Soha nem értettem miért érdemes a képekkel variálni egy hirdetésben, hiszen a vevő odamegy és látja, hogy mi a helyzet. Nos nem szeretném kizárni a matematikai esélyét annak, hogy létezik két tökéletesen ugyanolyan lakás Torontóban és Budapesten, és hogy ezeket valaki pont ugyanúgy fényképezte le egy ingatlanhirdetés számára, de azért nem tennék fel rá nagyobb összeget.

Ráadásul mindkettőt bútorozottnak hirdetik (sőt a pestinél azt írják, "a lakás tulaja lakberendező, ennek megfelelően lett berendezve a lakás") vagyis még csak azzal sem lehet mentegetőzni a helyszínen, hogy na ilyen volt, de már kiürítettük.

Üdv,

Albérlet után kutattam, és nagyon megtetszett ez a darab. Aztán google képek között is rákerestem az egyik képre, és kidobott néhány más találatot is az apród.hu mellett, például ezt. 62 ezerért simán kivenném Torontóban is...

Notice: óriási hűtő + óriási mikró, nem túl európai kialakítás. Kár, hogy nincs a fényképeken valahol egy konnektor, arról meg lehetne mondani, hogy ki lopott kitől, de azt hiszem azt mindenképpen kizárhatjuk, hogy két pontosan megegyező lakás épült fel Torontóban és az ötödik kerületben is.

Br,

mate

Hopp a poszt élesítése előtt az apródos hirdetés eltűnt, így a levélbe a tárolt változatot linkelem. Screenshot itt meg itt.

Az Urbanista elköltözött! Ha nem akarsz lemaradni a friss posztokról, katt ide:

Címkék: budapest hirdetés kanada lipótváros v. ker ingatlansaláta fura hirdetés hercegprímás utca

A bejegyzés trackback címe:

https://urbanista.blog.hu/api/trackback/id/tr565080019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagroth 2013.02.14. 12:58:34

Nekem is volt egy három hetes albérlet keresési tortúrám, rengeteg ilyen hirdetés van, ahol csudaszép lakások vannak, biztos voltam benne, hogy kamu, de egyet kíváncsiságból felhívtam, a válasz az volt, hogy azt már kiadtuk, de jöjjön be az irodába, mutatunk másikat, de ezért természetesen már fizetni kell. A legszebb, hogy rengeteg cég magán néven hirdet, így szűrni is nagyon nehéz közöttük.

Darw 2013.02.14. 17:00:34

Ez nemcsak kiadó hanem eladó lakásoknál is igaz. Tavaly néztem magamnak egy kis belvárosi lakást, és keresés közben ráakadtam egy már képekről gyönyörű lakásra (a képek photoshoppolva voltak, a fényeken látszott a dolog, de a kép aljában volt egy ingatlanfotózással foglalkozó cég vízjele. ) Gondoltam egy próbát megér, felhívtam a közvetítőt és mondta, hogy találkozzunk nézzem meg a lakást, és mit ad isten szerencsém volt mert tényleg olyan volt mint a képeken, egy gyors alkudozás után meg is egyeztünk minden rendben. Ez volt júniusban A furcsa az volt ha valakinek képekről akartam mutatni a lakást akkor egyszerűen a hirdetés fotóit mutattam mert ott még gyönyörűbb volt. Még szeptemberben is... 3 hónapja megvettem de még élőként fenn volt, próbaképpen kíváncsiságból egy barátom felhívta az ügynököt, hogy érdekelné a lakás: Hát azt a lakást előző nap foglalózták le, de szívesen ajánl másikat. Spanom erősködött, hogy neki ez tetszik, ha valamiért meghiúsulna az ügylet hívja vissza, addig ne ajánljon másikat. Erre az ingatlanos 3 nap után visszahívja, hogy sajnos megtörtént az adásvétel, de nagyon szívesen segít neki más lakást keresni. És ez nem egyedi eset mert visszagondolva velem is jópárszor játszották el, az elején még azt mondtam küldjétek amik megfelelnének nekem, de csak azt tudták ami amúgy is fenn az interneten. Szóval utána inkább már elküldtem őket a sunyiba..

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2013.02.14. 20:34:15

Az átlag ingatlanirodákban nem kell fizetniük a bérlőjelölteknek. A bevételük ugyanis a sikeres kiadás/eladás után jár csak nekik. Ami általában egy havi díj. Aki a semmire fizet... Nem igazán érthető.

zoleebara 2013.02.14. 23:40:01

A hálószobás fotó bal alsó sarkán ott a három lyukú konnektor. Kanadai a lakás.

sam poppat 2013.03.13. 07:03:21

@városjáró: ennek ellenere tele van a net 3-4 iroda hirdetesevel,akiknel az a masodik mondat,hogy "jojjon be az irodaba,egyszeri regisztracios dij,blablabla..."...
ha a porgosebb oldalakon nincs fent vagy 50 ilyen hirdetes,akkor egy sem...

ViG0 2013.08.13. 00:41:46

Ez egy kuncsaft fogó módszer.

Dashausingatlan · http://www.dashaus.hu 2013.08.13. 12:42:11

Érdemes véleményem szerint odafigyelni az ingatlan hirdetésekben a jó képekre, mivel a jól sikerült kép félsiker lehet az eladásnál. Mi nemcsak képeket, hanem ingatlan videókat is készítünk, ami még jobban kiemeli a hirdetést a tömegből: www.dashaus.hu/videok

Fotósképző · fotoskepzo.hu 2013.08.29. 18:20:44

Már itt is leírtam egyszer, hogy régebben, amikor fotóműteremnek kerestem lakást, mekkorákat hazudtak az ingatlanosok... Hogy, persze, nagy a szoba, legalább 5-6 méter hosszú! Ja, a valóságban kb. 4x3 m-es volt a "műterem". :(
De, miért hazudik, ha úgyis lebukik, amikor a valóságban látja az ügyfél? Ezt sosem értettem...

@Dashausingatlan: Rgyetértek, nagyon sok a rossz ingatlanfotó, pedig éppen a jó fotókkal lehetne hamarabb és eredményesebben el/kiadni egy ingatlanokat! Pont ezért indítottuk (nem csak) ingatlanosoknak az Ingatlanfotó workshopunkat is ;) :
www.fotoskepzo.hu/ingatlanfoto_workshop.php

Jahno 2013.08.29. 20:48:40

@Dashausingatlan: Itt hirtelen csak egy videót néztem meg, de ilyen pixeles és nem beágyazott dologra inkább nem merek kommentelni. Kivitel az gyors, egyszerű, nem is mindig kell bonyásabbat gyártani (az keményen feláras), de illene kicsit szebb felbontást kiadni a kezetek közül, mert ez elveszi az ember kedvét bármitől.
süti beállítások módosítása