Békeoszlop
Békeoszlop

Nemrég a Bécsi úton gyalogosan egy furcsa oszlopot láttam (házszám valahol a 180 környékén), és ugyan mobillal, de lefotóztam. Ez előtt nem vettem észre sehol sem ilyet, de itt is teljesen jellegtelen helyen van, egy lakóház előtti kis füves, fás területen. Eléggé abszurdnak is éreztem ilyenbe botlani ott. Neten rákeresve találtam egy honlapot ahol írnak róla.

 

- írta aindoor, a Kertvárosi Bringajárőr bloggere. Kösz a tippet!

Az Urbanista elköltözött! Ha nem akarsz lemaradni a friss posztokról, katt ide:

Címkék: budapest szobor bécsi út installáció iii. ker

A bejegyzés trackback címe:

https://urbanista.blog.hu/api/trackback/id/tr543503838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Magyarnaba 2011.12.29. 14:05:29

Pontosan ugyanilyen oszlop áll(t) Pusztavacson az Ország Közepe-toronynál.

schmittpál 2011.12.29. 15:47:54

sőt, Hegyhátszentjakabon is a templom előtt (g.co/maps/cet8z)

záporjózsi 2011.12.30. 08:32:09

Magyarul még a Föld is kis betű. :D

Elnar 2013.12.01. 16:57:43

Én ilyenbe a Dózsa Györg út Városliget felőli szakaszán botlottam, de az egy ház udvarán állt. Néztem is hogy mi ez a külföldiül írt dolog /mert a magyar oldala nem látszott/
süti beállítások módosítása