Felesleges kommenteket elkerülendő: az ingatlansalátában nem csak béna ingatlanhirdetések vannak, hanem bármi, ami érdekes.

Az Urbanista elköltözött! Ha nem akarsz lemaradni a friss posztokról, katt ide:

Címkék: ingatlansaláta

A bejegyzés trackback címe:

https://urbanista.blog.hu/api/trackback/id/tr453184325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Biztonságos Pista 2011.08.27. 19:31:42

gusztustalan !! szegény macik !!!!

kutya vacsorája 2011.08.27. 20:03:16

@Biztonságos Pista: csatlakozom. kibaszott szadista seggfej, remélem, a nyakán rohad gusztustalan kecója.
viszont az "ugrálós" hajdúval nemtom, mi a baj. én most voltam kénytelen elengedni Őt - harminc közös év után. az utóda nem fogja bírni addig. nem eladó a lakással (igaz, ez áll a halott macikra is), gondolom, akinek miele kell félmilláért, vehet bele olyant.

Nico67_ 2011.08.27. 20:34:12

Halottasház!
:-))
Milyen ember az, aki tetemekkel veszi magát körbe? A falon is lóg 1.

Doktor Kotász 2011.08.27. 21:30:00

A macis kecó elég frankó, roppant fosul berendezve.

Doktor Kotász 2011.08.27. 21:40:07

Amerikai fürdőszobás! :-D
Ott a zuhanyzó a gáztűzhely mellett! :-D

ibn_battuta 2011.08.27. 21:53:59

Tisztára olyan, mint a Patrick Swayze-féle Roadhouse (Országúti diszkó) film zárójelenetében a nappali:
www.youtube.com/watch?v=u4zT0xgZSfA&NR=1

penelope garcia 2011.08.27. 23:10:21

De milyen kifinomult ízlésre vall, hogy a döglött állatok mellett UV zöld műanyag székre is telik ám!

Mák Virág 2011.08.27. 23:16:52

Őszintén kívánom, hogy a medvés lakás tulajdonosa következő életét kitömött medveként fejezze be.

TH 2011.08.28. 00:26:09

@kutya vacsorája: hát abba a fürdőbe inkább egy félmillás Miele, mint egy "fekete/króm BEKO kell, 120 ezerért" hogy az egyik kommentet idézzem. Azért elég furán mutat egy vagyonokért árult házban egy 30 éves mosógép, nem? Félreértés ne legyen, semmi gond a 30 éves mosógéppel, de ha nekem lenne 100 millám csak házra, akkor valszeg már rászánnám a pénzt egy drága, de jó mosógépre...sőt, inkább lenne igényem minőségi és drága háztartási eszközökre, mint egy 100 millás házra.

allegretto23 2011.08.28. 00:49:43

Aránylag jó arányú ház =jó építész; kitömött dögök, fehér bőr prolikanapé, seggreesős, kinyalt gránitburkolat, műnyag székek = pronyó tulaj és (négy gyerekszoba) még szaporodik is! :(

kutya vacsorája 2011.08.28. 01:04:02

@TH: minőségi? mosógép az, ami mos. ebből a szempontból a hajdú ugyanazt tudja, mint a miele, minden más sznobság szvsz. vagy te megmondod az utcán találomra kiválasztott (nem sajtszagú) emberről, hogy milyen gépben mosták ki az ingét? na ne!
nem győzködlek, és tudom, hogy mindenkinek szíve joga arra seggelni el a pénzét, amire jól esik neki, csak hadd mondjak más szepontot is, mint hogy mi "illik" egy fürdőszobába. én pl.nem dobok ki semmit, ami működik vagy az új gép áránál olcsóbban megjavítható, és nem halmozom a tárgyakat (a telefonomat pl.egy hatéves simán letolná a faterja torkán). viszont ha lenne száz millám (+még nehány a fenntartásra), simán vennék egy villát az adrián, nem is alkudnék:) kinek a pap, kinek a paplan.

Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2011.08.28. 01:33:22

Valószínűleg azért van ilyen háza, mert nem verte el a lóvét mosógépre. (meg egyébre) Jani a mosógépszerelő szerint is a Hajdú az egyik legjobb, ha nagy ritkán kell is cserélni rajta valamit, néhány garas, csak sokat fogyaszt.

magyar bucó 2011.08.28. 07:54:22

@TH: A mosógép (és a szauna, szolárium) nem a fürdőszobában, hanem az alagsorban van.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.08.28. 08:23:49

@magyar bucó: ezt ajartam mondani, ez lathatoan nem furdoszoba e s meg ezen kivul /es a furdoszoban kivul is/ lehet mosokonyha
ez gondolom tokeletesen megfelel a szaunaban solariumban hasznalt torolkozok stb. gyor behajingalasara hasznalat utan
kb ennyi

Nico67_ 2011.08.28. 09:08:43

@kutya vacsorája: Azért létezik egy olyan dolog is, hogy víz és energiatakarékoság. Sajnos ez is olyan magyar mentalitás, ahol sokat kellene még fejlődnünk. Környezettudatoság, nesze neked. A korszerű és energiatakarékos szavak úgy látszik itthon értelmezhetetlenek.

mildi 2011.08.28. 09:21:47

nem látom a hirdetésben, hogy a ház árában benne lenne a mosógép, szal, olyat vesztek bele, amilyet akartok :)

kutya vacsorája 2011.08.28. 09:38:57

@mildi: óóó mi már a sztratoszférában vitatkozunk:)
@Nico67_: azért van olcsóbb és takarékos megoldás is a félmillás gépnél... szted vajon mikor jön be az ára a villanyszámlán? de még a 120ezer+ -osoknak is (amelyek max. 5 évig működnek, utána kuka. a miele tán jobban bírja, bízom benne ennyiért. de lehet, tévedek). vagy most bennünket csak az ózonpajzs érdekel? nem! nem kezelem félvállról a környezetterhelés ügyét sőt: azt gondolom, legalább annyit, ha nem többet árt a környzetnek 3-4-5 évente "korszerűbbre" cserélni a háztartási gépeket (valaha "tartós" fogyasztási cikkeknek hívták őket...), ezzel generálva a meglehetősen környezetterhelő gépgyártást, mint megtartani a régebbi, de működőképes masinákat. egyéb közgazdasági összefüggésekről ne is szóljunk (fogyasztási hisztéria, hitelválság stb., nem kell magyarázni. vagy: okés, a túlpörgetett gyártás munkahelyeket is teremt - de főképp zsíros árbevételt a gyártónak -, miközben galyra vágott egy iparágat: a szerelő-szolgáltatót. nincsekek csak jó és csak rossz megoldások.)
hm? vki szakember? volt már ilyen összevetés?

Nico67_ 2011.08.28. 10:33:55

@kutya vacsorája: A világ folyamatosan fejlődik, kell is fejlődnie. Ha nem akkor még mindíg barlangban élnénk, fürdőszoba nélkül, és mosni sem kellene. Patakban fürdenénk és tűzön főznénk. De ne feledd, hogy az átlag életkor sem 25 év és a népesség sem kicsi. Persze lehet a fejlődéssel, modernizációval, korszerűsítéssel szemben menni, de érdemes-e? Nézd csak meg, hogy egy 20 éves hűtő és egy mai mennyit fogyaszt. Főleg hogy a 20 évesnek már nem záródik jól az ajtaja, mert elkopott, kiöregedett. Ugyan ez jellemző a mosógépekre és úgy általában a háztartási gépekre. Kiöregszik, elkopik, a gumitömítéseket cserélni kellene. Lehet a Hajdúba nem kell Calgon és kívülről használhatónak tűnik, a dolgát is tisztességesen végzi, de a lerakódott vízkőben baktériumok milliói tenyészhetnek, a víz és elektromos energiafelhasználása pedig számottevő. Nézd, nekem AEG és Siemens mosógépem van. Nem távolkeleti országban készültek, hanem tőlünk nyugatra. Hiba nélkül mennek már több mint 10 éve. Mégis gondolkodom a cserén, mint ahogyan a 10 éves hűtőm cseréjén is, mert a víz és áramszámlánk az egekben van, és ez is egy lehetőség a spórolásra. Csak azzal, hogy energiatakarékos izzókra cseréltem a régieket, másfél havi villanyszámlát spórolok meg. Ez nálam 35000 Ft egy évben. Csak azzal, hogy korszerű hűtőt vettem annak idején, havonta 2000 Ft-tal csökkent az áramszámlám. A mosógép cserekor (nekem is Hajdu volt)is érzékelhető volt a közüzemi számlák csökkenése. Sok kicsi sokra megy. Egy 30 éves hajdú mosógép már 100x behozta a bekerülési költségét, a kézi mosás energia és víz szükségletét tekintve. Nem beszélve a mosószerek fejlődéséről. (környezetet kevésbé szennyező, természetes úton, gyorsan lebomló anyagokat nézve). Ideológiát mindenhez lehet gyártani, széllel szemben is lehet vizelni. De érdemes?

