Haller Camping 1[1]Balatonszárszón nyaralok. Gondoltam ezt ne csak a posztok minőségén és ritkaságán érezzék a Nyájas Olvasók, most igyekszem a témaválasztást is ehhez igazítani. Brigi ugyanis felfedezett egy belvárosi kempinget! Legalábbis, ami a hely önmeghatározását illeti - bár az mint tudjuk nem sokat jelent (vö.: "tíz percre a Hősök terétől = Fót").

Elsőre egy gangos bérház udvarán tarkálló sátortábor rémlett fel előttem zuhanyzó bikinis lányokkal, de sajnos nem erről van szó. A honlapon látható budai képek ellenére a Haller Kemping ugyan Pesten van, de természetesen nem a Belvárosban, sőt még csak nem is a belső kerületekben, igaz azért a Hungária gyűrűn belül.

Ezzel viszont nincs egyedül. Ott van ugyanis a motorosokra szakosodott Biker Camp is a VIII. kerületben, igaz az egy lehelettel beljebb van. Ismer valaki ennél belvárosibb titkos kempinget Pesten. Vagy tud valaki valamit róluk? Mennyire vannak kihasználva? Meg egyáltalkán, milyen a tipikus "belvárosi kempingező"?

 

Az Urbanista elköltözött! Ha nem akarsz lemaradni a friss posztokról, katt ide:

A bejegyzés trackback címe:

https://urbanista.blog.hu/api/trackback/id/tr832133210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tehénbőgés 2010.07.06. 17:05:57

Sziasztok! Frissen fejt kecsketejem van eladó, jó áron! Nem akar valaki venni? Van savanyított is...

bikercamp 2010.07.06. 17:13:48

@Pályaelhagyó autóversenyző:
Köszönöm szépen a birlatot. Sajnos igazad van. Magyarországon nehéz megfelelő fordítót találni, megfelelő áron. Ha tudsz franciául olvasd el a francia oldald François Garagnon író fordította, a vejem. De sajnos belőle csak egy van. Az oldalt egyébként magam szerkesztem és fordítom és frissítem, anyagilag ennyire telik.
Továbbra is szerettel várunk vendégségbe. Mégegyszer köszönöm, hogy időt szenteltél az oldalunk átnézésére.
Üdvözlettel:
Zsuzsanna

bikercamp 2010.07.06. 17:15:33

@Omahaboss:
A fizetendő adók és közüzemű számlák mellett kíváncsi lennék TE milyen árakat szabnál.
Üdvözlettel:
Zsuzsanna
Bikercamp

bikercamp 2010.07.06. 17:17:27

@Aaron_a.k.a._Ed:
Van Ürömön is. Aki belvárosi kempingnek hirdeti magát. Ebben segítsetek. Ez mégis csak túlzás?????

bikercamp 2010.07.06. 17:23:22

@GodBadka:
A rettenetes adók és közüzemi számlák rohamában tőlem, saját kezüleg ennyi telik. Profi website -ot nem tudok megfizetni. Egyébként aki eljön és jól érzi magát, annak eszébe sem jut bírálni a weboldalunkat.
Köszönöm, hogy időt szántál rám.
Üdvözlettel:
Zsuzsanna

Omahaboss 2010.07.06. 17:25:44

@bikercamp:

Nem szeretnék beleszólni az árképzésetekbe, de lehet, hogy egy mérsékeltebb ár mellett több vendégetek lenne. Mert gondolom most nem sok lehet, ha gondot okoz 30 ezret kifizetni egy rém egyszerű honlapért. Mondjuk szerintem egyáltalán nem baj, hogy így néz ki.
Rég nevettem már ennyit egy honlapon.

raindog ¤ 2010.07.06. 17:30:50

@Omahaboss: amilyen honlapot 30 ezerért kapsz, az pont ilyen. hol élsz, a holdon?

borso 2010.07.06. 17:32:12

Zsuzsanna! ne add fel tuti helyen vagytok, én a szomszéd utcában lakom (Bíró Lajos)és állíthatom ha valaki bp-re jön mocival nálatok szálljon meg! De hidd el egy jó honlap még több vendéget hozhat, ha összejön rá a lé ne sajnáld!
üdv
Endru a Tisztviselő telepről! :-)

GodBadka 2010.07.06. 17:32:16

@Omahaboss: azt azért vedd figyelemben, hogy szerintem nem tudod, te sem, én sem, hogy a költségek a két kempingben mennyire különbözőek. Nem egy helyen vannak, és a különböző költségekben, adókban elég számottevő különbségek lehetnek már csak ebből adódóan is.

bikercamp 2010.07.06. 17:32:21

@Omahaboss:
Te weblap készítő vagy? Mert akkor téged tuti nem kélek fel, ha lesz pénzem akkor sem. Egyébként jelenleg egy Moszkvai főiskoláról 35 diák táborozik nálam és remekül érzik magukat. Nekem ez a fontos! Látod a weblap bevált ha úgy rossz ahogy van akkor is.
Üdvözlettel:
Zsuzsanna

bikercamp 2010.07.06. 17:35:55

@borso:
Köszi Endru a támogatást. Ha erre jársz csengess be, mint egy jó barát!!!!!
Üdv:
Zsuzsanna

bikercamp 2010.07.06. 17:37:14

@GodBadka:
Köszi az együttérzést.
Üdv.:
Zsuzsanna

Omahaboss 2010.07.06. 17:42:16

@bikercamp:

Okos vagy látszik. Dicsekedj, hogy megtehetnéd, de csakazé' se:)

@raindog ¤:
A 30 egy egyszerű joomla honlapra vonatkozott, ami szerintem nekik bőven elég lenne és nagyon sokan értenek hozzá akik megcsinálják szotyiért.

