(valamennyi egy szerzőtől)
Az Urbanista elköltözött! Ha nem akarsz lemaradni a friss posztokról, katt ide:

Címkék: ingatlanoslecsó

A bejegyzés trackback címe:

https://urbanista.blog.hu/api/trackback/id/tr381297039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Verliebte (törölt) 2009.08.12. 15:06:12

Nekem az utolsó előtti és az azelőtti nagyon tetszik :)
Viszont én találtam egy oldalt, ingatlan.net. Itt olyan nevetségesnek tűnő törlesztőrészleteket ír. Tudom, ott a megjegyzés, hogy ez személyenként változik. Akkor lehetséges az, hogy valahol 30/hó van írva, de megvizsgálva a vagyoni és jövedelmi helyzetemet, azt mondja a bank, hogy én csak havi 100-ért kapom meg?? Bocsi az offolásért, csak kis segítségre lenne szükségem. Bár még nem hívtam fel egyik ügynököt sem...
süti beállítások módosítása