5441807 33658015 l[1]

Az ebben lakáshirdetésben szereplő mondat bármelyik ingatlanoslecsó éke elehetne, olyan gyönyörű. Ami miatt külön posztot kap, az az, hogy igazi szépsége a mellékelt alaprajzzal együtt domborodik ki. Íme:

"Csak a négy fal van ezért hihetetlen lehetőség van kreatív ötletek magvalósítására."

Képernyőkép itt. Tipp: Gergő. Kösz!

Az Urbanista elköltözött! Ha nem akarsz lemaradni a friss posztokról, katt ide:

Címkék: budapest hirdetés fura hirdetés

A bejegyzés trackback címe:

https://urbanista.blog.hu/api/trackback/id/tr62767095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fuckup_with_marmelade 2011.03.24. 07:55:59

Az a camera azért odacsap rendesen :)

TH 2011.03.24. 09:05:03

@Fuckup_with_marmelade: hát számítanak erősen az olasz vevőkre, na! :-)

Stupidella 2011.03.24. 09:15:30

Nekem lennének kreatív ötleteim :P :D

para_noir 2011.03.24. 09:30:45

Szerintem lehet mit kezdeni vele. A szöveg gagyi marketing, ez világos, de a helyhez viszonyítva a 6.9 nem rossz, főleg, ha lehet nyomni kicsit lefele, a szobából meg apró, de otthonos mini legénylakást, diákkecót lehetne kialakítani. Mondjuk 5-ért elgondolkodtató lenne, saccra további bő két misiből jopofa dolgot lehetne csinálni belőle.

Zubreczki Dávid · http://instagram.com/zubreczkidavid 2011.03.24. 09:32:34

@shitgun2: a lakást nem is piszkáltam, azzal semmi gond :)

para_noir 2011.03.24. 10:00:04

@~dá~: Ja, nem is úgy gondoltam, csak elméláztam rajta, és arra jutottam, ha lenne 6-7 millám zsebben, és semmiképp nem akarnám magam adósságba verni, akkor simán bevállalnám.

Zelefánt 2011.03.24. 10:14:12

Elsőnek talán egy mobil WC-t bele.

házisárkány 2011.03.24. 10:53:36

Nem azért, de picit több pénzért 46 nm-es, másfél szobás panellakást lehet venni Zuglóban. És abban már van fürdőszoba meg konyha is. Komolyan nem értem az ilyen majmócákat: azért, hogy elmondhassa, hogy ő márpedig Budán lakik, képes kiadni ennyi pénzt egy egérlyukért...

Dottore 2011.03.24. 11:03:10

meg ne feledkezzünk arról, hogy udvarra néz, és az elsőn van a négy emeletből...

Jossarian 2011.03.24. 11:17:20

@házisárkány: inkabb adnek 7 millat egy ilyen egerlyukert, mintsem a zugloi prolik labszagat szagoljam egy lepukkant panelban... egyebkent szamomra mar nem aktualis az ilyesmi, max.befekteteskent.

zulululu 2011.03.24. 11:29:05

@shitgun2: Ez meg min 3-5 milla mire lakas lesz belole!
Konyhat, furdot, wc-t csinalni?
Siman lehet nincs is benne viz/gaz/szennyviz cso.
Orbitalis bukas aki megveszi!

Battlestar Galactica 2011.03.24. 11:29:15

@házisárkány: És vidéken ennyiért családi ház 10 hektár földdel. Mondjuk a Moszkva tér onnan tényleg messze esik! :)
Venezuelai bádogvárosban meg akár komplett utcát vehetünk rajta... :)

Üzenem a befektetni vágyó @Jossarian: úrnak, hogy pont az ilyen budai zsúrfiúkra alapozzák a hirdetést! 24 m2 még nappalinak is kicsi, nem hogy lakásnak! Milyen befektetésről beszélünk? Kb 2 millát kell még rákölteni, hogy valahogy élhető legyen! Befektetés? Jó vicc!

68nyara 2011.03.24. 11:30:21

Ja és mitől komfortos?