@GodBadka:

Két személynek egy napra fél panzióval sátorban 16 ezer Ft, ha jól számolom.

GodBadka 2010.07.06. 17:54:43

@bikercamp: nm. Értem hogy te csinálod honlapotokat, és még azt is megértem, hogy erre nem kívánsz pénzt szánni. Ha viszont lenne egy tanácsom. A neten vannak dikerkt olyan oldalak, ahol ingyenesen vannak előre elkészített oldalsablonok, amik letölthetőek, és neked csak a tartalmat kell módosítani. Vagy, ha belenyúlnál, az is egyszerűbb egy már kész oldalba, mint magadtól kitalálni. Szerinem néz szét, hogy találsz-e olyat, ami megfelel az elképzelésednek. Ilyen sablonokat találsz például ezeken az oldalakon: www.vbn.hu/sablon1.php www.freewebtemplates.com/templates/html

Természetesen van más ilyen gyűjtőoldal is. Érdemes, valami egyszerű, letisztult sablont választanod szerinem. Ha adhatok még ezen kívül tanácsot, akkor szerintem ne háttérképként rakj ki a kempingről képet, hanem egy külön menüpontból (linkről) elérhető oldal legyen, ahol a képek megtekinthetőek. Megjegyzésemet építő jellegűnek szántam, remélem érnek is majd valamit :)

Tehénbőgés 2010.07.06. 17:54:43

Most akkor tényleg nem kell senkinek a kecske tejecském?

GodBadka 2010.07.06. 17:56:50

@GodBadka: a képes megjegyzés visszaszívom. :)

bikercamp 2010.07.06. 18:11:57

Köszönök minden építő jellegű kritikát. A kérdésem az, hogy próbáltatok -e már átdolgozni egy honlapot. Ha igae, akkor tudjátok, hogy szorgalmas munka mellett is több hónapot vesz igénybe ezen tevékenység. Én ezt a honlapot még 1992 ben kezdtem el fejleszteni world ben. Hát ezért minden fejlődési sajátosságot magán visel. Egyébként 2007 ben indultam vele egy amatör ingyen szofter felhasználási versenyen. Nem lettem az első, de dobogós helyem lett.
Üdv mindenkinek:
Zsuzsanna

bikercamp 2010.07.06. 18:20:45

Köszönöm szépen a weboldalam látogatottságának felfuttatását. Még soha az életben 1992 óta nem nézték meg egy nap alatt 1033 an. Eddig a max látogató 83 volt.
Köszi köszi köszi
Zsuizsanna

Omahaboss 2010.07.06. 18:37:03

"Egyébként 2007 ben indultam vele egy amatör ingyen szofter felhasználási versenyen. Nem lettem az első, de dobogós helyem lett."

"Köszönök minden építő jellegű kritikát."

Akkor engedj meg egy építő jellegű kritikát:

Szar a honlapod, de nagyon(!) és még te sértődsz meg ha valaki ezt megemlíti. Neked azért kerül több órába MERT NEM ÉRTESZ HOZZÁ! Azért lett ennyi látogatód mert megnézték mi az amit ennyire agyon dicsérünk...

Egy négy fős baráti társaságnak 2 napra (saját) sátorban félpanzióval 64 ezer.

Drága vagy. Igénytelen a honlapod. A végén amikor ezt szépen közlik veled, te sértődsz meg.

bikercamp 2010.07.06. 18:53:02

Állj már meg! Mitöl sok ez? 7560 Ft félpanzióval 1 fő 1 nap? Most jöttünk haza Brüsszelből egy sör 4 dl 5.20 Euro. Miről beszélsz?
Prágábsn 5000 Ft ot fizettünk motor parkolásért a hotelban 1 napra /csak 3 csillagos volt/. Miről beszélsz?
Nálam egy sör a legjobb zöld Dréhet 300 Ft, 0,5 l. A parkolás (autó vagy motor) ingyen van. Miről beszélsz? Hol élsz? Tudod hogy egy köbméter víz 700 Ft? Gáz 140 Ft? Hol élsz? Hány éves vagy?
Üdvözlettel:
Zsuzsanna

telkoe 2010.07.06. 19:01:28

Az ar relativ dolog, ha ennyi penzert tele van a kemping akkor nem draga.

A honlap nagyon igenytelen, kulonosen ugy hogy mostanaban eleg sok vissza nem teritendo tamogatst osztottak honlapfejlesztesre is.

bikercamp 2010.07.06. 19:13:39

Aha! Innen fúj a szél! Nem tudtam miért lett egyszerre gagyi a honlapom.
Hát nekem nem osztott seki semmit. Nem is tartok igényt semmilyen állami pénzre.