TH 2011.08.28. 10:52:23

@kutya vacsorája: nem a mosás minőségével van baj, az olcsóbb típusok is elég jól mosnak, sőt a régiek is. Csak az újabb típusok közül a Miele az, amit kb. olyan anyagminőséggel gyártanak, mint a régi mosógépeket. Nem minden műanyag, nem spórolják ki az anyagot belőle, stb...legalábbis több mosógépszerelő állítása szerint így van. Tehát pont a tartóssága miatt jó, ahogy a régiek is. Szóval nem azt mondom, hogy mindenki 5 évente vegyen új mosógépet, sőt: de ha már vesz/épít egy 100 millás házat, akkor lehet, hogy érdemes beruházni egy új, tartós mosógépbe is. Nem tragédia, ha nem, de fura, mert az egész ház egyébként meg felvágós, kifejezetten "kurva hirtelen gazdag lettem, és ezt jól meg is mutatom" stílusú...

TH 2011.08.28. 10:57:00

@kutya vacsorája: biztos vagyok benne, hogy jóval környezetszennyezőbb pár évente műszaki cikkeket cserélni, mint 10-20-30 évig megtartani a régi, nagyobb fogyasztású cuccokat, ez szerintem nem kérdés. Az NDK mosógépünket mi is csak akkor cseréltük le, amikor már baromi drága lett volna a javítás...

TH 2011.08.28. 10:57:47

@magyar bucó: @hagyma: ok, akkor azt mondom, hogy inkább vennék mosógépet, mint szoláriumot. :-)

magyar bucó 2011.08.28. 11:13:10

@Nico67_: "de a lerakódott vízkőben baktériumok milliói tenyészhetnek"

Néha indítasz egy 90 fokos programot. Úgyis kell a törölközők miatt...

"Nem távolkeleti országban készültek, hanem tőlünk nyugatra."

Azt csak hiszed. Minden Kínában készül. :(

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2011.08.28. 13:27:47

@penelope garcia: az az UV-zöld műanyag szék az üvegvitrin előtt, az gyerekszék (ott a sárga párja is), kis asztalkával előtte. Ezekre azért ne vess követ. :)

A medve meg biztos a betörők elriasztására szolgál. Éjszakára a teraszajtó elé tolják, hogy a kertet lesse.

Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2011.08.28. 14:23:49

A 600 milkás medvés házból a panoráma is párját ritkitja. A lakókocsivá alakított kék Roburra gondolok.

Jokkura 2011.08.28. 15:03:07

mi a f..@.m az aamerikai fürdő,hogy minden egyben van? Ott főzzek,ahol szarok, csak egy nylon vitrázs választ el ? (hja a régi KÖJÁL előírás : egy légtérben a WC és konyha/étkező nem lehetett).
Szóval van amerikai konyha ( nappali+konyha) ,most kitalálodott az amerikai fürdő ( konyha+fürdő/WC).Adjuk össze,mi lesz belőle = nappali + WC egyben,ahol van egy sparhelt is . Ezt régen úgy hítták magyarul,hogy : PUTRI.
Bár ott a WC az a budi volt az udvar végén!
Szóvala putis cigányok is többet adtak a higénére ,mint az újgazdag sznobok???

A '80 években némely kolesz fürdő/zuhany előterében volt egy asztal ,ahol --elvileg-- lehetett valami ételt összebarkácsolni a villanyrezsőn.

