kiégett kiégett

 

TuRuL_2k2 túl azon, hogy a Mandiner főszerkesztője, rendszeresen remek linkeket is passzol az Urbanistának. Legutóbb például ezt. A Mátyás térre hirdetett, állapotát tekintve "felújítandó" kecót az ingatlanos egy frappáns felütéssel (Nem szereti a tereket, és szeret felújítani?) és rengeteg fotóval ajánlja a vásárlók figyelmébe. Nekem annyira nem tűnik olcsónak a tér többi lakásához képest, bár ha valóban ki lehet alakítani két lakást akkor talán megéri. Vajon a tűzfal fotóját csak a szójáték kedvéért tették fel?

http://easycaptures.com/fs/uploaded/254/1083570204.jpg

 

Az Urbanista elköltözött! Ha nem akarsz lemaradni a friss posztokról, katt ide:

Címkék: hirdetés lakás

A bejegyzés trackback címe:

https://urbanista.blog.hu/api/trackback/id/tr731783259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Koky_ 2010.02.23. 11:38:11

"égett" két "T".

Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2010.02.23. 11:40:06

@Koky_: Nem tudom, ki lehet az a bunkó, aki a főoldalon a leadeket írja. Nem a blogger, az biztos.

phaidros 2010.02.23. 11:40:42

Ha valaki halálra égett benne, az még ad egy szellemkastélyos feelinget is, csodálkozom, hogy nem írták az extrák közé. :(

(Szerkezeti károsodás az smafu?)

Zubreczki Dávid · http://instagram.com/zubreczkidavid 2010.02.23. 11:45:59

@Koky_: @Szárnyati Gézа: sajnos itt most én vagyok a bűnös, én küldtem be a címet így, a blogszerk csak átkopizta - mindenkitől elnézést! Addig daraboltam az eredeti címet, hogy a ketrecben beférjen egy sorba, hogy valahogy elkallódott az egyik t közben. Kösz h szóltatok! írtam nekik

eN 2010.02.23. 11:54:28

Emelet: 4
Épület szintjei: 1

ezt hogy?

goumba 2010.02.23. 12:02:00

@eN: ez ingatlanos zsargonban azt jelenti, hogy maga a lakás belsőleg egyszintes ;-)))

amúgy: "csak a szójáték kevéért tete fel?"
nagyon sietni tetszett...

Zubreczki Dávid · http://instagram.com/zubreczkidavid 2010.02.23. 12:10:02

@goumba: áááá ez egy ilyen nap. elégetem a bloggerigazolványom :)

@Koky_: kösz, h elnézed, amint látod én is ezt csinálom ma folyamatosan :)

Plumper_ 2010.02.23. 12:14:28

adnék érte 50ezer Ft-ot, annyit ér.

Eastbay1 2010.02.23. 12:16:39

És most ezzel mi a probléma? Törött kocsikat is árulnak. So what?
Mondjuk a 7,8 milla még igen kemény alkudozásokat fog maga után vonni.

yafet 2010.02.23. 12:20:55

"...két db ablak és a biztonsági ajtó teljesen új"

És ha nekem nem tetszik? Akkor gyújtsam fel???

Doubledeceker 2010.02.23. 12:33:13

Mondjuk ezt én sem értem? Gerendák, villlanymadzagok a falban, és egyáltalán minden oda, és a város egyik leglefosotabb helyén...

Nincs vele baj csak kissé túlárazott...

Vízvezetéket! 2010.02.23. 12:39:10

Kiégett lakás a nyóckerben 7.8 misiért... szerintem az eladó készüljön fel hogy ezrek fognak rácsörögni hogy mielőbb meg akarják venni :)))

brainy_peter 2010.02.23. 12:49:01

Aszongya "Szobák száma: 2 + 1 fél", viszont "belső falak nincsenek, mert a lakás kiégett". Ehh, ez kimeríti a vevő megtévesztése kategóriát, ami 20% árcsökkentést kíván! :D

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2010.02.23. 13:01:33

@~dá~: neked van igazolványod?!? kitől? hogyan? milyen?
(kit kell érte 'boldoggá tenni'?)
:)

2010.02.23. 13:13:43

Adnék érte max. három millát elméletben, valójában a környék miatt kb. semmit nem ér ez így. Azért az árpádsávos fal erős lol:)

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2010.02.23. 13:23:17

Kecó?

