20478381_5fa60e7d4cb0688677966f78f8c0313b_xl.jpg_1600x1200

Természetesen közterületen! Lehetőleg száz négyzetméteres, hét emelet magas óriáshálón, ha egy mód van rá, akkor mindenképpen a fővárosban, az újpesti lakótelepen. Nem vagyok marketinges, szóval nekem elsőre inkább az olcsóbb, célzottabb hirdetések ugranának be ilyen terméknél - de hát ebből is látszik, hogy nem értek hozzá. Vajon mi jön még?

Felvarró autóversenyzők ruháján? Szórólaposztás a mozgólépcsők tetején? Szponzorált tévés vetéledő? Kiváncsian várom!

Az Urbanista elköltözött! Ha nem akarsz lemaradni a friss posztokról, katt ide:

Címkék: marketing budapest hirdetés újpest iv. ker reklámháló rózsa utca újpesti lakótelep munkásotthon utca

A bejegyzés trackback címe:

https://urbanista.blog.hu/api/trackback/id/tr545800182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kalaposinas 2014.02.05. 18:13:40

Lehet, hogy tudnak valamit!

objekt678 2014.02.05. 19:34:12

Tényleg talány.
Ez egy húszéves családi cég, politikához köze nincs..sertés és marhatakarmány kiegészítőkkel is foglakozik, amellett állatgyógyászati termékekkel. Lehet, hogy a lakótelepeken sok a marha és ez nekik jó üzleti bázist jelent ?
Vagy csak egyszerűen betéptek valami jó cucctól ?
Házikedvenc (pet)termék forgalmazásba kezdenek ??

dgt_ 2014.02.05. 23:05:23

Akciós volt a felület, vagy nem tudom.

TarzanBorz 2014.02.06. 00:02:13

Megéri.

Értetlenkedik és felkapja egy Urbanista nevű blog, majd így a neten keresztül, ingyen eljut sok olyan emberhez, akit egyébként nehéz lett volna eltalálni egy reklámmal. :)

geigermuller 2014.02.06. 02:44:20

Tartozott nekik a Simicska, és csak így volt hajlandó fizetni.

Vén Bolond 2014.02.06. 04:42:43

ez valakinek a mutyija. épeszű tulajdonos így nem reklámoz.

belgabela 2014.02.06. 05:58:45

Nyilván meg. Az Üllői elég forgalmas, rengetegen mennek arrafel, vidékre.

belgabela 2014.02.06. 06:00:06

@Vén Bolond: Magéncég, azt tesz, amit akar. Kinek akarna a kedvében járni? Mit kapna érte cserében? Ugyan!

belgabela 2014.02.06. 06:06:26

Most látom csak, hogy Újpestit írsz. Lehet, hogy ott is van, de az Üllöin is. Ugyanilyen házon.

Tahó Sandokan 2014.02.06. 06:55:43

Ugyanmár... ne legyetek ennyire magyartalanok. Kaptak egy valag pénzt valószínűleg, és leszámlásították. Nem akartak szarozni kismillió reklámmal, így el van költve.

belgabela 2014.02.06. 07:13:45

@Tahó Sandokan: Tényleges költséget csinálni nagy marhaság, ha sok a bevételed. Főleg, mert ma már nem olyan sok a tánya és abból is el lehet engedtetni nyolcvan százalékot, kutatás fejlesztésére például (ott mi pénzt lehet eldugni……..), de sport és művészeti támogatásra is (stb.) van hetven százalék kedvezmény. Úgyhogy nyerni pár forintot egy ilyenen, nem nagy bót, sőt kicsinek is rossz.

Pippike 2014.02.06. 08:41:36

Soha nem láttam volna a reklámot, HA nem ide tették volna, és nem ír róla az urbanista.

sírjatok 2014.02.06. 08:56:19

Egyik reklámnak sem az a célja, hogy sokan lássák, hanem hogy a célközönség lássa. A célközönség meg igen speciális ebben az esetben, és korántsem az "átlagember" vagy "mindenki" a cél, mint a legtöbb reklám esetén.

De mondjuk hogy egy ilyen spec. terméket hogyan kellene hirdetni, azt én se tudom.

szájhúzó kutya · http://szajhuzokutya.blog.hu 2014.02.06. 09:59:28

Nem érdemes, de két disznóért felrakták, akko' meg legyen! :D

Zombika 2014.02.06. 10:07:27

esetleg EU pályázaton kapott pénzt nem tudta rendesen elköltségelni, nem?

min 2014.02.06. 11:36:45

Szerintem meg a mai helyzetnek megfelelően egyszerüen nyomott árak vannak a kültéri reklámpiacon amit most kihasználnak olyan cégek is akik eddig nem tudták megfizetni ezt a hirdetési formát.

room_101 2014.02.06. 12:10:14

Viszont az M3 bevezető vége felé lévő panelházon megint megjelent Gyurcsány gigaméretű képe, kissé más formában, mint 2006-ban, most a CÖF jóvoltából.