A tegnapi videoklipes hirdetésről szóló poszthoz jött még pár szokatlan lakáshirdetési forma tippje. Elsőre motorosfutár kommentje nem tűnt különösebben érdekesnek:
"én meg a twitterrel próbálkozom: nexoo.hu/ingatlan"
No gondoltam, valaki megint felfedezte magának a Twittert és megpróbálja úgy hasznosítani, ahogy nem lehet: nagyjából minden nap kitwiteli, hogy eladó a lakás, követ 23.421 személyt, őt követi 22 haverja (aki amúgy nem akar lakást venni, de megsajnálták szegényt), miközben beleöl rengeteg időt és energiát feleslegesen. Hát nem erről volt szó. Ez ugyanis egy elég kreatív ötlet, kérdés, hogy a magyar twitterezők köre elég nagy-e már ahhoz, hogy ez működjék.
Tibor (@szallito) ugyanis azt találta ki, hogy csinál a lakásának egy pofás oldalt és azt csak és kizárólag Twitteren kezdi el hirdetni - "ingatlanosok kíméljenek". És a mézesmadzag: amelyik twitterezőre hivatkozva elkél a kecó, az kap 100 rugót. Csinált hozzá egy csomó madaras fotót, profira megdizájnolta az egészet. Mondjuk az adatokat kigyűjthette volna egy kupacba, hogy ne a közlekedési fejezet közepéből kelljen kibogarászni hány négyzetméterről van szó - de ezzel együtt is remek a kezdeményezés. jelenleg így áll a helyzet.
A szokatlanságot és az egyelőre nem túl népes Twitter-tábort ellensúlyozza az elsőség: ez ugyanis elég sok helyen hír lehet - mint ahogy itt is az. Nagyon kíváncsi vagyok, mi lesz belőle, mindenesetre drukkolok minden jó ötletnek. Természetesen ennek is.