Az meg mi?

Kéró vagy pecó, de nem "kecó" olyan nincs!

2010.02.23. 13:31:44

@Jobb híján MDF-es: szlengben (mivel ez az), az létezik, amit használnak. A kecó nálam már vagy 20 éves szó. Olvasgasd a szlengblogot, meglepődsz majd, mi minden van, ami szerinted nincs.

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2010.02.23. 13:41:17

Turistáknak ki lehet adni, ha tudni szeretnék, hogy milyen lehetett a háborúban, egy megbombázott házban élni. Még néhány lyuk a falba, meg a tetőre...

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2010.02.23. 13:41:49

@shitgun:

ja, húsz éve félreértettél valamit, azóta folyamatosan égeted magad vele.
Persze, nem egyedül jártál így, vagytok egy páran! :-)

Yasashi Tanuki 2010.02.23. 13:44:55

Ingyen Krav Maga tanfolyam is jár hozzá?

is 2010.02.23. 14:05:20

maximum 5 millából teljesen újjá lehet építeni, ha egyébként van statikusi szakvélemény, hogy a födémek rendben vannak. akkor pedig el lehet 66m2-t újonnan minimum 12 milláért simán adni, még ott is.

szóval a szokásos 10%-os árengedmény után rendben van ez. ami 5 millió alatt van kiadás, és 12 millió feletti bevétel, az meg a nyereség.

mcs · http://paralelart.wordpress.com/ 2010.02.23. 14:18:39

@is: az 5 misi a kiépítésre necces, ugyanakkor 12 fölött esélytelen eladni a következő években szerintem.

azt a 12 gurigát nem ebbe raknám 1-2 évre, máshol simán hoz 8-10%-ot, simábban, kevesebb vesződséggel.

5-ér talán meggondolná az emberfia.

2010.02.23. 14:18:41

@is: Ja, engedménnyel mondjuk 7 milla, ráfordítás öt (ami kissé alulbecsült, csak a gázfűtés újrakialakítása lesz egymilla, a tervezés, statikai vizsgálat, engedélyek még fél-háromnegyed, és akkor még mindig csak a vakolatlan falak vannak meg) és már 12-nél tartunk, ezért az árért job helyen is lehet kb. normális 50 nm körüli lakást venni. Egy év utánajárás, idegbaj és rengeteg meló után párszázezer nyereség elég bukónak tűnik. Max. négyért érné meg.

mcs · http://paralelart.wordpress.com/ 2010.02.23. 14:24:56

@shitgun: és még az átírás-eladás-ügyvéd-adó kört nem is számoltuk, ami még egy fél minimum.

igazad van, max 4-ér éri meg.

2010.02.23. 14:29:32

@mcs: és még ha négyért adnák, és ötből meg egy jó fél évből ki is jönne, még mindig ott a tudat, hogy úgymond kissé hendikepes környéken van. Konkrétan sötétedés után nem nagyon mozdulnék ki, ha mégis, akkor csak futva.

Eastbay1 2010.02.23. 15:10:25

@Jobb híján MDF-es: Mégis van rá vagy 700000 google találat:D

Eastbay1 2010.02.23. 15:21:35

@shitgun: Látszik, hogy az utóbbi 15 évben a lábad be nem tetted a környékre...

vagyok59 2010.02.23. 15:23:19

Oda ingyen sem mennék. Gondolom, vissza is jön a tartozásért aki felgyújtotta és nem biztos, hogy fogja érdekelni, hogy új a tulaj.