2010.07.06. 19:18:28

@bikercamp:
Nagyon tetszik, hogy ilyen intelligensen válaszolsz az "építő kiritkákra".
Sok sikert kívánok a vállakozásotokhoz, és hírdetni fogom, ahol tudom.:)
A legjobbakat!

telkoe 2010.07.06. 19:21:01

Eddig is gagyi volt a honlapod, ugyanolyan igenytelen mint az itteni beszologatasaid.

telkoe 2010.07.06. 19:22:56

@Traktorka: jo pelda arra hogy hogyan tudja lejartni magat egy vallalkozas.

bikercamp 2010.07.06. 19:23:36

@Traktorka:
Köszönöm! Látogass meg egyszer.

Glandeur 2010.07.06. 19:25:21

Ha már mindenkinek van véleménye a bikercamp.hu-ról, akkor én is beállok a sorba.

Ár: vidéken egy falusi vendégházban 4500/fő félpanzióval egy éjszaka, ifa nélkül, net nélkül. Ehhez képest egy budapesti kemping 7650-ért akár még drága is lehet, de ha vannak vendégek, akik hajlandóak ennyit fizetni, akkor nem drága.

A honlap sajnos valóban kritikán aluli: elavult, átláthatatlan, komolytalan kinézetű. Egy tárhely domainnel éves szinten br. 8-12ezerből már kihozható, egy joomla vagy wordpress alapú egyszerűbb honlapot 30-50ezerből elkészítenek neked. A nyelvi fordítás már nehezebb, azt külön meg kell fizetni. Egyébként szerint jobb egy rendes angol nyelvű honlap, mint ha van még további 3-4 egyéb nyelv, ami katasztrófális (egyébként nekem a francia is furcsa volt, szerintem aki írta a szövegeket, nem tudta miről is van szó, mi a szövegkörnyezet). De akár saját magad is megtanulhatod ezeknek a honlap tartalomkezelő rendszereknek a használatát.
Vagy ha teljesen költségtakarékosra akarod csinálni, akkor rendeld meg a domaint olyan helyen, ahol adnak mellé 50-100MB ingyen php-s tárhelyet, és használj ingyenes php-s template-t a honlaphoz, mondjuk innen: www.free-css-templates.com. Ebben az esetben ugyanúgy csak a domaint kell fizetned, mint jelenleg.

bikercamp 2010.07.06. 19:26:30

@telkoe:
1992 óta 4 kötet vendégkönyvem van. Szívesen megmutatom, hogy 18 éve hogy járatom le magam.
Látogass meg.

bikercamp 2010.07.06. 19:30:44

@Glandeur:
Lehet hogy igazad van. De én ilyen fafej vagyok. Maradok a megszokott gagyinál. Ne, dőlök be mindenféle multi ajánlatnak.

gergo · www.indafoto.hu/ppgergo 2010.07.06. 19:31:29

beszaras :) masfel evig laktam a Biros Lajosban, nem is tudtam hogy van Tisztviselotelepen kemping

bikercamp 2010.07.06. 19:46:20

@gergo:
No most megtudtad. Ha erre jársz téged is mehívlak egy coca-cola ra.

Glandeur 2010.07.06. 19:50:16

@bikercamp: A korral haladni nem lehetőség, hanem kötelesség, ha szolgáltató vagy... Ilyen alapon elektromos áramot, internetet sem kellene biztosítanod a vendégeidnek, elvégre 1992-ben sem kaptak wifit... Az hogy fafejűen ragaszkodsz a régihez, gagyihoz, az nem erény, hanem balgaság.
Azt a kitételt pedig nem tudom értelmezni, hogy nem dőlsz be "mindenféle multi ajánlatnak"... Felvázoltam milyen lehetőségeid vannak, ha hajlandó vagy megfizetni egy honlap fejlesztőt, fordítót de akkor is ha nem akarsz másnak fizetni, hanem magad akarod megcsinálni.
Tanácsot elfogadni nem szégyen...

2010.07.06. 19:59:40

@telkoe:
Szerintem te vagy jó példa arra, hogy azt élvezitek, ha mást fikázhattok, gondolom a saját kisebbrendűségi érzéseteket ideiglenesen csökkentendő.
Nekem az jutott eszembe, hogy de klassz, hogy ilyenünk is van, és tényleg érdekel, hogy milyen lehet, és hogy imádom Pestet.
Nektek meg az, hogy szar az egész, juhúú, fikázzuk!
Hm...

2010.07.06. 20:02:12

@Glandeur:

Kéretlen tanácsot osztogatni se túl nagy erény.:) bocs.:)

bikercamp 2010.07.06. 20:09:30

Minden weblap fejlesztőnek üzenjük!
Tessék minket békén hagyni. Mi Budapest centrumában üzemelünk. Igen is, a VIII. kerület a centrumban van, ha tetszik, ha nem. Rajta vagyunk Budapest city térképén. A weblapon 6 nyelven közljük az elérhetőséget, a szolgáltatásokat, az árakat. Nekünk mint tulajdonosknak és üzemeltetőknek ez a legfontosabb. Ezt tudja weblap. Többre nincs szükség. Különben is a retro a divat.
Mindenkit szerettetel várok vendégségbe.
Üdvözletünket küldjük:
Zsuzsanna & Barnara
www.bikercamp.hu

ribizlifozelek · http://ribizlifozelek.blogspot.com/ 2010.07.06. 20:20:26

A többi kemping honlapja is hemzseg a fordítási hibáktól. Ezt tekintsük hungarikumnak.