Az ürümi házhoz(sznob hodály) csak egy szólás: Sokat akart a szarka ,de nem bírja a farka.
Egyedi igényekkel megépített házat eladni 2m € -ért ? Csak nehogy valami tajgavadász vegye meg és onnan vadásszon a "védett" fajokra :) .
A panoráma tényleg szép ,de az nem a ház tulaj érdeme. Fűtött út ,csakén látok ott sóderes utat? (azt meg miért kell fűteni ).Vagy van másik út is ?

Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2011.08.28. 15:22:25

@Jokkura: a mostani előírások szerint "élelmiszer tárolására, feldolgozására, fogyasztására, forgalmazására szolgáló helyiségből WC-, vizelde szerelvénnyel felszerelt helyiség közvetlenül nem nyílhat", nemhogy közös helyiségben nem lehet.

magyar bucó 2011.08.28. 15:32:16

@Jokkura: "Szóvala putis cigányok is többet adtak a higénére ,mint az újgazdag sznobok???"

A 30 m²-es "családi ház" nem hiszem, hogy a sznob újgazdagok otthona lenne.

Nico67_ 2011.08.28. 16:13:50

@magyar bucó: A 90 fokos program segít a türülközőn, de nem sokat használ a mosógép belsejében. Sőt, inkább ráégeti a rétegeket, így aztán biztos nehezebb lesz eltávolítani. A fehérjék és keményítő anyagok 40 foktól már ráégnek a felületekre és köztudott hogy a vízkő meg szigetel, így marad ott elég kórokozó.

Nem mindent gyártanak kínában, nem kell félni. Csak vásárlás előtt ellenőrizni kell az árulkodó részeket és a cimkéket. Amúgy háztartási készülék gyárak, gyártósorok vannak Törökországban, Lengyelországban, Spanyol és Olaszországban. Itt tömegesen gyártanak le azonos alkatrészekből készülékeket, amelyek nagyrészt a cimkében, vagy a külső desig-ban térhetnek el egymástól. Ezek az olcsó kategóriás készülékek, amelyek élettartama tényleg a garanciaidő végéig bírja. Mégis lehet találni pár olyan céget, akik a minőségre helyezik a hangsúlyt, így szigorúbb minőségellenőrzés mellett gyártanak vagy gyártatnak termékeket, kiváló anyagokból.
Szóval egy százmilliós házba illene egy ilyen készülék.

magyar bucó 2011.08.28. 16:32:10

@Nico67_: A 90°C + mosószer minden baktériumot elpusztít. 40 fokon meg semmi sem ég rá semmire.

Jokkura 2011.08.28. 16:38:50

@magyar bucó: Ok! ( de ki tudja :) de a megfogalmazás... hülye ingatlanos

@Szárnyati Gézа: akkor ,hogy π-be lehet ilyet --képpel!-- hirdetni (is)?

A sok ingatlanügynök ,aki megtanult ~15 szakkifejezést és azokat ismételgeti ,mint valami holdkórós papagáj, de semmi inditattása sincs,hogy valamit tanuljon ahhoz ,amit csinál. (főleg a magyar nyelv anyanyelvi szintű használatának a hiánya)

kutya vacsorája 2011.08.28. 17:55:39

@Nico67_: ajaj, eddig azt hittem, csak egy megveszekedett költekező sznobbal vitatkozom, de erre nincsen mit mondjak: hogy ti.baktériumtenyészet volt a mosógépemben:) szerinted tényleg fejlődik a világ? hihi. nekem nem úgy tűnik... hová? hogy rettegünk a vízkőtől, mert fertőzhet? és ennek elkerülése érdekében szabaduljunk meg a kifogástalanul működő háztartási gépeinktől, vegyünk sokszázezerért újat, ami voltaképpen spórolás is egyben. jaj, te szegény, az ufók nem sugaraznak a radiátorból?

