A négyes metró megállóin dolgozó cégek dobták össze ezt a kis promóvideót a mozaikburkolatokról. Kifejezetten érdekes lett, pedig az ilyen cégvezetőket megszólaltató PR-film amúgy a világ legunalmasabb műfaja. Itt viszont baromi izgalmas maga a téma, szóval nem nagyon lehetett hibázni.

Kedvencem az a rész, ahol megmutatják, hogy pakolják keretbe a mozaikokat, de a szindinamikával elrejtett Kodály-kotta is nagyon izgalmas.

Ha még nem láttad volna, milyen szépek lesznek az új metrómegállók, itt böngészheted őket. [Tipp: Sadia, kösz!]

Az Urbanista elköltözött! Ha nem akarsz lemaradni a friss posztokról, katt ide:

Címkék: budapest dizájn metró mozaik négyes metró megálló burkolat

A bejegyzés trackback címe:

https://urbanista.blog.hu/api/trackback/id/tr105771480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

burnout syndrome (törölt) 2014.01.20. 09:39:12

Inkább lenne natúrszürke és maradt volna el egy-két értelmetlen megálló (pl. Fővám tér és Gellért tér összevonása, Móricz és Újbuda központ összevonása), amiből két megállóval kintebb lenne, akkor most nem kellene a BKK-nak a felszíni tömegközlekedés totális szétzúzásával utasokat terelnie erőnek erejével a metróra ...

Cave Nick 2014.01.20. 12:34:05

@burnout syndrome: 1 értelme lett volna a 4-es metrónak, ha kiviszik az agglomerációig vagy legalább gazdagrétig. ez nem sikerült.

burnout syndrome (törölt) 2014.01.21. 13:33:29

@Cave Nick: Nem sikerült, nem sikerült, direkt elkefélte Demszky. Még dafke keresztbe építette meg a végállomást is, nehogy valaha (értsd: 150-200 éven belül nemigen fúrják új helyre az alagutat) is rá lehessen simán fordítani a vasútra. Pedig, Kelenföldön is csak úgy lett volna értelme, közvetlen átszállással az elővárosikra. Horrible, pár tíz méterre állhatott volna a villamost is a végállomáson ...

Blista 2014.01.21. 22:54:43

Én azt gondolom, hogy ez a metró hosszútávon kifejezetten rombolja a várost. Legalább 2 teret teljesen tönkretett (Gellért tér, és Rákóczi tér, amik akár még oda is eljuthatnak, mint az Arany János utcai megálló felszíni része, hogy mindenhol beton és koszlott bódék), két tér nagyon megsínylette (Körtér, ahol a metróépület kitakarja a gyalogosok elől a földszinti üzleteket és Kálvin tér, ami nemcsak nagyon ronda azokkal az üveg tetőkkel, hanem ráadásul átjárhatatlan mert tele van mindenféle hülye tereptárgyakkal, oszloppak, meg csatornagyűrűbe ültetett cserjékkel, amik pont az útban vannak), továbbá két helyen teljesen rossz fogrgalmi helyzetet betonozott be (Bocskai út, ahol megépült a teljesen elavult és közutálatnak örvendő létesítmény, az aluljáró, ami mellesleg zavarja a villamos hosszabítását, és a Keleti, ahol a közművek miatt nem lehetett behozni a térre a villamost. Ez pedig a Rákóczi úti villamosterveket is zavarni fogja)A hosszútávú rombolás pedig az, hogy a közlekedés fejlesztése helyett innentől kezdve mindenki azzal lesz elfoglalva, hogy merre legyen hosszabítva a metró. (amire egyébként az a válasz, hogy semerre. Ugyanis a metrónak van szüksége a hosszabításra, hogy legyen utasa, de ahova hosszabbítanák ott nem a metró hiányzik, hanem lennének annál jobb megoldások.)

Andika69 2014.02.16. 18:46:31

A jelenlegi Kelenföldi végállomás meghosszabbítható Gazdagrét felé, tehát jól lett megépítve. A megépült Metró, nem vihető ki a nagyvasútra, ennek számos műszaki oka van, és a nagyvasúti szerelvények sem alkalmasak a megépült alagútba való üzemre. Tehát ez az út eleve kizárva, de a nagyvasúti alagutat azért meg lehetne építeni, a Déli és a Nyugati pályaudvar között, így kihasználható lenne a körvasút is. A Rákoczi útra meg nem kell villamos, de troli az nagyon jó lenne, akár a Tökölin is Palotáig.

ROTFL Manó 2014.02.23. 13:34:02

Egy másik posztban már kifejtettem, de megismétlem: Ellentmondást érzek abban, hogy itt verik magukat az új M4 állomások cooodálatosz mozaikjaira, míg a Blahán, meg az Astorián sikerült ügyesen fehér bádoglapok mögé rejteni ugyanazt.
süti beállítások módosítása