ku-xlarge[1]_3.jpg

A képet Orosz Péter tolta ki a Cinkre és rajta van minden, ami egy valamire való agglomerációs olajmilliomost megillet: műkő olajkút "műkő-cowboykalappal, műkő-viszkisüveggel és Jockey Ewing lézergravírozott portréjával". Azt írja, még friss, ropogós.

Vajon csak reklámnak készült?

Az Urbanista elköltözött! Ha nem akarsz lemaradni a friss posztokról, katt ide:

Címkék: szobor sírkő pomáz sír temető agglomeráció agglomeráció ény

A bejegyzés trackback címe:

https://urbanista.blog.hu/api/trackback/id/tr995756403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Disznó Úr 2014.01.13. 22:01:59

Persze hogy reklámnak. A sírköves megmutatja, hogy tud ő ízléses remeket is készíteni.

Szükség is van rá, mert ma már kevesen tudnak áldozni milliókat egy egyszerű sírkőre is, ellenben van egy réteg, amely imádja az ízléstelen giccset és pénze is van hozzá, hogy megfizesse a jó munkát.

Az ilyen sírköves biztosan azzal az ékszerkészítővel van jóban, aki a kutyaláncos félméteres kereszteket készíti Krisztus gyermekeinek.