Nico67_ 2011.08.28. 21:37:11

@magyar bucó: Tanult ember lehetsz. Hőtűrő baktériumokról és penészgombákról hallottál már?
A fekete élesztőgomba két fajtája (Exophiala dermatitidis és E. Phaeomuriformis) kiemelkedő módon ellenáll a magas hőmérsékletnek, a sónak, a zsíroknak, savaknak és lúgoknak.
Sőt van olyan baktérium, ami extrém hőmérséklet közelében is vígan éldegél, ez lehet akár 800 C fok is. (tengerfenék, vulkán,...stb.)
Felőlem meg azt csinálsz amit akarsz. :-)

TH 2011.08.28. 21:52:11

@Nico67_: hát ha a 90 fokos forrázást túléli az a sok-sok kórokozó, akkor viszont a ruhára sem fog rákerülni, ugye? Másrészt én nem szoktam megenni a ruhákat, szóval 10 darab bacilus miatt még nem kapok frászt. Egyébként is, ha felszállsz egy buszra, vagy végigmész a városon, akkor mennyi gonosz baci fog betámadni?
Szóval azért a régi mosógép még akkor sem veszélyes, ha esetleg vízköves lenne. Ettől függetlenül abban továbbra is egyetértünk, hogy ha már szoláriumot vettek, akkor egy mosógépet is vehettek volna mellé, mert ígyis-úgyis sznob újgazdagoknak tűnnek a tulajok, de a mosógéppel együtt még viccesebb az összkép...

Nico67_ 2011.08.28. 21:54:22

@kutya vacsorája: A világ az én szemléletem szerint fejlődik. Ha csak azt nézem, hogy fejlettebb társadalmakban az emberek várható átlagos élettartama növekszik, már az is szép eredmény.
A kifogástalanul működő háztartási gépet is illik néha átvizsgálni, mind higiéniai, mind energetikai szempontból is.

Az igénytelenséged mögé pedig ne gyárts ideológiát. Mond azt, hogy nincs pénzed új gépre, az sokkal egyszerűbb és az igazsághoz is közelebb áll.

Nico67_ 2011.08.28. 22:11:18

@TH: De, veszélyes lehet. Ha a 90 C fokot és a vegyszereket nem is éli túl mind, azért a meleg, párás közeg a maradéknak kedvez a szaporodáshoz. Ezt akár egyszerű szaglással is ellenőrizheted, mert ha állott, poshadt szaga van a készüléknek ( nem ritkán a mosott holmiknak is) és olyan szép fekete színű elszineződést is találsz a vegyszertartályban vagy gumitömítéseken akkor már biztos lehetsz, hogy egy alapos tisztítás vár rád.
Persze azon is lehet vitázni, mennyire környezettudatos (víz, elektromos áram felhasználás) sűrű főzőmosást végeztetni a géppel, üresjáratban.

Azt már csak halkan jegyzem meg, hogy a szolárium sem egy egészséges dolog. :-DD

Na elmentem cigizni.

TH 2011.08.28. 22:15:07

@Nico67_: hát bocs, de ez nekem higiénia-mániának tűnik. Majd ha minden újságban azt olvasom, hogy "mosott ruhája miatt súlyos fertőzéssel került kórházba XY" vagy "mosógépe elfertőzte ruháit, melynek következtében három napon belül meghalt", na akkor majd elgondolkodom a dolgon. Addig meg feltételezem, hogy kevésbé veszélyes a mosógéppel kimosott ruhát felvenni, mint a tömegközlekedési eszközökön leülni, kapaszkodni, ismeretlen személyekkel egy légtérben tartózkodni stb...

TH 2011.08.28. 22:19:02

@Nico67_: egyébként a bacik többsége már a 60 fokos mosást sem éli túl...

TH 2011.08.28. 22:23:16

@Nico67_: még egy utsó dolog, az a fekete cucc az penész, nem? Az sem jó, nem azt mondom, de egy kis ecet csodákra képes. :-)

magyar bucó 2011.08.29. 05:31:25

@Nico67_: "Tanult ember lehetsz."

Gúnyolódásnak szántad, de igen, az vagyok.

"Hőtűrő baktériumokról és penészgombákról hallottál már?"

De. Csak a magas hő és a mosószer egyidejű hatását egyik sem éli túl.

