villa_ugy_1_1389703139.jpg_422x519

Sajnos már kora reggel ellőttem a nap hirdetését, de sebaj, mert ez több napra előre borítékolhatóan a legjobb. A 444 talált rá, és fel is hívták az ingatlanost aki sajnos nem árult el részleteket.

Az Urbanista elköltözött! Ha nem akarsz lemaradni a friss posztokról, katt ide:

Címkék: hirdetés lakás felirat villa fura hirdetés

A bejegyzés trackback címe:

https://urbanista.blog.hu/api/trackback/id/tr735758065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2014.01.14. 23:31:34

Szerintem tipikus ingatlanos módszer csak. Olyan, mint a postaládába dobált kézirásos betűfonttal nyomtatott sajtcetlik, hogy "magánemberként eladó lakást keresek".

Engem is mindig hivogattak az ingatlanosok, hogy azonnali készpénzes vevőt hoznak, komoly érdeklődőt, stb. Csak arra az egy esetre irunk egy szerződést (noname iroda).
Amikor mondtam neki, hogy okés, de ha ez nem igaz, akkor kifizeti nekem a benzint és az óradijamat, egyből nem volt olyan komoly az érdeklődő.

(a telefonszámra rákeresve egyébként feljön melyik ingatlanosé)

kutya vacsorája 2014.01.15. 08:35:44

nem mondja, hogy nem ingatlanos. nyilván az. az efféle üzikkel szemetelik tele a postaládát. szegények, nekik is élniük kell.
egyébiránt az internet nem a világ csodája, bár értem én, hogy egy netes hírlap abban érdekelt, hogy ezt tolja. én pl.szájhagyomány útján adtam el kettő kecót már a válságban, hiába volt fenn a hirdetés többb oldalon is, és tök fölöslegesen bíztam meg ingatlanost. amikor pedig kerestem, néztem a környék falragaszait, kitáblázott házait. sőt, a helyi printújságok apróját is.
az onlány ingatlanos oldalak közül egyetlent tudtam hatékonyan használni, a .com-osat, mert ott a legnagyobb a felhozatal és a legrészletesebb a kereső. de nem elég részletes. mibe fájna pl. beiktatni egy kisállatos szűrőt, sok felesleges telefont megspórolna mindkét oldal.

Mrs.Columbo 2014.01.15. 09:00:45

Ha a II. és XII. kerületben vannak elhelyezve, mi a baj vele?
A miniszteri biztost mondjuk nem értem miért kellett ráírni.

Egyébként pedig szerintem ha az ember lakást akar, ezerszer hatékonyabb kiplakátolni ilyenekkel azt a környéket, sőt azokat a házakat, amik szóba jöhetnek nála, mint feltenni az n+1-edik hirdetést egy ingatlanos portálon.

Vegaaa 2014.01.15. 09:49:52

@Mrs.Columbo: én jó környéken lakom, így sűrűn előfordul hogy valaki a faliújságra kiragasztja, miszerint venne lakást ebben a házban. a hülyéktől sajnos így sem lehet szabadulni, az ingatlanosdi többismeretlenes egyenlet. nálunk 15 lakásból ötöt albérleteztetni szoktak, de az egyik tulaj valószínűleg már unja a banánt, úgyhogy felhívta a faliújságra kiragasztott telefonszámot. a hirdetésben világosan le volt írva, hogy több szobás lakást keresnek erkéllyel. az agyhalott tulaj meg idecsődítette valszeg kamu dumával a szerencsétleneket, oszt mutogatta a zárószinten levő 35 négyzetméterest.

WYW 2014.01.15. 10:08:19

Jó dolog ma miniszteri megbízottnak lenni.

Étteremkritikus · http://legjobbetterem.blog.hu 2014.01.15. 11:06:49

@Kőmíves Kelemen: Nálunk a környéken ugyanaz az ingatlanos plakátolta ki tényleg kézzel írt, helyenként javított :) cetlikkel, hogy saját használatra keres ügyvéd házaspár legalább 3 szobás lakást. Vagy éppen fiatal informatikus 2 szobás lakást. Vagy közgazdász-informatikus házaspár gyerekekkel legalább 100 négyzetméteres lakást. A legszebb az volt, amikor ugyanazzal a kézírással, ugyanazzal a telefonszámmal lógott két különböző cetli egymás mellett :)

háténimmár 2014.01.15. 11:53:20

A minisztei megbízott itt csak megtévesztés.
Azt hiszi a kedves agyhalott ingatlanos, hogy az olyan komolyan hangzik, hogy mindenki azonal megasja neki az osszes szemelyes adatot magarol es a lakasrol, igy bovitve az adatbazisat.