2010.02.23. 15:38:46

@Eastbay1: Ha nem is 15, de olyan öt éve valóban nem. Akkor szörnyű volt. És mondhatja akárki, hogy most jobb/szebb, önszántamból semmi pénzért nem mennék oda lakni, bármennyit javult is.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2010.02.23. 15:40:29

Nem veszem meg, mert le vagyok égve...

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2010.02.23. 15:44:41

@Eastbay1:

De legalább nem mondok olyasmit, hogy "kecó"! Nagyon gyerekes!

BalatonfürEde 2010.02.23. 15:53:09

Nem a 2001-es tűz, hanem egy nem olyan régi gázrobbanás maradéka. A hangsúly a robbanáson van. Amúgy iszonyat a környék, de a csővesek miatt főleg (menhely+csőveskórház+parkok+telekipiacszesz100HUFért kombó)

Plumper 2010.02.23. 16:00:13

@vagyok59: ember! az egy dolog, hogy nyócker, de hol is van? mert úgy látom, hogy Budapest majdnem közepén. hoppá... a hely számít, nem a környék. azt lehet formálni. ahogy a hely számít a lakásnál is (hogy te ott fogsz csücsülni), nem a beépített anyag. 30 éve az észak-budai helyvidék kietlen, kiépítetlen, olcsó falu volt. most meg?

Laciii 2010.02.23. 16:07:12

@Plumper: ha az elmúlt tíz évben tettek volna bármilyen lépést akkor talán elhinném, hogy az elkövetkező tíz évben formálódik majd a környék.

Plumper 2010.02.23. 16:10:12

@Laciii: 1 év alatt is lehet tenni lépéseket.

Eastbay1 2010.02.23. 16:10:30

@shitgun: Jó, hát az elmúlt 5 évben már nem olyan látványosan, de azért fejlődik a környék. (Nem vagyok önkormányzati képviselő:D)
Egyébként azért jó a nyócker, mert iszonyat nyomott áron meg lehet szerezni egész fasza kis Pecókat, akár lakni, akár kiadni veszed.

Eastbay1 2010.02.23. 16:11:04

@Jobb híján MDF-es: Miért? A kéró meg a pecó már akadémiai szint?

Laciii 2010.02.23. 16:16:38

@Plumper: igen, de ahhoz komoly szándék és akarat kell, ami nem tudom honnan bukkanna fel hirtelen (a jobbiknak biztos lenne hirtelen megoldása, de ezt a vonalat inkább hagyjuk).

Gulyás G 2010.02.23. 17:14:46

@Jobb híján MDF-es: Érzésem szerint a "kecó" a "kégli"-ből rövidült. Számomra ez az autentikus megnevezés, a "pecó" pedig ennek a néhány éve elterjedt, félrehallott és kissé idegesítő változata.

De ez egy szabad ország, mindenki azt mond, amit akar... :)

Zombika 2010.02.23. 17:14:58

Kb. 10 éve bekamerázták a Mátyás teret és környékét. Akkor egy csapásra eltűntek a kurvák a térről (meg a József, Tavaszmező, Nagyfuvaros utcákról), velük együtt meg a hozzájuk kapcsolódó bűnözői csoportok is.
Nem azt mondom, hogy ez most elit rész, de vannak sokkal gázabb helyek is a városban.
Mellesleg Magdolna-projekt néven az önkormányzat már régóta készítgeti elő a környék teljes rehabilitációját, talán előbb-utóbb sor is kerül rá (most, hogy a Corvin-Szigony már a végét járja)
Szerintem egy jó színvonalra egy hatosból lehet felújítani, így annyi nyereség lenne rajta, amennyit enged az eladó 5,5-ből (szép állapotra felhozva 11,5-ért szerintem hamar el lehetne adni)

Gulyás G 2010.02.23. 17:18:29

@Zombika: ööö... mikor is akarták összeverni azt a kandós diákot a Tavaszmezőben a kisebbségiek? Tavaly?