"Sőt van olyan baktérium, ami extrém hőmérséklet közelében is vígan éldegél, ez lehet akár 800 C fok is. (tengerfenék, vulkán,...stb.)"

Nagyságrendet tévedsz. Egyébként a termofil baktériumok nem aktívak a nekik extrém hideg (nekünk normális) környezetben.

Nico67_ 2011.08.29. 08:53:19

@magyar bucó: Ha az vagy, akkor gratulálok! Amit írtál, abból nekem nem ez jött le.
A termofil baktériumok 70 C fok körül szaporodnak, de felfedeztek már baktériumokat a mélytengerek vulkánjai közelében, ahol a hőmérséklet 800 c fok körül van, mégis életképesek.

Igen, ecet, vegyszer és magasabb hőmérséklet hatására a baktériumok nagy része elpusztul, de képzelj el egy mosógépet, aminek a belsejében, nem ritkán fél centis vízköves, zsíros trutymó van. Ne a mosódob belsejét nézd, mert az szép tiszta, szedj szét egyet és látni fogod. Ebben a trutymóban elég jól, védetten tenyészhetnek baktériumok és mivel a réteg elég vastag, így egy idő után már a főzőmosás és vegyszer, ecet sem segít.
Hogy a vízkő nem hőszigetel? Nézz csak meg egy egyszerű teaforralót, vagy fűtőbetétet. A rárakódott vízkő hőszigetelő tulajdonsága energiában mérhető és otthoni körülmények közt, laikusok számára akár egy stopperrel is ellenőrizhető. Mennyi idő alatt fűti fel a közeget egy tiszta fűtőbetét és egy erősen vízköves fűtőbetét. Meglepődhetsz még azon, hogy a mosógépek "cső" fűtőtestjében mennyivel nagyobb a lerakódás, mint a körülötte lévő csővezetékben, ezzel is szűkítve az átfolyó keresztmetszetet és megnövelve a készülék elektromos igényét. Ha nem láttál még ilyet, póstán szivesen küldök egy zacsi trutymót, kisérletezgess vele, bár ha jól gondolom és szétszeded a mósógéped ott is találhatsz eleget. :-)

A fehérje és keményítő 40 C foktól kezd ráégni például az edényre, tányérra, ezt elég jól lehet illusztrálni tányérokon, amiben előzőleg étel volt. Emiatt van a kompromisszumos mosogatási hőmérséklet, 55-65 C°fok, mert vegyszer hatására még éppen tisztítható az edény. Az öblítő fázisok, 75C fok poharak esetében, 85C fok tányérok esetében pedig a zsíroldás és öblítés részét képezik a folyamatnak. Mosogatástechnológia szempontjából nem a zsír az elsődleges eltávolítandó anyag, hanem a fehérje és keményítő, ami szemmel láthatatlanul ragad a felületre és a baktériumok kitűnő táptalaja. Tányérokon időnként látható, fény felé fordítva, ha mattos felületet látsz, akkor az vagy ráégett anyag, vagy kopott a tányérod.

magyar bucó 2011.08.29. 12:31:39

@Nico67_: A termofil baktériumok aktívak 70 °C-on, de nem bírják a felületaktív anyagokat. Valamint a számukra extrém hideg (nekünk normális) környezetet. Előfordulási valószínűségük a mosógépben nulla.
800 °C-on nemhogy élet, de még szerves anyagok sincsenek. Ez a vörösizzás hőmérséklete.
A tenger legmélyebb pontján sem forr 140 °C felett a víz, folyékony víz nélkül meg nincsenek élettevékenységek.
A vízkő nem jelent tápanyagot semmilyen baktériumnak, szóval a mosófolyadéktól elzártan nincs élet. Ha mégis bejut a mosófolyadék, akkor meg a felületaktív anyagok a 90°C-al együtt mindent elpusztítanak.

Az égés folyamatán még gondolkodj egy kicsit, ha szerinted a mosogatógépben égett rá valami a tányérodra.

Sydney Briar életben van! 2014.01.19. 17:38:48

A medvésből nagyon tetszik a "szülő hálószoba", aminek van fürdőszobája is, ahol akár kádban is vajúdhat és megszülheti a kisszobákat.
süti beállítások módosítása