Szerencsére hamar kiderült, hogy a horpadt bádoglapok nem odakerültek, csak ottmaradtak a Petőfi híd budai hídfőjénél az aluljáróban - ami persze nem jelenti azt, hogy ne lenne igénytelen és sivár a "felújítás" utáni állapot. Ám nem csak a végeredmény, a történet is érdekes. Ahogy CDRW írta:
Azért a kivitelezés módja megér 1-2 szót:
először befújták az egész aluljárót valami hígítós lötyivel, miközben az emberek jöttek- mentek. Aztán elkezdték az egészet gőzborotvával lekaparni miközben ... az emberek jöttek-mentek.
A csövesek persze élvezték, ott álltak végig ebben a hígítós cuccban.
Aztán elkezdték lefesteni az egészet, pl a korlátot ami a villamoshoz megy, szép szürkére, de semmivel sem volt megjelölve, hogy hééé paraszt ne dőlj neki, ne fogd meg.