Nem szeretnék sorozatot csinálni a kitalálós képekből, de ez a fotó, amibe a Dark Roasted Blend legfrissebb posztjában akadtam, annyira érdekes, hogy nem hagyhattam ki. Ki tudja mi látható a képen? Én nem jöttem volna rá, sőt a képet közlő bloggerek sem, csak az olvasók fejtették meg, hogy ez egy

börtönkápolna! A hívek nem láthatják egymást. Sőt semmi mást, csak a papot. Nincs susmus, pletykálkodás, szentképbe sütött reszelők csereberéje.

Az Urbanista elköltözött! Ha nem akarsz lemaradni a friss posztokról, katt ide:

Címkék: rejtvény fénykép töri

A bejegyzés trackback címe:

https://urbanista.blog.hu/api/trackback/id/tr231051138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BDzsH · http://varoskepp.blog.hu 2009.04.07. 11:18:03

Hátezmekkora! :) Jó, hogy nem "hagytad ki".

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.04.07. 13:32:38

Még az első sorból hagyján, hogy látnak, de a felfelé ívelő tető fölött hogy látnak át a többiek?

És bakker, ma azt álmodtam, hogy a gazdasági válságra való tekintettel bezárt az Urbanista. Hülye agyam.

thgab 2009.04.07. 13:42:40

A pap a szószékben van. Ahonnan a kép készült. :)

Zubreczki Dávid · http://instagram.com/zubreczkidavid 2009.04.07. 15:55:31

@felhasznalo: jujj : ) lassan Te is írhatsz majd posztokat a rémálmaidból, mint én a múltkor :)

amúgy szerintem is thgabnak van igaza, az ott blar meg a harmónium

retek. · http://csakaszepre.blog.hu 2009.04.07. 16:22:25

@felhasznalo: Jaj, ne ijesztgess ilyenekkel!
@~dá~: A kép bajnok!

thyles (törölt) 2009.04.07. 17:27:19

mindig is gyanús volt, h itt vmi tudatmódosítás folyik, na de h az olvasók az Urbanistával álmodjanak?! ..:O

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.04.07. 21:36:35

@thgab: De akkor is, ha megnézed, a rabok jó részével igencsak nehézkes a szimpla szemkontaktus megteremtése is. Egy lejtősebb vagy egyenes tetővel megoldható lett volna, de végülis mindegy.

@~dá~: na, akkor most megpróbálom összehozni az Urbanista tematikáját a Gyerekszoba témaválasztásával. Hosszú menet lesz...:) Nem, asszem, én erre spec. képtelen vagyok. Csak ilyenek jutnak eszembe, hogy: Designbölcsődékkel csábítják vissza a munkába az otthonülő anyákat, design játszóterekkel teszik óvoda-addiktá a nagyobbakat, így küzdve az önkormányzati fejpénzért, mely ínséges időkben akár az egész intézményt is megmentheti.
De inkább megyek aludni.:)

lcpacific 2009.04.08. 06:26:53

Nekem az allamilag fizetett orgonista tunt fel! Ugy 50 eve, ennyi idos lehet ez a fenykep. Pesten meg ma sincs minden templomban orgonista nemhogy a bortonben.

thgab 2009.04.08. 13:37:40

@felhasznalo: A költségvetésből erre futotta. :)

thgab 2009.04.08. 13:40:19

@lcpacific: Az is lehet, hogy azért nincs a templomban orgonista, mert börtönben van. :)
süti beállítások módosítása