Zombika 2010.02.23. 17:23:59

Egyedi eset :)
Ismerősöm 5 éve lakik a József utcában (nem kisebbségi), rendszeresen jár éjszaka haza, soha nem volt konfliktusa. Mondjuk a Diószeghy utcával (vagy a Kálvária térrel) összehasonlítva ez egy angyali hely (hogy csak a közelből mondjak példát)

enba 2010.02.23. 21:40:15

@Zombika: jó sokáig melóztam a mátyás tér közvetlen közelében, és öt éve lakom a diószeghyben, és hát ezerszer inkább az utóbbi, ha nem haragszol.

2010.02.24. 21:59:51

Erről lenne szó?
www.lanchidradio.hu/matyas_teri_gazrobbanas_csak_harom_lakas_lakhatatlan_20080418

Megfigyelhető azért az ingatlanügynök finom(?) csúsztatása ebben a hirdetésben is, mivel nem "kiégett" a lakás, hanem a levegőbe repült az egész ház, több lakás is lakhatatlanná vált...

Viszont tetszik, hogy a problémák helyett a lehetőségeket látja. :) Megemlíthette volna viszont előnyként még a környék nemzeti sokszínűségét, a napi többszöri futóedzéseket, illetve az ingyenes ökölvívás, késharc gyakorlást.

Nico67_ 2010.03.05. 07:44:36

Kedves Urbanista!
Indídhatnátok egy versenyt, hogy az ilyen "szuper" lakásokat a kedves véleményezők hogyan hirdetnék meg. Lehet, hogy mi ingatlanosok sokat tanulhatnánk tőletek. Válasszunk egy lakást, ami úgy néz ki mint a disznóól, egyébként frekventált helyen van. Vagy akár ezt a lakást, ahol talán valaki meghalt, miközben majdnem felgyújtotta az egész házat.
Érdekes lenne, ki mit "reklámozna", a múltat vagy a jövőt.

Zubreczki Dávid · http://instagram.com/zubreczkidavid 2010.03.05. 08:01:36

@Nico67_: ebben a posztban pont senki sem bántotta az ingatlanosokat :) de amúgy nem rossz ötlet! van ötleted, hogy csináljuk meg?

Nico67_ 2010.03.05. 08:12:54

Tudom!

De én tényleg kíváncsi lennék, hátha vannak jó ötletek. Néha elég sokat kell gondolkodni azon, mit is írjon az ember. Én általában leírom, ha sötét a lakás. De azt is lehet kéféleképpen. nem süt be a nap-majdnem besüt a nap. Tudod, félig üres-félig teli a pohár esete.

Ha legközelebb lesz ilyen lakásom, átküldöm a fotókat, paramétereket és a nyertes szöveget teszem be a hirdetésbe. :-)

Zubreczki Dávid · http://instagram.com/zubreczkidavid 2010.03.05. 10:45:19

@mcs: @Nico67_: jogos, lehetne némi részesedés a nyertes jutalma :)

Nico67_ 2010.03.05. 11:40:09

@~dá~: Csak abban az esetben, ha a költségekhez is hozzájárul. :-) Annak arányában, szívesen. :-)

A nyertes pályaművel talán még az Urbanista blogra is bejuthatok! :-)

mcs · http://paralelart.wordpress.com/ 2010.03.05. 12:39:44

@Nico67_: aha, a szellemi munka az nem munka, aminek költsége van, ugye?

el akarsz végeztetni egy feladatot valakivel, amiért nem akarsz fizetni. aranyos. :)

aztán csodálkozol, ha az ügyfelek is így tesznek.

Nico67_ 2010.03.05. 13:28:08

Mint említettem már, nekem még nem volt olyan ügyfelem aki ne fizetett volna. Sőt, eddíg mindíg megköszönték a közreműködést. Tudom, számodra ez felfoghatatlan. Egy jó ingatlanos szintén megválogatja az ügyfeleit. Veled biztosan csak a teljesen kezdők és tudatlanok foglalkoznak, komoly emberrel nem fogsz találkozni. Zsák a foltját. Érted?