Én nagyon örülök, hogy ennyi belvárosi és belváros közeli kemping van. Szerintem nem is drágák.

Glandeur 2010.07.06. 20:25:27

@bikercamp: Egyébként nem az a fontos, hogy hányan nézik meg a honlapot, hanem az, hogy a honlap látogatói közül hányan lesznek fizető vendégek ;)

gande 2010.07.06. 20:28:12

@bikercamp:

bocsi, de tényleg kellene a honlapon változtatni, designban is.

az angol és német nyelvű leírás (fordításnak nem nevezném) alig érthető.

anyanyelvi(!) németre bevállalom, jelentkezz, ha érdekel.

bikercamp 2010.07.06. 20:32:08

@ribizlifozelek:
Köszönöm! köszönöm! köszönöm!

bikercamp 2010.07.06. 20:33:54

@Glandeur:
Nagy igazságod vagyon!
Szintén köszönöm, köszönöm, köszönöm.

bikercamp 2010.07.06. 20:37:03

@gande:
Sajnálom. Nem értünk egyet. Az alap fordítást angolból, az eredetit egy angol fordította, aki tudott magyarul. A németet a férjem fordította, aki sajnos 2004 ben meghalt és anyanyelvi német volt. Nem értünk egyet.

gande 2010.07.06. 20:37:23

@Omahaboss:

imádom azokat, akik konstruktív kritikát képesek megfogalmazni :P

gande 2010.07.06. 20:46:16

@bikercamp:

nem szeretném szegény férjedet bántani, de akkor nyilván megsúgod nekem, hogy ez a mondat mit jelent, mert én - mint német anyanyelvű - nem értek belőle semmit:

"Darüber das sommers nur Person Preis ist."

Sajnálom, de nem túl sok hibátlan mondatot találtam a német nyelvű honlapon.

bikercamp 2010.07.06. 21:00:44

@gande:
Én nem tudok annyira németül. Lehet, hogy már én javítottam bele. Ez már teljesen mindegy. A lényeg, hogy még egyetlen német sem tette szóvá, hogy ez vajon mit jelent?
Idulj ki magadból. Ha egy olyan nyelvű ember amit te abszolut nem értesz, elkezd magyarul szavakat gagyogni. Te minden idegszáladdal megpróbálod megérteni. Hát én így gondolom. Nem a nyelvtan a lényeg. Nekem számtalan finn, holland, német barátom van aki tanul magyarul. Én dícsérem égre-földre, hogy milyen nagyszerűen beszél már, és nem a földbe döngölöm, hogy úgy beszél mint egy értelmi fogyatékjos.
Lehet, hogy ez egy weboldalra nem igaz, de ha én találok egy weboldalt, ahol erőfeszítést tettek arra, hogy magyarul is legyen, azt megdícsérem és nem leszólom.

gande 2010.07.06. 21:17:33

@bikercamp:

pedig annak örülhetnél, ha vki szóvá teszi. a reklamáció nem más, mint egy esély neked, hogy vmit korrigálhass. arra gondoltál, hogy mennyien el sem látogatnak hozzád, mert nem értik vagy nem tetszik nekik a honlapod?

ha egy külföldi megtanul néhány szót magyarul, az nem egyenlő egy üzleti honlap szövegszerkezetével.

én is simán megrendelem olaszul a kajámat, köszönni is tudok olaszul és mégsem mernék a honlapomra általam megfogalmazott olasz szöveget kirakni.

nagyon sajnálom, ha az általam leírtakat "földbe döngölésnek" érzékeled, nem ez volt a célom, segíteni szerettem volna.

a honlapod arculatánál kérlek gondolj arra, hogy az első benyomást nem tudod megismételni.

Omahaboss 2010.07.06. 21:19:07

"A weblapon 6 nyelven közljük az elérhetőséget, a szolgáltatásokat, az árakat. Nekünk mint tulajdonosknak és üzemeltetőknek ez a legfontosabb. Ezt tudja weblap. Többre nincs szükség. Különben is a retro a divat."

"Lehet hogy igazad van. De én ilyen fafej vagyok. Maradok a megszokott gagyinál. Ne, dőlök be mindenféle multi ajánlatnak."

"Mi Budapest centrumában üzemelünk. Igen is, a VIII. kerület a centrumban van, ha tetszik, ha nem. Rajta vagyunk Budapest city térképén."

Epic! Tudod mit? Igazad van! Meggyőztél!

Omahaboss 2010.07.06. 21:21:42

@gande:

Ennyit a konstruktív kritikád hatásáról.; Ezt meg ő nem tudja elolvasni. Ki ezt - ki azt. Bonyolult nyelven van ez, hiába:)

Ben73 2010.07.06. 21:32:38

Ez igaz, (ami a többnyelvűséget illeti) de azért ne felejtsd el, hogy egy céget vezetsz, és ha a honlapod ilyen brendet mutat a cégedről, akkor az érdeklődő simán gondolhatja azt, hogy amilyen a honlap, olyan a kemping is meg a szolgáltatás minősége is.
Annak ellenére, hogy lehet, Te vagy a legjobb kempinges az országban. Javaslom, hogy csinálj egy mérést. Minden vendéget kérdezz meg, hogy hogyan talált rád. (ha neten, akkor mire keresett rá) Ezt jegyezd fel, majd vesd össze a látogatók számával. Így kapsz egy konverziós rátát.
Napi 80 látogatónál komolyan fontolóra venném a helyedben a keresőoptimalizálást, mert tuti, hogy nagyságrendekkel többen keresnek Pesten vagy a közelben mocis kempinget Európa szerte.

