Már megint remek tettet követett el Federico Babina, aki az építészet határmezsgyéiről rajzol klasszakat. Voltak ugye a zseniális filmhelyszínei is babaházszerű képekbe sűrítve, most viszont 27 képet rajzolt arról, milyen lenne egy képzeletbeli ház a XX. század legismertebb festőinek stílusában Dalítól Picassóig, Mondrianitól Warholig.

Az egyes képekért böngésszétek végig a Dezeen posztját, vagy Babina honlapját. Én csak egy gyors gifet rittyentettem az alkotásokból, na meg ideillesztem az összefoglalót, a képzeletbeli várost a fenti házakból:

Art-meets-architecture-in-Federico-Babinas-Archist-Series-_dezeen_28.jpg

Az Urbanista elköltözött! Ha nem akarsz lemaradni a friss posztokról, katt ide:

Címkék: rajz képzőművészet grafika

A bejegyzés trackback címe:

https://urbanista.blog.hu/api/trackback/id/tr985846025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bioLarzen 2014.03.06. 17:08:05

Elnézéstm, de ilyen az, amikor valaki gondolkodás nélkül csinál animgifet... Milyen remekül tanulmányozhatjuk az épületeket az alatt a kb. 4 tizedmásodperc alatt, amíg látszanak...

Tudom, hogy ott a kép alant - de ezért mi értelme van az animgifnek???

Zubreczki Dávid · http://instagram.com/zubreczkidavid 2014.03.07. 08:10:31

@bioLarzen: nem tartottam volna jó fej dolognak lelopni az összeset, de meg akartam mutatni a sokféleséget, meg hogy milyen klasszul kidolgozottak. szóval ez amolyan figyelemfelhívás az átkattintásra :)

bioLarzen 2014.03.07. 13:50:04

@Zubreczki Dávid: Ja!

Akkor nem szóltam, bocs ;)
süti beállítások módosítása