negyedrész

A képet természetesen Wachsler Tamás (azaz eclipse.chaser) töltötte fel a Flickrre és a tér északi része látszik. Itt a leglátványosabb a fejlesztés. Itt lesz a mélygarázs, hogy eltűnjenek végre a kocsik a térről és ennek a gödörnek lesz a legfelsőbb szintjén lesz majd a látogatóközpont bejárata, ahol bemehetünk majd a Parlament alá (is).

 

 

Az Urbanista elköltözött! Ha nem akarsz lemaradni a friss posztokról, katt ide:

Címkék: budapest mélygarázs duna építés országház lipótváros v. ker kossuth lajos tér

A bejegyzés trackback címe:

https://urbanista.blog.hu/api/trackback/id/tr165308562

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2013.05.21. 17:26:01

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

toportyánzsóti 2013.05.21. 07:27:59

Gyermekek éheznek folyamatosan,ezek a megbomlott elmélyű rongyrázó dzsentriivadékok meg mélygarázst építenek a gyermekek könnyein!

szárny 2013.05.21. 11:31:32

@toportyánzsóti: zsótikám. Szvsz ez valamivel hasznosabb áldozat (már ha áldozat egyáltalán...), mint Horváth Ágika egészségügyi széfjei, meg az M6 autópálya mélyföldbe fúrt alagútjai. Meg a hajógyári sziget, amelyhez alagutat terveztek a V. László - Kuncze Gábor - Gyurcsány Ferenc triumvirátus idejében. Arról már nem is beszélve, hogy azokat ma is fizetjük kamatos kamattal az IMF-nek, ma meg az IMF könyörög, hogy kölcsön adhasson, de coki.

zgabi 2013.05.21. 12:08:56

Az értelmetlen pénzherdálás csimborasszója a Kossuth tér átalakítása. Az ország harmada éhezik, az ilyen értelmetlen beruházásokra viszont van pénz. Mi szükség volt erre? Nem volt jó úgy, ahogy volt? Sokáig fogjuk még így látni ezt a területet, mert az erre szánt pénz kell a GDP arányos hiány csökkentésére. Ez lesz a Fidesz 4-es metrója. Ez pont olyan, mint ha az egyébként jó állapotú autómon szintén jó állapotú Michelin gumik vannak, de lecserélem azokat Bridgestone-ra, mert Franciaországot baloldali kormány vezeti, Japánt meg jobboldali, s ez utóbbi kedve számomra az előbbi meg nem. Értelmetlen, fölösleges, látszatintézkedéssel kombinált pénzkidobás az egész. Hacsak...?

toportyánzsóti 2013.05.22. 11:02:13

@szárny: Ne terelj kolompkövető terelt,csak rámutatsz hova jutnak a tolvaj hazudozók!