bikercamp 2010.07.06. 21:56:21

@Ben73:
Köszönöm. Ez volt a leg konstrujtívabb hozzászólás. Sajnos nem keres több motoros Budapesten kempinget. A 80 2009 augusztusi adat volt. Ma már 1667 a nézettségem. Ennyi még soha nem volt. Fel is ugrottam a második helyre. Írd be a googleba, hogy "camping Budapest". Szerintem a Haller kempinget akarta felpörgeti a webmester. Mi 500 m re vagyunk egymástól. Mekkora pech. Őket a IX. kerületi Önkormányzat patronálja. A Bikercampot senki. Ezért gondolom, hogy a második hely a googléban nem olyan rossz. Én már mindent optimalizáltam, minden lehetőséget igénybe vettem, de ugye a fizetős hirdetésekkel nem tudom felvenni a versenyt. Úgy érzem itt páran nem tudják megemészteni, hogy egy amatőr, a hibás nyelvfordítással legyűrte a profikat.

gande 2010.07.06. 21:56:43

@Omahaboss: lehet, h neked van igazad :)

TH 2010.07.06. 21:58:11

Nem értem, hogy miért fáj itt ennyi embernek az, hogy milyen a honlap. Tényleg gagyi, az angol fordítás valóban rettenetes, de...ha megy a bolt, akkor a tulajdonosok nyilván nincsenek motiválva arra, hogy fejlesszenek rajta. Az h. drága-e, szintén nehéz eldönteni...ha így is van elég vendég, akkor ezek szerint megfizethető. Szóval az OK, h. leírjuk, h. a honlap gagyi, a fordítás szintén igénytelen, de utána még mit kell ezen rugózni és fikázni? Olyan, mintha az itt fikázóknak annyira számítana, h. milyen ez a honlap, amit naponta max. 80-an szoktak látogatni...
És ettől még a hely lehet akár igen kiváló is, bár a honlap alapján van olyan érzésem, hogy ott is ez a spórolgatós megoldás lehet jellemző, de ez egyáltalán nem biztos...

bikercamp 2010.07.06. 21:58:15

@Omahaboss:
Hálás vagyok minden szavadért! Engem nagyon érdekel az Internet találati lista működése, de azt hiszem soha nem leszek vele tisztában.

pakesz (törölt) 2010.07.06. 22:02:05

en azt hittem a romai kemping az egyeduli ami kozel van

TH 2010.07.06. 22:03:27

@bikercamp: "Úgy érzem itt páran nem tudják megemészteni, hogy egy amatőr, a hibás nyelvfordítással legyűrte a profikat."
Na mondjuk ítt nagyon el vagy tájolva...Én nem tudom, hogy kiket győztetek le, és miben, és milyen webmesterről beszélsz, de az biztos, hogy nekem az első gondolatom az volt a honlap alapján, h. "aha, ez olyan barátságos-családias hely lehet, ami tök jó, de jó eséllyel spórolnak lényegtelennek tűnő, de igazából nem annyira lényegtelen dolgokon...akár a kajához felhasznált alapanyagokon, akár a WC-papíron vagy a szappanon vagy a takarításon vagy a szobák felújításán stb...

TH 2010.07.06. 22:04:39

@bikercamp:
"Sajnos nem keres több motoros Budapesten kempinget."
Lehet, h. bővíteni kéne a célközönséget?
Na tessék, most már én is itten tanácsokat osztok, pedig először azért írtam be, hogy minek pofázik bele mindenki a dolgotokba...:D

Ben73 2010.07.06. 22:14:06

Ebben nem vitázok veled, hogy a piac napi 80 és kész, de az, hogy camping Budapest kifelyezésre hol szerepelsz, a googléban itt Magyarországon, az lényegtelen. Szerintem, (bár ez az én véleményem) ha napi 80 a szám, akkor egy Német vagy Francia IP-ről indított helyi keresésben nem lehetsz túl elől.
Az viszont biztos, hogy ha kempinget keresnék pesten, és megnézném a Te oldalad, meg a Haller oldalát, akkor nem hozzád mennék.
(Félre ne érts, nem akarlak megsértemi.)
Az ilyen 6 nyelvü megoldásokkal az a gond, hogy nehéz minden nyelven optimalizálni. pl. nem tudod megadni a googlénak, nyelvenként a területi beállításokat.
Ezen kívül elkellene gondolkozni a weblap célján is, mert ha az a cél, hogy adjék le a helyfoglalást, akkor az jelentősen javítani kellene többek között ergonómiai szempontból is. (Zene: ízlések és pofonok, de bekapcsolva hagyott hangszórónál ha pl. éjjel nekiáll valaki pesti kempinget keresni, elég nagy flash :-) )

Stiel 2010.07.06. 22:16:43

@bikercamp: kritikát ne a személyed elleni támadásnak éld meg. Itt sokan tényleg segíteni szeretnének, mert látják-látjuk, hogy a honlap lehetne jobb is.

