tumblr_n39g5ezLEI1r9quy9o1_1280[1].jpg

Budapest

Máshol

Bárhol

  • Szavazz a magyar tervezők munkájára a tetősíkablak-árnyékoló rendszer tervezésénél. Ha tetszik nyomd a szürke lájkot itt, itt és itt.

 

 

Az Urbanista elköltözött! Ha nem akarsz lemaradni a friss posztokról, katt ide:

A bejegyzés trackback címe:

https://urbanista.blog.hu/api/trackback/id/tr315886875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mityu Addideapénzt kft LE 2014.03.31. 11:53:08

Parkoláshoz pár gondolat. Kicsit szerintem el kellene gondolkodni mielőtt nekiesik bármelyik döntéshozó, mint tót az anyjának az autóforgalom csökkentésének egy adott területen. Miért is?

Veszem csak az Óbudai promenád példáját. Nyúljunk kicsit vissza úgy 1990 körüli időre. Amikor is rádöbbentek az akkori felelős(tlen?) döntéshozók, hogy egy adott területen a lakóházak helyett bizony üzleti-, és vendéglátóipari egységeket kell (nem keveset) létrehozni. Létrehozták.
Ma ott tart a dolog, hogy a létesítményekhez kapcsolódó személy-, és teherautóforgalom terhessé vált egyesek számára. Éppen ezért kitaláltuk, hogy itt bizony a közösségi közlekedést részesítjük előnyben. Drasztikusan csökkentjük a gépjárműforgalmat, kirakjuk a lakó-, pihenő övezetet jelző táblát is... Most, hogy pl. a Kolosy téren lecsökkentették a parkoló-, és RAKODÓ helyek számát az árufuvarozók úgy állnak meg, ahogy éppen sikerül. :D
Volt olyan ötlet is, hogy teljesen meg kellene szűntetni a gépjárműforgalmat ezen a területen. Aha, van négy-öt mélygarázs átlag 50 autós férőhellyel... :D

Tényleg ennyire nehéz kicsit is előre gondolkodni? :D