En a kormany helyeben felkersnem es hitelrontas vagy barmi hasonloval megprobalnam sarokbaszoritani :-)

Mrs.Columbo 2014.01.15. 12:00:34

@Vegaaa: Azért ott a lakáskereső is hibás volt, hogy szó nélkül elment és nem kérdezett rá, hogy megfelel-e a lakás az általa írt paramétereknek. Persze a hülyéket így sem lehet kiszűrni, nyilván telefonban mindenki azt mond, amit akar. :/
Vannak vicces sztoriaim a lakáskereséses időszakból, az biztos. (pl. egyszer egy öregasszony megszakította a körbevezetést pár percre, mert oda akart figyelni a Barátok köztre. :D )

Zubreczki Dávid · http://instagram.com/zubreczkidavid 2014.01.15. 12:08:03

@Mrs.Columbo: még, még, sztorit! :)akár mailben is jöhet, akár ide is

Mrs.Columbo 2014.01.15. 12:26:35

@Zubreczki Dávid: most nincs időm, de este akkor küldök párat :)

Mrs.Columbo 2014.01.16. 08:57:58

@Zubreczki Dávid: Na szóval a sztorik. (mind megtörtént eset, anno az 5-6-7. kerületben kerestünk lakást.)
1. amit már írtam, hogy a nagyi megszakította a körbevezetést pár percre a Barátok közt miatt.

2. megérkezünk, bemegyünk a lakásba, döbbenten nézelődünk, majd mondjuk az ott lakó hölgynek, hogy más címről lehet szó, mert az egész lakás nem egyezik a fotókkal, amiket láttunk a neten. Erre azt mondta, hogy neki nincs fényképezőgépe, de azt mondták neki, hogy tegyen fel képeket a hirdetéshez, mert úgy jobban megnézik, így megkérte valami rokonát, az a saját (!!!) házában lőtt neki fotókat és elküldte e-mailben.

3. járjuk körbe a lakást, megyünk szobáról szobára (na jó, ez enyhe túlzás, mivel két szoba volt össz-vissz, ezt csak azért írom, hogy érthető legyen ami ezután következik, tehát nem az van, hogy az ember hangja elvész egy 200nm-es házban..). Benyitunk a fürdőbe, a pasas ott ül a kádban pucéran a habok között. De nem csak mi döbbentünk meg, hanem a felesége is, mert ráordított, hogy te itthon vagy?

4. volt egy olyan, aki miután körbenéztünk és jöttünk el, közölte, hogy igaziból lehet, hogy nem is fogják eladni a lakást, még gondolkodik. Úgyhogy neki vagy mi nem voltunk szimpatikusak, vagy egy ráérős idióta, aki szereti mások társaságát.

5. egyedülálló ötvenes nő, belépsz a lakásába, hanyattvág a bűz, mindenhol lomok, a szőnyeg olyan, hogy ha felemelnéd, szerintem úgy állna szögegyenesen a kosztól, ahogy le volt terítve. Konyha tele mosatlannal, de ne egy lusta szerda estét képzelj amikor nincs kedved mosogatni, hanem mint ahol kb. masszívan vagy két hete nem volt elmosogatva. Erre megkérdezi, hogy kérünk-e egy kis üdítőt. :D Nálam ott teljesen felment a pumpa és leordítottam a fejét, hogy ezt mégis hogy képzelte, hogy ide embert hív. Na de ebben meg az volt a ciki, hogy rá pár hónapra teljesen véletlenül jött ügyfélként a cégünkhöz.

+1: most már máshol lakunk, tavaly becsengetett valami pasas, hogy szeretné megvenni a lakásunkat. Csak úgy. Be nem engedtem, szóval ott az ajtóban vagy 5 percig valami ügynökdumával rá akart venni, hogy adjam el a lakást, jó sokat kapnék érte. Aztán meguntam és rácsuktam az ajtót. De gondolom mindenkihez becsengetett, szóval ez a lakáskeresés egy drasztikusabb módja lehet..
süti beállítások módosítása