Nem kell rosszat látni oda, ahol nincs.

bikercamp 2010.07.06. 22:18:14

@TH:
Szerettel látlak a kempingben. Saját szemeddel győzőpdhetsz meg, hogy van WC papír, papír tötlközö szappan, meleg víz a csapban is. Wi-Fi nagyon jó minőségben, ping-pong asztal, billiárd, a konyhában gáztűzhely gázzal, mosogatószer, gyönyörű gondozott gyep a sátrak alá. Semmi sporolás. Kedves házigazdák, lehet, hogy sánta nyelvtudással, de annál több szívvel. Prospektusok több nyelven. Budapest térkép ingyen. Információk a közlekedésről, éjszakairól is.
A Bikercamp ből még senki nem ment el elégedetlenül.
Európa valamennyi motoros oldalán hirdetek, legalább is az én tudásom szerint. Sajnos a kormány semmit nem tesz a turizmusért.Nem hirdetnek, nem csinálnak szinte semmit. Nagyon megérezni, ha legalább a kisújjukat felemelik. Tudnék mesélni arról, hogy miért van annyi Belga vendég mostanság. Hát nem a kormány ténykedése végett.

TH 2010.07.06. 22:22:57

@Ben73:
"Szerintem, (bár ez az én véleményem) ha napi 80 a szám, akkor egy Német vagy Francia IP-ről indított helyi keresésben nem lehetsz túl elől."
Amit ki tudtam próbálni: Cseh IP címről, google.cz-ről indított keresés is 3. helyen hozza a "camping budapest" keresőfeltételre. :)
A helyfoglalás spec a Haller oldalán sem túl barátságos annak ellenére, hogy az a honlap legalább valahogy kinéz, és a fordítások sem tűnnek rossznak...

Glandeur 2010.07.06. 22:23:01

@Ben73: német IP-ről, német nyelvű keresésben google-ben egyből visszacsúszik a 8. helyre.

bikercamp 2010.07.06. 22:23:37

@Ben73:

Landgraaf bol (NL)inított kereséssel is a térképes megoldásnál második vagyok. Egyébként első. Itt voltunk vendégségben 1 hete. A Haller kemping min 300 személyes én 58 személyes vagyok. Tehát nincs mit összehasonlítani.

Ben73 2010.07.06. 22:25:10

Na látod, ez a legdurvább, hogy pont ezek nem érződnek a honlapodról. Sőt, épp az ellenkezőjét gondolják a kempingedről. Semmi másért ne cseréld le a honlapod, csak ezért!
Ha valaki megnézi, az jusson eszébe, hogy:

"van WC papír, papír tötlközö szappan, meleg víz a csapban is. Wi-Fi nagyon jó minőségben, ping-pong asztal, billiárd, a konyhában gáztűzhely gázzal, mosogatószer, gyönyörű gondozott gyep a sátrak alá. Semmi sporolás. Kedves házigazdák, lehet, hogy sánta nyelvtudással, de annál több szívvel. Prospektusok több nyelven. Budapest térkép ingyen. Információk a közlekedésről, éjszakairól is.
A Bikercamp ből még senki nem ment el elégedetlenül."

Ötlet: Csinálj a weblapodra online venégkönyvet, és abba írjanak a vendégeid, ne a papír vendégkönyvbe. (A helyedben begépelném azt a több kötet véleményt)

bikercamp 2010.07.06. 22:28:30

@Stiel:
Minden építő kritikát köszönök. Az angol tanárommal átnézzük a szöveget. Be kell vallanom egyedül partizánkodok. Ezek szerint nagyon rosszul.

TH 2010.07.06. 22:29:20

@bikercamp: "van WC papír, papír tötlközö szappan"
Itt arra gondoltam, h. nem mindegy, h. Zewa vagy Tesco gazdaságos mondjuk az a wc papír v. törölköző...hogy a reggelinél margarinból valami normális vagy a legolcsóbb gagyi van kitéve...stb, stb, gondolom érthető, mire gondolok.
A meghívást köszönöm szépen, de sajnos jelenleg nincs rá szükségem. :)
"Kedves házigazdák, lehet, hogy sánta nyelvtudással, de annál több szívvel."
Ez viszont fontos és helyes, és a nem tökéletes nyelvtudás ott már valóban nem probléma.

TH 2010.07.06. 22:42:30

@bikercamp: jót tesz majd a honlapnak, az biztos. :)

"Ha tudsz franciául olvasd el a francia oldald François Garagnon író fordította, a vejem."

Ez most vicc, ugye? Én igen gyenge vagyok franicából, de így is látom, h. tele van helyesírási és nyelvtani hibákkal...mintha a kemping rész bemutatása az OK lenne mondjuk...

bikercamp 2010.07.06. 22:42:50

@TH:
Igen Zewa van, és téliszalámi, meg sonka, meg vaj, meg 100% os narancslé. A vacsorához magam főzőm a gulyáslevest és sütöm a palacsintát. Azt hiszem a mai világban az a legnagyobb elismerés, hogy karácsonykor zudulnak a képeslapok és az igéretek, hogyha lehet jövünk a nyáron. Messzire jutottunk, a gagyi weblaptól a szíves vendéglátásig.
Ha most itt lennétek látnátok, hogy legalább 10 laptop monira világít a kempingben, mindenki csendesen el van vele. Képet sajnos nem lehet ide feltettni, de majd a facebookra teszek.

