2013-05-03_1310_1_1369805702.png_501x668

Hatalmas, tulajdonképp nincs rossz helyen és ha szépnek nem is mondanám, azért sokkal rondább megoldásokkal is találkozni plázafronton. Rejtélyes, hogy mégis miért kong az ürességtől a Millennium Shopping Center. Még nagyobb rejtély, hogy miért nem zár be. Városbanék tavaly jártak benne, akkor is hullaszag terjengett a bevásárlóközpontban, azóta annyi válozott, hogy legalább egy kerékpár utal az élet jelenlétére.

Ahogy a képet küldő nig írja:

"Kavarogtam a Váci utcában, és míg a csajom visszacserélt egy farmert a mangóban, besétáltam a Váci 19-21-be, a szar nevű Millenium Center Shopping Passage-ba. Régebben volt még valami élet ott, de most kb egy diákszövetkezet, meg egy optikus tartja a frontot, a többi üzlet kiadó, kong, csak egy leláncolt bicsó árválkodik középen.

Legutóbb egy szinte ugyanilyen passzázs melletti mélygarázsban parkoltam Bécsben a Kartner mellett, alul egy pöpec élelmiszerbolt, fent prémium kis üzletek. Mi a van ebben a városban, hogy a legfrekventáltabb helyen is ilyen halál van és hullaszag?"

Talán a nagy rebranding majd hoz bele életet?

Az Urbanista elköltözött! Ha nem akarsz lemaradni a friss posztokról, katt ide:

Címkék: budapest belváros bevásárlóközpont váci utca lakatlan v. ker

A bejegyzés trackback címe:

https://urbanista.blog.hu/api/trackback/id/tr195331642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

v.era 2013.05.29. 08:19:10

Tartozik hozzá egy jókora irodaház, abból megélnek. Dolgoztam ott úgy 10 éve, brutális négyzetméterárak voltak. Akkor még ki volt adva az összes üzlet.

ehpkb5 2013.05.29. 09:08:22

az irodaház mellett (ami mellesleg hasonlóan kong) tartozik hozzá egy szálloda és egy parkolóház is - ez így együtt már valószínűleg elég a fennmaradáshoz

rikybaba 2013.05.29. 09:48:18

itt dolgozom a Váci utcában, de nem is hallottam még erről a plázáról... :)

ebi_chan 2013.05.29. 10:24:25

Én még 2010-ben voltam ott egyszer. 8 hónapos terhesen az utcában vásárolgattam és nagyon kellett már pisilnem, gondoltam egy plázában csak lesz mosdó, de sajnos zárva volt. Már az is eltartott egy darabig míg találtam valakit, akit megkérdezhetek a kulcsról, de aztán mégsem sikerült hozzájutni. Próbálkoztam az irodaház recepcióján is, de nem engedtek fel a wécékhez.

2013.05.29. 10:32:26

Szerintem nagyon magasak az üzletek bérleti díjai.

hot-spot (törölt) 2013.05.29. 10:57:50

Lehet hogy gyűlölik a tömeget.

pmdel3 2013.05.29. 15:45:51

Valszeg' pénzmosoda volt a '90-es években.

v.era 2013.05.29. 16:58:18

Akkor 10 éve a kb 100 négyzetméteres irodáért majdnem egymilliót fizettünk havonta. Igaz a rezsi benne volt :p.

bioLarzen 2013.05.29. 21:03:45

@rikybaba: Én se hallottam még róla... mondjuk, én nem gyakran járok arrafelé...

bio

P1sty 2013.05.29. 21:48:49

"tulajdonképp nincs rossz helyen"

? ? ?

Az egyik legelba**ottabb helyen van, az V. ker kellős közepén, ahova rogánantika már semmilyen autót nem akar beengedni, de a tömegközlekedés is katasztrofális. Ugye nem úgy várunk vevőket, hogy menjek el autóval a Kiskörút vonaláig, amíg még betehetem a lábam, majd ott rakjam le óránként 180-600 forintért, majd sétáljak tovább VAAAAAAAGY zötyögjek el a naponta lerobbanó / kigyulladó metróval a Ferenciek teréig vagy nyomorogjak a hetes buszon, amin utána még cipelhetem a csomagjaimat is. ???

Nanenáné 2013.05.30. 09:32:25

@P1sty: Az egész Váci utca ilyen helyen van és zötyögve, kissé kínaisodva, de működik. Ez meg kinyúlt. Az ok biztosan a magas bérleti díj, és a levelekből láthatóan hiányzó ismertség.

fovarosi.blog.hu · http://fovarosi.blog.hu 2013.05.30. 09:48:47

Azt említsük meg, hogy ez volt az egykori Vasudvar. Finta tervezte át plázának, szerintem a belső terei egész korrekten néznek ki. Csak annyira el van dugva az utca felől, hogy a kutya nem találja meg.

Az épületről ld. még:
fovarosi.blog.hu/2010/12/26/a_vasudvar

fovarosi.blog.hu · http://fovarosi.blog.hu 2013.05.30. 15:45:19

@P1sty: A szomszédban, vagy 200 méterrel arrébb, hasonló megközelíthetőséggel ott van a Váci1-ben a WAMP. Ott miért nincs ilyen probléma? A Váci utca többi üzlete miért nem hal le hasonlóképpen?

Szerintem ennél az üzletközpontnál nem a megközelíthetőség a probléma, hanem az, hogy így el van dugva az utcafrontról. Tényleg el lehet úgy menni a Vasudvar / Milleniumi Izé mellett, hogy észre sem veszed.

P1sty 2013.05.30. 16:12:27

Talán mert nem ugyanaz a célközönség? Meg a WAMP vásár havi 1x van? A Váci utca annak köszönheti létét, hogy "minőségi pesti hely"-ként külföldiek sokaságát hozzák ide, mert kb. sétálóutca címszó alatt ezt tudjuk mindösszesen felmutatni.
Ott van pl. a Király utca, nem viszik oda a külföldieket, az utca fele üresen is áll, és ezen az sem fog segíteni, hogy sétálóutcává erőszakoljuk meg.

khmm... 2013.05.30. 22:22:29

És mi lesz a Váci u. 1-ben (a WAMP-on kívül, de az is visszaköltözött már az Erzsébet térrre) ... Milyen üzletek számára újították fel..? Vagy nem volt koncepció - hanem "majd csak lesz bérlő" alapon ment...?

Pepibubó 2013.05.31. 20:48:59

@ebi_chan:
"8 hónapos terhesen ... nem engedtek fel a wécékhez"

@SontPent: "nagyon magasak az üzletek bérleti díjai"

A két hozzászólás egy pár. Alsó-balkáni, embergyűlölő mentalitás + nyugati árak. "Ragyogó" egyveleg! Akkor már miért lenne csoda, hogy üresen kong?

Egyébként meg szerintem ma is pénzmosoda. Kizárt, hogy megérné fenntartani.

lüke 2014.01.06. 14:06:45

mi a van?
Váci utca versus Kärtner str
na mi?
süti beállítások módosítása