Bár a magam részéről a PH Publo Palkó által énekelt, hunglish nyelvű dalainak voltam rajongója, ennek a számnak is van határozott előnye: látható benne a Deák téri metróállomás a felújítás előtt. (És egy pillanatra látszik benne a Malacka és a Tahó előző énekesnője is, na de ennek már tényleg semmi köze a témához.) [tipp: orgyen]

Az Urbanista elköltözött! Ha nem akarsz lemaradni a friss posztokról, katt ide:

Címkék: budapest metró deák tér klip belváros v. ker

A bejegyzés trackback címe:

https://urbanista.blog.hu/api/trackback/id/tr681344673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cricket 2009.08.30. 15:10:11

Nekem ez volt a kedvencem: www.youtube.com/watch?v=Vcrq0SSfS1E
Az a bongyor ott télleg a mi Kriszteánk? :)

Zubreczki Dávid · http://instagram.com/zubreczkidavid 2009.08.30. 16:03:09

@Cricket: ít dö pörkölt, ít dö pörkölt! : ) én is szerettem! és igen ő az :)

albert1 2009.08.30. 20:05:36

Ha má' pont náluk tartunk, sztem ez még budapestiesebb (Z+-on láttam valamikor):
www.youtube.com/watch?v=N6MQZkAvT2Q
süti beállítások módosítása