TH 2010.07.06. 22:43:29

@Ben73: A vendégkönyves ötlet szerintem is jó, annál jobb reklám - ha a vendégek használják -, nem nagyon kell.

bikercamp 2010.07.06. 22:44:54

@TH:
A kemping bemutatását írta és a férjem rekviemjét.

TH 2010.07.06. 22:46:02

@bikercamp: Azért jutottunk oda, mert a gagyi honlap miatt ez merült fel többünkben is, h. akkor vajon a vendéglátás mennyire spórolós?
Mindenesetre én az elmondásod alapján tényleg meg vagyok győzve, hogy jó hely a tiétek, tehát ha lenne motoros ismerősöm, aki Bpesten szállást keresne, ezek után megemlíteném neki ezt a kempinget.

TH 2010.07.06. 22:50:22

@bikercamp: Akkor így értem...a többi részt nem tudná átfésülni? :-)

pause 2010.07.06. 22:56:57

amennyien itt pofaztok nyugodtan segithettek neki egy-ket forditasi szarvashibaban
ha csak fejenkent egy mondatot irtok at mar az is segitseg,nem doglottel bele,de segithettel valakinek akinek valszeg se ideje se enrgiaja nincs erre,hiaba 2010et irunk.

VacskaMati 2010.07.06. 23:00:13

@bikercamp: En angol fordito vagyok, es sajnos azt kell mondanom, hogy tenyleg rosszul partizankodsz:) es latszik, hogy hol partizankodsz, mert vannak helyes reszek is az angol lapok kozott. Ergo, ami nem helyes, azt partizankodtad:)

En azt mondom, ne tamadasnak vedd az itt megjeleno kritikakat, hanem a segito szandek jelenek. Ha ugy tetszik, kaptal ingyenes webtervezesi tanacsadast, egy vasat nem kellett fizetni erte:)

Erosen javaslom, hogy az angoltanaroddal nezzetek at a szoveget, mert feltetelezheto, hogy az angol szoveget nezik a legtobb helyrol. Ha meg adott esetben a nemet/francia/stb. a sajat nyelven irt szovegben valamit nem ert pontosan, az angolt fogja megnezni, hogy egyertelmusitse.

Ha '92 ota uzemel a honlapotok, lehet, hogy erdemes lenne egyszer feltuningolni az uj kor igenyeinek megfeleloen - elvegre a hazadat/lakasodat is felujitod 10-15-20 evenkent, nem? Ez meg megse kerul annyiba:)

Sok sikert, es sok motoros vendeget nektek:)

J.

TH 2010.07.06. 23:01:12

@pause: ez a gondolat az én fejemben is megfordult. Én sajnos csak az angolban tudok érdemben segíteni, de ha a tulaj úgy gondolja, akkor pár órát szívesen felajánlok az életemből arra, h. kicsit helyre pofozzam az angol szövegeket.

VacskaMati 2010.07.06. 23:01:33

@pause: (rendkivul halkan mondom, hogy azert irtam oda, hogy fordito vagyok, hogy ha az angoltanaros kor sikertelen, akkor szivesen segitek, de nem akarom tukmalni magam:) )

J.

VacskaMati 2010.07.06. 23:02:27

@VacskaMati: (mondom angoltanáros kör, bocs, nem szeretek ékezettel írni)

TH 2010.07.06. 23:02:40

@TH: de természetesen azt sem tudom profi szinten vállalni, nem vagyok fordító vagy hasonló...

pause 2010.07.06. 23:04:13

@VacskaMati: johaterted ezmar az o dolga hogy mit kezd a lehetosegekkel:)

Landmannalaugar 2010.07.06. 23:04:33

Nem Budapest,de

Reykjavík(Izland)-ban van camping a varosban, Lerwick-ben(Shetland), Copenhagen-ben(Dania) es Malmö-ben(Sved) szinten, hogy csak egy par nagyobb varosban levo campinget mondjak. Tehat annyira nem a vilagtol elrugaszkodott otlet ez a nagyvarosban campingezni dolog.
Copenhagen-ben raadasul egy lakotelep kozepen van a camping, korbe tizemeletes hazak...ennek ellenere mukodik a dologegesz jol!

choko 2010.07.06. 23:07:01

...nem tudom ki találta ki, de szerintem is zseniális ötlet...ha van rá kereslet?

bikercamp 2010.07.06. 23:14:20

Mindenkinek köszönöm a felajánlott segítséget élni fogok vele. Nagyon bikfa vagyok angolból. A német beszédben talán. Írásban egyáltalán nem megy. A lengyel, az orosz oldalt már fordító irodával csináltattam. Persze már abba is belejavítottam.

