Kicsit túl prezis nekem, pár egyszerű kép nekem többet mondana, de biztos ez volt a feladat. Na de a lényegből ez semmit nem von le, az elképzelés nekem tetszik: villamost az Infoparkba! (tipp: delbudamaskepp.blog.hu)
Frissítve: Az egyik szerző, Munkácsi Kristóf képekben is elküldte az anyagot (ide vagy a képre kattintva nézhetetitek végig a galériát) és az alábbi levelet mellékelte:
Az tervek és képek a Várostervezési Napok tanulmányi versenyre készültek, melyet a Zielinski Szilárd Építőmérnöki Szakkollégium szervezett 2013. február 28. és március 4. között. A csapatok építészmérnök, építőmérnök és közlekedésmérnök hallgatókból álltak és öt napjuk volt megoldást adni a dél-budai rakpart közlekedésére és funkciójára a Gellért tér és a Rákóczi híd között. A terveket makettel és prezentációval kellett bemutatni. A mi tervünk a Szabadság híd és a Petőfi híd között a rakparton, a Petőfi hídnál a 4-6-os villamosra átszállási kapcsolatot biztosítva, ettől délre az egyetemi épületek között és az Infóparkon át ért el a Rákóczi hídig. A hídnál intermodális csomópontot hoztunk létre ahol a Kelenföld vasútállomásig meghosszabbított 1-es villamos, a vasút és a rakparti villamos között átszállási lehetőség nyílik, továbbá elhelyeztünk egy P+R parkolót is a csomóponthoz. A rakparti villamos és a területet érintő további közlekedési fejlesztések(4-es metró, 1-es villamos meghosszabbítása) nyomán a Gellért tértől délre megszüntettük a kihasználatlan felső-rakpart sávjait. Az alsó-rakpart forgalmát a BME K épülete előtt a föld alatt, a Bertalan Lajos utcától a felső-rakparton vezettük. A BME K épülete előtti felszíni parkolót a föld alatt váltottuk ki. A gépjárműforgalomnak biztosított hely csökkenésével lehetőség nyílt arra, hogy a városlakók megközelítsék a Duna-partot. A rakpart rendezésével a Kopaszi gáttól a Gellért térig egybefüggő szabadidős, rekreációs és sportolásra alkalmas területet hoztunk létre a Duna mentén.