kozterkep_1394367305.jpg_600x319

A Köztérkép az egyik legjobb dolog az interneten, én szinte naponta használom, a képeit pedig már akkor is kéjes élvezettel loptam, amikor még Szoborlapnak hívták őket. (Még csak délután egy van, de már ma is hármat lenyúltam az Urbira).

Úgyhogy nagyon megörültem neki, hogy ma egy posztjukban az új pólójukat reklámozzák, amelynek megvételével támogatni lehet az oldalt - gondoltam kicsit csökkentem a lelkiismeret-furdalásomat és ajánlom őket.

Annál is inkább, mert a fenti képen egészen rejtélyes módon vannak pólók húzva a lányokra. Vajon hogy a fenébe kerültek oda? Először daruskocsira gyanakodtam, de a megoldás nem ez. Nézzétek meg a többi képet, egyből kiderül!

Az Urbanista elköltözött! Ha nem akarsz lemaradni a friss posztokról, katt ide:

Címkék: budapest ruha honlap szobor

A bejegyzés trackback címe:

https://urbanista.blog.hu/api/trackback/id/tr1005851145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

paltamas · http://www.paltamas.com 2014.03.16. 22:07:03

Sajnos mindkét pólót szét kellett vágni, aztán jött a biztostű :-)
süti beállítások módosítása