-járulékot! Ja és mivel a pénzük, adójuk az ilyen kecókba beépítésre került, most majd az én adómból és (megemelt) nyugdíj-járulékomból pótolják a hiányt! Vagy lehet, hogy az is beépítésre kerül valahol? De jó lenne azokról is egy fényképes beszámoló!

Farkos Csapó Gyurka 2010.11.08. 14:06:14

"postzámbó és pregyőzike" - nos, majdnem pelust kellett cserélni. Igazán találó!! A nyitó kép már mindent elárul. Az a lovasjelenet az mindent visz. Nekem már csak a kerti rózsabokor(ez a legszebb) mellett az uborkafa hiányzik.

Toscana - ugyanennyiből - igazi élvezet.

Ricse 2010.11.08. 14:36:40

Vajon csak engem zavar, hogy az ingatlan leírásában ("leírásába", vazze) következetesen -ba, -be ragot használnak -ban, -ben helyett? Milyen tiknyó ez TeraKöcsög!

Never 2010.11.08. 14:47:30

Te jószagú ég, ez rémisztő. Nem baj, az emberek, akik ezt megépítették, legalább (remélem) megkapták a pénzüket, és ennyiben valami jót tett a világgal a tulaj.

Ez olyan, mint egy rózsaszínre festett Bentley Continental, plüss ülésekkel és jegesmedveszőr kormánnyal. Broáááááf.

loláb 2010.11.08. 14:50:48

A trójai villa nem rossz.
Nyilván persze viccesek az antik görög freskók magyarországon (a szöveget nem olvastam, lehet, hogy abban van erre reális magyarázat), de a ház arányai, a belső terei jók, a kivitelezés igényes, nem csicsás, giccses, a szobrok bőven a jóizlés határain belül vannak.

Ennyi pénzből, ennyi igényességgel MÁSHOGYAN is lehetett volna szép házat csinálni, de szerintem ezzel sincs különösebb baj -annek ellenére sem, hogy én magam nem szeretnék ilyen lakásban lakni, illetve saját erre fordított 400 millióból biztosan más házat építenék magamnak. De ez már az ízlések és pofonok kategória.

2010.11.08. 15:08:49

Túl sok (pénz,sznobság) és túl kevés (ízlés,műveltség), ha ilyen a lakás tulajdonosa, akkor jól dolgozott a lakberendező. Ami tetszik: a lámpák és a kovácsoltvas(?) garnitúra, ezek azonban nem valók belső térbe, teraszon, kerti pavilonban mutatnak jól. Amitől rosszul leszek: járólap és "palotakövek" együtt. Ja, az egész látvány rossz hatással van rám, talán ezért is írtam kommentet ide.

nál 2010.11.08. 15:17:30

@loláb:
Ez az, ez a villa nem hogy 400 millióból, de még a feléből sem épült.
Alapszabály: Minden épített ingatlan értékjelzője a felhasznált hidegburkolatok minősége.

(Na meg arról a gazdasági alapszabályról se feledkezzünk el, hogy minden termék annyit ér, amennyiért megvásárolják. Ezt a kutya sem fogja elvinni ennyiért.)

Veronka 2010.11.08. 15:26:45

ezt az épületet én, a tulajdonos terveztem, kiviteleztem, minden porcikája egyedire, harmonikusra sikeredett , és különleges, hozzáadott szellemi értéket képvisel.

Vajon saját kezűleg festette a csodás freskókat? A harmonikus villanykapcsolók és ajzatok a konyha kőfalán :)

A szomszéd díjnyertes kertje, mint hozzáadott szellemi termék

Csokis · http://csokis.blog.hu 2010.11.08. 15:30:57

A zebegényi kis házról szerintem volt valami blog is akkoriban, amikor épült. De lehet, hogy ez még a "preblogolós" időkben volt, és Index topik volt. A fene sem emlékszik. Valami építész-belsőépítész házaspárra emlékszem, akik részletesen leírták, mikor, melyik hatósággal, kivitelezővel kerültek szívóágra. Aztán jött a bekötözés, berendezkedés. Jópofa volt.

bedlifan 2010.11.08. 15:47:44

első dolgom lenne kimeszelni.

mybudapest · http://mybudapest.blog.hu/ 2010.11.08. 15:52:49

az átalakítható lakásnál mit kell nézni?

hegyilany 2010.11.08. 15:57:27

Ótvarronda, de legalább jó drága. Egyedül a konyha MÉRETÉT irigylem.

Rocky 2010.11.08. 16:24:01

"Ezt az épületet én, a tulajdonos..."

