artur.org.huTeljesen elfelejtettem szólni, hogy elindult az Artur, amely Budapest kortárs (rendszerváltás óta emelt) épületeit bemutató sétákat illetve kerékpárútvonalakat ajánl. Remek kezdeményezés, marha jó merítés. Nekem mondjuk a honlap túl dizájnos. Jól nézni, jól néz ki, de az ember inkább azt várja egy térképtől, hogy használni lehessen (ha Google Maps-ra felhordták volna az információkat, akkor talán nem tűnne akkor a fejlesztésnek az egész, de hasznosabb lenne). Na de ne fanyalogjunk, tök jó, hogy ilyen is van és nem kell megvárni, míg a kortárs épületeink romhalmazzá válnak - mert általában csak akkor szoktuk elkezdeni szeretni őket. Járjatok végig minél több útvonalat, hajrá Artur!

Az Urbanista elköltözött! Ha nem akarsz lemaradni a friss posztokról, katt ide:

Címkék: budapest térkép építészet

A bejegyzés trackback címe:

https://urbanista.blog.hu/api/trackback/id/tr701471233

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Harminckettedik adás, 10.20. 2009.10.25. 22:10:04

Keddi háromórásnak tervezett adásunk egy 40perces áramszünettel kezdődött, ennyivel lettünk rövidebbek, dehát sebaj; a maradék több, mint két óra meghallgatható itt!                &...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fashionistas 2009.10.25. 20:02:07

Hát talán majd 2024 re megértjük az oldalt.
Kicsit future. 2 percet bírtam ki.

Wauuu 2009.10.25. 21:54:23

én vágtam elsőre is :D Velem van a baj? :D

digitime 2009.10.26. 11:11:42

Vikusz: Veled. :D
Egyébként átláttam én is. De én valahogy nem szeressem a sok animációt. Tosz aki várjon rá, míg összeszedi magát, meg odaér, ahova akarom... :-)

Alízium · http://minerva-szki.hu/szakkepzesek/ujsagiro-1.php 2009.10.26. 15:15:23

ÁÁ ez egy remek ötlet. Csak azt bánom, hogy nem az én valósítottam meg.
A kortárs is lehet szép, hiszem a szépség viszonylagos. :)
Induljatok túrára fel, amíg az idő engedi.
süti beállítások módosítása