Erkély Régi Keret Keret Pipás Giccses

 

[tippek: Sadia. Kösz!]

 

Az Urbanista elköltözött! Ha nem akarsz lemaradni a friss posztokról, katt ide:

Címkék: ingatlansaláta

A bejegyzés trackback címe:

https://urbanista.blog.hu/api/trackback/id/tr161794425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

konyvelomo 2010.03.02. 22:04:04

A svábhegyi kúriát már régóta nézegetem magamnak ;-) de jelenleg egy lottó ötöst is felemésztene...

stonedraider · http://1sor.blog.hu/ 2010.03.02. 22:10:35

@Könyvelő Mo:

amit akár le is bonthatnak a hírdetés szerint, csúcs.

"Továbbá lehetőség adódhat, egy modern létesítmény kialakítására is......."

Stiel 2010.03.02. 23:09:52

A harmadik ingatlan leírásából idézek: '1910 körül épült nagypolgári villa, mely jelenleg városképi védelem alatt áll.'

Ez mit jelent tulajdonképpen? Nagy szívás? Ha igen, lehet, hogy emiatt nem nyúltak hozzá a második világháború óta...

Amúgy felismertem ám én a témát: a jelszó a 300milla!:D Amúgy fogalmam sincs ezeknek a reális áráról; van még egyáltalán értelme annak, hogy ilyen szinten valami úgymond olcsó vagy túlárazott?

Szóval ezek inkább történeti érdekességek (annak jók), de különösebb poén nincs velük, szóval asszem, a 150 komment majd megvárja a tizedennyibe kerülő ingatlanokból álló salátát...

@stonedraider: hát de a lehetőség, érted, a lehetőség! Az a hirdetés egyébként is komolytalan, a hirdető magyarul sem tud, én az ilyet gondolatban kukázom.

konyvelomo 2010.03.03. 00:04:55

@stonedraider: 190M ott telekárnak is jutányos. Felhúznak rá egy társasházat és máris hipernyereséges a történet.

De az eladó is elégedett lehet az örökséggel(?), a köv. generációnak - normál életvitel mellett - nem lesz gondja.
(Persze lehet h akiknek ilyen ingatlanjaik vannak, azoknak ilyen nagyságú kiadásaik is vannak :-)

nem szeretem a margarint (törölt) 2010.03.03. 08:12:53

Tiltakozom! A cím megtévesztő. Sehol egy szecessziós hálófülke, pedig kizárólag amiatt kattintottam az oldalra. Most mondjam, hogy ide se jövök többet?!

Zubreczki Dávid · http://instagram.com/zubreczkidavid 2010.03.03. 08:21:37

@nem szeretem a margarint: ne mondd :) sajnálom, hogy csalódnod kellett, a szecessziós hálófülkére ebben a hirdetésben hivatkozik az ingatlanos: ingatlan.com/elado/kastely/Budapest/XII._kerulet/Bela_kiraly_ut/2251542

bevallom én is csodálkoztam, hogy egy ingatlansaláta kikerült a címlapra, mert eddig még soha nem volt kinn - na de persze nem bánom :)

tompus 2010.03.03. 08:56:16

@~dá~: De egy normális képet nem tudott feltenni. Lehet, hogy teljesen romos az épület.

Zubreczki Dávid · http://instagram.com/zubreczkidavid 2010.03.03. 09:01:18

@nem szeretem a margarint: kösz :D

@tompus: ebben igazad van. annak idején úgy lett definiálva az ingatlansaláta, hogy azokat a hirdetéseket gyűjti csokorba, amelyek valamilyen szempontból érdekesek, de azért annyira nem, hogy külön posztot kapjanak. most sadia küldött egy rakás villahirdetést ebből válogattam ki ezt a hatot

rmr 2010.03.03. 15:10:12

Hihi, persze a 'Svábhegy' és 'vadászkúria' definíció kérdése, de a környéken van egy csomó reformkori, és 1850-60-as évekből származó villa. Bár nem tudom, pontosan hol van ez az ingatlan, de az is elég fura lenne, ha 1896-ban vadászházat építettek volna a területen. Tud vki vmi közelebbit(persze az ingatlanos vicces mászolygásán kívül)?

ronyó 2010.03.04. 10:52:08

Komolyan nem értem, a screenshotot nézve, hogyan kerül bele a hirdetésbe a belső hálózat felületének szöveges anyaga...
süti beállítások módosítása