Tegnap sikerült végre megcsinálnom a gerincemet... 6 órás műtéttel, tükörből, de sikerült...menjenek az orvosok a f*szba!
A szomszéd Mari, azt mondta, hogy "harmonikusra sikeredett , és különleges, hozzáadott szellemi értéket képvisel"
most már hátul is van karom és a gerincsérvem is elmúlt!

Építész vagyok!
(mindenhez értek)

bandigyerek 2010.11.08. 16:26:54

de ha ez itt úgy lett volna előadva, hogy bredpitt és andzselinadzsoli dél-spanyolországi haciendája,a sok köpködő rögtön letérdelt volna hogy hű meg ha... sok hülyemagyar, fikázik a káposztásmegyeri panel 45 m2-ből ami ráadásul a banké,ahelyett hogy azon túráztatná a csökött agyát hogy hogyan kerülhetne az efféle ingatlanokhoz közelebbi kategóriába. na és ha valaki lehülyéz mást azért, mert annak tetszik az, ami neki nem, nos az kit minősít?

Katilka 2010.11.08. 16:31:39

Szia Emberek. Az utolsó képen középtájon kandikáló buksi fej figyelmes vizsgálata megmagyarázhatja miért is érezzük sokan, hogy ez bizony arieles hamburger, motorolajszósszal-azaz mindegyik dolog jó a maga helyén, de együtt.......ezért nem is úgy kell tekinteni rá, mint harmonikus, egységes megjelenésre, hanem, mint Valaki személyes ízlésének, szépérzékének megjelenésére. Szerintem.

Rocky 2010.11.08. 16:33:04

A zebegényi kollégák házában leginkább a kitekerhető "csíkosnapernyő" (sallala) fogott meg!

A kert japánosan visszafogott :D, még egy-két macska szobor hiányzik, különböző stílusokban!

A házban különösen igényes részlet, a fodros-szoknyás konyha!

Összességében: nem ízlésformáló, hanem minden igényt kielégítő!
Ez a lényeg! A képek kommentjein is látszik a magyar nép elégedettsége:
"csodaszép, meseszép, jaj de szép"
Bizonyára dőlnek a megrendelések az igényes mediterrán családi házakra!
Persze erről nem a tervező tehet, ő csak kiszolgálja a megrendelői igényeket!
Bizonyára a sajátját is más rendelte meg ilyen meseszép stílusban!
:DDD

(mindig mondtam, h a Gyűrűk ura szar film...)(túl sok benne a csillogó szemű kis buzi hobit)(mi abban a jó?)

(egyébként a kert tényleg szép lenne, ha az is nem volna már ku*va sok-sok-sok)

minimal-t

Rocky 2010.11.08. 16:39:41

@bandigyerek:

bandika hidd el láttam, laktam, terveztem már ennél sokkal drágább épületet...

nem az irigység beszél belőlem, hanem a hányinger

a magyarokat pedig ne hülyézd, mert ez itt az az ország, ahol a magyarok laknak!
vagy ne csodálkozz, ha megcsapkodnak egy páran a helyiek közül, mint egy bunkó idegent!

az ízlést nem pénzért adják... tudod-e?

írjál valami ütős választ a palmtopodon miközben bevágsz a buszsávból a fehér audiddal a sor elejére!

dark future · http://www.andocsek.hu 2010.11.08. 23:43:10

bármerre nézel az igényes és ízléses villában, mindenfelé kigyúrt meztelen férfitesteket látsz a falakon. homár-é a tulaj?

Frank Morgan 2010.11.09. 09:42:14

"Buszmegálló a ház előtt."
Na ezért nem kell, nem tudnám kihasználni, még nincs saját buszom.

ineralisi · http://degzfigyelo.blog.hu 2010.11.09. 21:56:42

Ha-ha-ha! Ez vmi kupi volt? A azt írja, "akár magánóvodának is".. Szétröhögtem magam! Ez vetekszik Stadler papa produktumaival, igen találó a megállapítás, miszerint postzámbó-pregyőzi.. Netán egy másik ex-juhász, vagy ez egy kőfejtőből hozta a világát?

Nehéz dönteni, de talán ez a kép a kedvencem: www.fried.hu/uploads/ingatlan/slides/img_7592.jpg - bár igen hiányolom a bordásfalat és az un. "szekrényeket", meg a felszigszalagozott kézipályát. A szexi izzadságszagot gondolom külön gép termeli..

szépjuhászné 2010.11.11. 12:52:16

És a csodapalota előtt megy a 10-es út egész forgalma. Szoktam látni útközben, kívülről még egész jól néz ki, de belülről rettenet.
süti beállítások módosítása