Stiel 2010.07.06. 23:15:29

A hely amúgy tényleg elég jó campingnek. Kicsit eldugott, csendes sarok, de nincs messze a jó közlekedés.

gande 2010.07.06. 23:17:23

@pause:
próbáltam, nem érdekli. közli, hogy anyanyelvi a német fordítás, miközben teljesen érthetetlen mondattal indít a (német nyelvű)honlap. később ugyan kiderül, hogy mégsem tud németül, azt viszont ennek ellenére képes megítélni, hogy rendben van a német fordítás.

közli, hogy marad a gagyi. közben meg üldözési mánia jelenik meg, hogy biztos a vetélytárs megbízásából fikázunk.

akkor mit kellene tenni?

gande 2010.07.06. 23:19:10

@VacskaMati: nálam dettó németül.

bikercamp 2010.07.06. 23:19:15

@choko:
Igen van. Olyan magasak a közlekedési és a parkolási díjak, hogy ha a belvárosban van a kemping, és egy kicsit drágább csak, már megéri. Pénz és időt is lehet sporolni nem is keveset. Gondold végig a Római kempingből mennyi idő alatt, és milyen költséggel jutsz be a Deák térre? Mennyi idő alatt és mennyi költséggel A Népliget megállótól?

megmondtam?megmondtam 2010.07.06. 23:22:09

@spoilsport: hát mi a lófasz? nagycsarnok, közgáz, ferenc/józsef körút? ELTE?

gyere sűrűbben pestre

VacskaMati 2010.07.06. 23:22:49

@choko: Hat pl. az en parom motorozik es szivesen turazgat. Szeret varosi kempinget/hostelt/olcsobb szallast talalni, ahol a motort le tudja rakni a varosba erkezes utan (pl. hogy nyugodtan megihasson este egy sort), neki sokkal jobb egy varoson beluli kemping. Ez egy letezo kereslet.

J.

VacskaMati 2010.07.06. 23:26:19

@gande: Semmit:) Te onkent es jo szandekkal felajanlottad, hogy segitesz. A celszemely dolga, hogy eldontse, mit kezd a felajanlassal:)

J.

Marvelous 2010.07.06. 23:37:37

Nem jön be a honlapotok a C64-esemről, pedig elvileg arra írtad, nem? Mit csináljak a magnót lecseréltem a floppy meghajtóra, lehet hogy a háttérben futó Kings Bounty zavar be?

TH 2010.07.06. 23:43:21

@Marvelous: sztem a fikázós szakaszon már túl vagyunk, ezzel kicsit elkéstél. De azért nagyon mulatságos...

Marvelous 2010.07.06. 23:52:49

Igazad van, én csak kecsketejet akartam venni, a gugli adta ezt a találatot, igazából végig se olvastam.

akimellon 2010.07.07. 08:01:48

én a Haller kempinget ismerem, pár éve költöztem a közelbe. Először azt hitte én is , hogy vicc, de azóta látom, hogy qrva sokan vannak mindig, lakóautóval, sátorral, családosok, fiatalok, NYUGATI túristák, eselege csehek, lengyelek, pl. a sziget idején is sokan szállnak meg, de egész nyáron olyan a környék ,mint egy "európai" város, itt kurjongatnak "ángélusul" a fiatalok

Bubec 2010.07.07. 08:39:59

Kedves Zsuzsanna,

Megcsináljuk ingyen a honlapod frissítését, sőt kapsz hozzá olyan felületeket, ahol Te saját magad átírhatod a szövegeket, feltölthetsz képeket, stb...
Én nem pofázok mindenféle szarságról, hanem segítek Nektek!
Egyébként üzenem mindenkinek, nagyon jól csinálják Zsuzsáék a maguk módján.
Írj a rendeles@nevjegykeszites.hu email címre és pár nap alatt megbeszélünk mindent. Tényleg ingyen csináljuk, nincsenek rejtett költségek!
Remélem így elcsitulnak a többiek és Ők is megpróbálnak egy-egy fordítással beszállni.
További sok sikert!
Zsolti

walter77 2010.07.07. 09:07:27

Bár már rég nem erről van szó, de azt gondolom, hogy ha egy kemping a Haller utcánál van, ahonnan 15-20 perc alatt gyalog el lehet jutni a körútig vagy akár a Ráday utcáig, akkor az már belefér a belvárosi kategóriába pesti viszonylatban. (Lustábbaknak metróval 2 megálló a Ferenc krt.; 3 a Kálvin tér)

Amúgy abban sokan szoktak lenni, angolok, németek és hollandokat szoktam arra látni.

loggoll 2010.07.07. 10:11:18

@bikercamp:

Szerintem senki sem akart támadni. A honlapról írtak negatív véleményt, de miért ne írhatnának, különösen, ha az indokolt is. Miután elolvastad, a következőket tehetted (volna):
- Nem csinálsz semmit, hiszen ez a blog nem is a célközönségeteknek szól. (Jó döntés.)
- Ua. mint előbb, de elgondolkozol, hogy ha ennyien bírálják a dizájnt, fordítást, akkor érdemes lenne javítani rajta. (Jó döntés.)
- Beírsz annyit, hogy "Igen, a honlapunk egy kicsit elavult, már tervezzük a frissítést, a de kempingüzemeletésben jobbak vagyunk honlapmenedzsmentben." (Jó döntés.)
- Ideges leszel, vagdalkozol, hülyeségeket írsz be, stb. Amivel azt éred el el, hogy bennem annyi marad meg, hogy ezek tök hülyék, és a helyről lebeszélek mindenkit. (Rossz döntés.)

Ja, és a "Komment küldése" gomb lenyomása előtt érdemes elolvasni még egyszer a szöveget. A sok elütés és helyesírási hiba egyesekben az igénytelenség látszatát keltheti.

bikercamp 2010.07.07. 14:09:59

@loggoll:
Köszönöm az intelmeket. Megfogadom.
Üdv. Zsuzsa
süti beállítások módosítása