Szeretem, amikor a bevásárlóközpontok olyan eseménymarketinggel reklámozzák magukat, aminek értelme is van. Ebben leginkább talán az Árkád jeleskedik (pl. ez), de volt már jó húzása a Westendnek is. Most a MOM rukkolt elő valami egészen izgalmassal, ami még itt az Urbanistán is érdekes lehet - igaz a nagy része nincs a helyszínen, csak a neten.

A plázában ugyanis csak néhány klassz fotó van elhelyezve a XII. kerület tíz pontjáról, alatta QR-kódok (hogy miért nem terjedt el magyarul a 2D-s vonalkód kifejezés, azt nem tudom), amelyeket ha behív az ember a telefonjába, egy csomó infót megtud az adott helyszínről.

Legtöbbük viszonylag gyorsan elérhető a MOM-tól, vagyis ha valaki mondjuk a párjával ment andalogva shoppingolni, akkor akár tovább is andaloghatnak valamelyik romantikus cél felé. Természetesen az egész otthonról is működik, elég csak ide kattintani.

A honlap ugyanis nagyon klasszra sikerült, vannak archív fotók, meg nagyon ütős újak, videó, térkép és leírás is mindegyik helyszínről, a Jókai-kerttől a Barabás-villáig. Ráadásul nem összelapátolt anyag, hanem eredeti, még a zenét is kifejezetten ehhez írták. Ha bele akarnék kötni valamibe, az legfeljebb a narrátor tenyérbemászó hangja lehet, de nem akarok belekötni.

Tök jó ötlet, tessék más plázáknak is ellopni!

Az Urbanista elköltözött! Ha nem akarsz lemaradni a friss posztokról, katt ide:

Címkék: budapest bevásárlóközpont alkotás utca xii. ker mom park németvölgy

A bejegyzés trackback címe:

https://urbanista.blog.hu/api/trackback/id/tr383391519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maestro1 2011.11.23. 10:07:47

Tényleg nagyon klassz, engem csak a hdr-túlburjánzás zavar kicsit az új képeken.
süti beállítások módosítása