Fotó: egyker.blog.hu

Nem hiszem, hogy egész Budapest siratni fogja, hiszen elég kevesen ismerték. Én is csak néhány hete hallottam először a létezéséről - igaz, egyből a szívembe zártam:

Kár volt, mert épp hogy megszerettem, már el is bontották. Az Alagút keleti végénél folyó munkálatokkal kapcsolatban vegyesek az érzéseim. A védőkorlát felszerelésére nagy szükség volt, a Várba vezető rámpa tövébe buherált vendéglátóipari egység viszont bosszantó.

Az Alagút bejárata felett a burkolat (mint az a fenti képen is látható) valóban megérett a cserére. Megkérdeztem az Egyker blogon, de sajnos ők is azt mondták: a Ki nevet a végén tábla a munkák után sem kerül vissza a helyére. Kár... (Kösz a tématippet Kovács Zoltánnak!)

Az Urbanista elköltözött! Ha nem akarsz lemaradni a friss posztokról, katt ide:

Címkék: budapest játék vár park felújítás várnegyed alagút clark ádám tér burkolat i. ker

A bejegyzés trackback címe:

https://urbanista.blog.hu/api/trackback/id/tr716038574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gumirocker 2014.04.15. 11:48:29

Ezen én már nem lepődöm meg.... viszont máshol, más önkormányzatnál esetleg fel lehetne vetni az ötletet ilyenek elhelyezésére. Akár felfestéssel is, játszótereken biztos jól jönne....

Cicoo 2014.04.15. 15:21:39

@cybergreg: Pont erre gondoltam én is. :) Úgyis a kockakő az új hungarikum, bőven van mit kifesteni.

egyker 2014.04.15. 16:15:09

Íme a ma délután készített, jobb minőségű képek:

egyker.blog.hu/2014/04/15/kepek_az_alagut_teto_felujitasrol

Hmmm... 2014.04.17. 10:34:11

Vajon átment-e mindenkinél a morbid humora... én értékelem :-)

Hmmm... 2014.04.17. 10:43:02

A kávézó tényleg baromira kellett a fal tövében (várostervezést tanult angol barátomnak egyből szemet szúrt)... úgy látom, túltengenek mostanában a betonmániás építészek... persze valamiért ez se véletlen.
süti beállítások módosítása