Tudtam én, hogy ez lesz!
Lefikázni könnyű más hirdetését, de ha írni kellene egyet, akkor baj van. Kerestek gyorsan egy kifogást, miért ne.
ingyen nem
na ez szép! Én a tanácsadásért sohasem kérek pénzt.

mcs · http://paralelart.wordpress.com/ 2010.03.05. 18:47:16

@Nico67_: ugye te most nem ingatlanosoztál le? íííj.

szomorú hírem van, én az építőiparnak abban a szegmensében dolgozom, ahol akad még némi hozzáadott érték. szóval nem vagyok konkurencia, lehet megnyugodni, lazítani.

amúgy, ha a tanácsadás nem munka, akkor hogyan lehetséges, hogy léteznek tanácsadó cégek? botrány.

vagy meg tudsz csinálni valamit, vagy megkérsz valakit, hogy adjon tanácsot, vagy csinálja meg helyetted. a világ már csak ilyen rideg, zord hely.

Stiel 2010.03.05. 18:53:48

@Nico67_:
'aha, a szellemi munka az nem munka, aminek költsége van, ugye?' - mcs ezen felvetésére válaszolj, kérlek.

(Plusz pontért mindezt sértődés, panaszkodás, öndícsőítés és személyeskedés nélkül.)

Nico67_ 2010.03.05. 23:22:14

???
Akkor most az ingatlanos munka, az ugye nem munka? vagy igen? Hiszen, ha ingatlanos írja a szöveget akkor az nem munka, szerintetek. De ha mcs, akkor az szellemi munka és 6%-ot ér?
A szellemi munka is munka és mi ingatlanosok műveljük is. Ezért kérünk 6%-ot. De mivel nem csak szellemi munkát végzünk, ezért kérhetünk többet is?

mcs: Mit jelent az építőiparban dolgozni?
Mert például a talicskát toló segédmunkás is építőipari dolgozó. Esetleg kőműves? Ács? Víz, gáz, csatorna, fűtés szerelő, burkoló, festő? Esteleg épületszobrász? Konténeres? Milyen hozzáadott értéked van neked?
Egy ingatlant nem csak felépíteni kell. Akkor van értelme, ha valaki használja azt. Te az építőipari hozzáadott értékeddel létrehozol valamit, amire én szállítok vevőt. Vagy kérjük meg a kubikust, hogy ugyan két talicska sitt között kerítsen vevőt az ingatlanra?

Stiel:
Így megfelel?

Az ingatlanközvatítő, értékbecslő az egy szakma! Ha valaki műveli azt, akkor az az ő munkája. Én vállalom hogy ingatlanközvatítő vagyok.
Nektek mi a munkátok?
Olyanok vagytok, mint a Rábás Horváth Ede alias vörös báró? Aki a termelékenység jegyében tucatszám gyártatta a MAN futóműveket, aztán elásatta nagyrészét. A győri AUDI építésekor kerültek elő a földből. Mert a "hozzáadott értékével" gyártani tudott, de eladni azt nem.

Stiel 2010.03.06. 15:18:42

1. Plusz pont nem jár.
2. Én sehol nem mondtam, hogy az ingatlanos nem végez munkát.

mcs baja ezzel volt:
@Nico67_: 'Csak abban az esetben, ha a költségekhez is hozzájárul. :-) Annak arányában, szívesen. :-)'

Éppenhogy mintha te implikálnád, hogy a hirdetés szövegének megírása nem munka. Gondold át még egyszer.

mcs · http://paralelart.wordpress.com/ 2010.03.06. 19:44:51

@Stiel: eh, hagyd.

én inkább arra keresném a választ, hogy mi is lehet az a különös fizikai munka, amit az ingatlanosok végeznek. napok óta azon töprengek. ötletem sincs.

Nico67_ 2010.03.06. 21:32:44

@mcs: áááá, semmi. Ha ügyes és okos a közvetítő, akkor a "kulimunkát" kiadja másnak.

