kqpk9vtcatikwdlwocpr[1].gif

Persze, ahol ennyire frankók a billenő szellőzőablakok, ott nincs min csodálkozni:

jpyv0s87x5pwn9jft00u[1].jpg

yyq1ovnpksoizhmtfh9h[1].jpg

A házikó amúgy San Franciscóban épült egy éve és van róla egy csomó kép az ArchDaily posztjában. Én a Gizmodón találtam, onnan van a gif is. [Képek:Bruce Damonte/Craig Steely.]

Az Urbanista elköltözött! Ha nem akarsz lemaradni a friss posztokról, katt ide:

Címkék: usa ajtó san francisco

A bejegyzés trackback címe:

https://urbanista.blog.hu/api/trackback/id/tr955871118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

az_okoskata 2014.03.20. 22:49:55

nagyon szép megoldás :) sokkal ötletesebb mint a szekcionált garázskapu... :D de itthon ez nem bejövős... azért jó, hogy vannak akik próbálják jó irányba terelni az itthoni ízlést :) grat!

Bogas 2014.03.21. 11:50:30

Én azt nem gondoltam, hogy a "menő" kifejezés úgy fog terjedni a netes szóhasználatban, mint a pestis.

innovation 2014.04.03. 09:02:34

@EvilHedgehog: ez a függönymánia itthon nagyon dívik. De, ahol átlátható a közélet és senkinek nincs rejtegetni valója, ott nincs szükség függönyre. Lásd Hollandia...

EvilHedgehog 2014.04.06. 06:44:00

@innovation: Az utcáról is látható 60 éves melltartót kereső nénik országa lett hollandia?

Egy Hun Hunniából 2014.05.29. 11:04:09

@az_okoskata: Én szívesen javítom egy ilyennel vizuális környezetet, vagy javítom vele az ízlést idehaza, ha a szekcionált egyen garázskapu és eközött a (szerintem ausztrál tölgy) kapu közti árkülömbséget állod ;-D
süti beállítások módosítása