Jossarian 2011.03.24. 11:36:52

@Battlestar Galactica: nem vok budai zsurfiu :D sot, soha nem is voltam... kiado lakasrol hallottal mar, esetleg tudod, hogy mennyit lehet keresni vele? sztem fogalmad sincs, jobb ha folytatod az ertektelen munkadat, netezes helyett, ugy jobb lesz mindenkinek :D

Gyárfás 2011.03.24. 11:46:11

Elkepesztő, hogy egy ilyen poszt alatt is sikerült összeveszni:))
A budai felárat meg csak az érti, aki már élt ott. Egyszerűen kulturáltabb az egész.
Valakinek ez megér ennyit valakinek meg nem.

Nekem sem ért meg, mert elköltöztem, de megértem azokat akiknek viszont megéri.

Panelban is laktam szerintem az sem elítélendő megvannak a hátrányai az kétségtelen, de el lehet lenni benne.Jobb mint egy földszinti nedves körfolyosós belvárosi lakás.

Jossarian 2011.03.24. 11:52:55

@Gyárfás: nem vesztem en ossze senkivel :) csak ruhellem, mikor valaki a panellal jon egy budai lakas aranak emlitesekor. ahogy irod, megvan a hangulata, es ha ki sikerul guberalni azt a kis pluszt, hat megeri. Panel vs. foldszinti nedves... hat... ezen meg nem gondolkodtam, :D , szerencsere ilyen dontest meg nem kellett hoznom. de asszem, panel akkor sem... dehat ez az en vellemenyem na.

randomuser1 2011.03.24. 12:02:46

befektetésnek nem hülyeség, ha valaki meg tudja oldani a belsőépítést,és sokat segítene ha a belmagasságot is megírták volna, de az attilaúton lakjon az, akinek mosható filteres a tüdeje...

ergerberger 2011.03.24. 12:07:36

@házisárkány: "picit több pénzért 46 nm-es, másfél szobás panellakást lehet venni Zuglóban."

De vajon ki a tököm akar Zuglóban lakni?!

juliuska · http://www.teddraakezed.hu 2011.03.24. 12:21:17

Igazán "jó elrendezésű" kis pecó!

Battlestar Galactica 2011.03.24. 14:07:05

@Jossarian: Mielőtt folytatom az értéktelen munkámat, amiből egy év alatt simán összejön a poszt tárgyát képező palota, azért megkérdem: Milyen megtérülése lehet egy 10 millás, 24 m2-es egérlyuknak? Bár lehet, hogy nem értek hozzá, de szerintem egy ilyen patkánylyukat lehet bérelni kb havi 40-ért plusz rezsi, ha lakható. Ez esetben, ha nem költesz rá semmit, akkor cirka 20 év alatt jön vissza az ára, ami kb évi 5%-ot jelent a tőkédre vetítve. Ha hozzászámoljuk, hogy lakásárak alakulását nem tudjuk előre, főleg nem 20 évre, de a vásárlók igényének alakulása egyre nagyobb méretű lakást mutat, akkor sem tűnik túl jó üzletnek.
Azért ne aggódj, ha még is megveszed befektetésnek, és teszel bele 4-5 emeleteságyat és kiadod diákoknak, akkor lehet, hogy fogsz rajta kicsit többet, de ennyi macera szerintem nem éri meg! Gusztus dolga!

Lépes Elek 2011.03.24. 14:17:14

Na ezen jot rohogtem. Mindjart levalasztom a nappalim felet es kialakitok ket ilyen lakast kulon bejaratokkal.

A berleti dijakkal kalkulaloknak esetleg az adozast is megpenditenem, mint bevetelt csokkento tenyezot. Na jo, csak vicceltem.

lucerna 2011.03.24. 14:25:31

Jól értem, hogy aki nem budán lakik, az proli, és felmerült a panellakókkal kapcsolatban az elítélendőség kérdése is?
Szép.

nemjogasz 2011.03.24. 18:47:17

Nem értem igazán, hogy itt egyesek miért szólják le a panelt annyira, mintha az kb. egy aluljáróban lévő kartondoboz lenne. Lehet, hogy csak én laktam eddig különösen szerencsés lépcsőházakban, de eddig semmi problémát nem tapasztaltam, legfeljebb a magas közös költséget. Vagy esetleg a székesfővárosbeli panelok lehetnek egészen mások, vagy a kedves kommentelőtársak csak a szomszédokból ismerik a panelt...

dashausingatlan · http://www.dashaus.hu 2011.06.11. 21:44:41

Néha olyan szuper kecókat látok garzonokból is, úgy hogy ebben is vannak lehetőségek..
süti beállítások módosítása