:-)))
Pl. mcs-nek, hogy írjon szöveget a tanácsadói jutalék 6%-áért. (természetesen számla ellenében)

Stielt meg részemről beszavazom a csillag születik 6. évadjába, mert annyira szeret pontokat osztani. (vagy nem szeret)

És ez nem személyeskedés!

www.ingatlan-tanfolyam.hu/ingatlankozvetito_tanfolyam_kovetelmeny.html

Ingatlanközvetítő és értékbecslő:

OKJ: 52 341 03 0000 00 00
középfokú szakképesítés
Jelentkezés feltétele: érettségi bizonyítvány

A 31/2009. (XI.18.) ÖM rendelet szerint üzletszerűen végzett ingatlanközvetítői tevékenységet az folytathat, aki rendelkezik az Ingatlanközvetítő szakképesítéssel!

Felvétel feltételei az ingatlanközvetítői névjegyzékbe:
A kérelem mellékletei:
1.) Szakképesítést tanúsító bizonyítvány
2.) Hatósági erkölcsi bizonyítvány (30 napnál nem régebbi)
3-4.) Az állami (APEH) és a helyi önkormányzati adóhatóságok által kiállított nemleges köztartozásról szóló igazolás (30 napnál nem régebbi)
5.) Ügyvéd, jogtanácsos esetében az e minőségét igazoló okirat
6.) Nyilatkozat, hogy a kérelmezővel szemben nem áll fenn kizáró ok:
„Büntetőjogi felelősségem tudatában nyilatkozom, hogy személyemet illetően nem áll fenn az 1993. évi LXXVIII. Törvény 64/C. § (2) bekezdésében foglalt kizáró okok egyike sem.

mcs · http://paralelart.wordpress.com/ 2010.03.06. 22:38:02

@Nico67_: tisztában vagy egyáltalán a szellemi és a fizikai munka közötti különbséggel?

ja, az okj az menő dolog.
pl:
okj: 31-815-01-0000-00-00
www.vallalkozosuli.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=65&Itemid=101

Stiel 2010.03.06. 23:09:36

@Nico67_: 'Indídhatnátok egy versenyt, hogy az ilyen "szuper" lakásokat a kedves véleményezők hogyan hirdetnék meg... Ha legközelebb lesz ilyen lakásom, átküldöm a fotókat, paramétereket és a nyertes szöveget teszem be a hirdetésbe. :-)'

@~dá~: 'lehetne némi részesedés a nyertes jutalma :)'

Nico67_: 'Csak abban az esetben, ha a költségekhez is hozzájárul. :-)'

@mcs: 'aha, a szellemi munka az nem munka, aminek költsége van, ugye?'

Ezek fényében erre szeretnék választ kapni:
@Stiel: 'Éppenhogy mintha te implikálnád, hogy a hirdetés szövegének megírása nem munka. Gondold át még egyszer.'

Nekem a továbbiakban erre és csak erre válaszolj, kérlek.

Nico67_ 2010.03.07. 14:38:39

@Stiel:
Gondolom, te nem vagy magyar, vagy nem értesz magyarul, vagy csak úgy a szövegértéseddel van probléma.
Így kezdődött:
Indídhatnátok egy versenyt...
..a nyertes szöveget teszem be a hirdetésbe.
Ez volt a felajánlás! Amira jött is a válasz:
~dá~ megbeszéltük! :)
Erre mcs felajánla szolgálatait 6%-ért. Mire föl? A nyertes jutalma, hogy az ő szövegével hirdetem a lakást. Nem több!
Eddig a részig érted?
Az neked fel sem tűnt hogy mcs külön szolgáltatott volna? Arra mondtam én, hogy fizetek neki, ha a költségekhez is hozzájárul. Függetlenül az előzményektől.
Kérlek, ha idézgetsz, olvass vissza rendesen, értelmezd a szöveget, ne haggy ki részeket!

Kérlek, nekem a továbbiakban erre és csak erre ne válaszolj! Még egyszer: Ne válaszolj!
süti beállítások módosítása