Volt ugye a Poe Hollójával foglalkozó poszt, melyben egy forgatási helyszínt kerestünk - ripsz-ropsz meg is találtátok. Tibi is egy hasonló kérdéssel keresett meg, segítsünk neki is! Mint írja:

"Van egy budapesti helyszín, amit már több filmben kiszúrtam, és nem tudom hol van. Tudnál segíteni? Szerepelt A nyomozó című filmben (onnan a nyitókép) és a Köntörfalakban is. Utóbbinak a trailerében is benne van a 29. másodpercnél."

Tippek?

Az Urbanista elköltözött! Ha nem akarsz lemaradni a friss posztokról, katt ide:

Címkék: budapest film rejtvény

A bejegyzés trackback címe:

https://urbanista.blog.hu/api/trackback/id/tr253385458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sajt · http://sajt.tumblr.com 2011.11.20. 17:36:08

Szerintem ez a Lánchíd mellett van a budai oldalon. Ha szemben állunk vele, akkor a bal oldalon.

kovacsferenc123123 2011.11.20. 17:57:19

nem a várdomb krisztina körút felé eső oldalában van?

v.era 2011.11.20. 18:20:44

Szerintem Utikonyvem megfejtése a helyes

Zubreczki Dávid · http://instagram.com/zubreczkidavid 2011.11.20. 18:22:55

@Utikonyvem: grat! nagyon gyors voltál :) a norcon picit látszik a felső vége felől: www.norc.hu/pano/HDTLABrY/

Gerardus A. Lodewijk 2011.11.20. 18:27:54

@v.era: Szerintem is. És többek között a Bűvös vadász (r.: Enyedi Ildikó) egyik jelenetét is itt forgatták.

Utikonyvem 2011.11.20. 21:47:50

Gyorsan hozza a Facebook a híreket ... először én is a Vár és az Attila út közötti szakaszt néztem végig, de nem találtam és utána tippeltem ide, de annyi eszem nem volt, hogy Norcon megnézzem :(

svenJazz 2011.11.20. 22:19:09

@Utikonyvem: tuti, hogy ez a helyes megfejtés! a kis házközi sikátor összeköti a kékgolyót a nagyenyeddel... (a pados kiülő két oldalán megy le a lépcső) a kép a nagyenyed felől készült.

sajt · http://sajt.tumblr.com 2011.11.21. 08:27:38

Úgy néz ki, hogy ezt benéztem :)

defter 2011.11.21. 09:08:52

hu, ez gyorsan ment! köszi dá a posztot, és köszi Utikonyvem a megfejtést :)! már régóta keresem a helyet, a várdomb környékére tippeltem én is, meg a Mechwart liget felé. örülök, hogy meglett :).

EgyszeriUser 2011.11.21. 11:26:22

Kékgolyó u. 26. - Nagyenyed utca átjáró :) A Lorában (Lucia Brawley még a kutyám is megsimogatta a forgatásnál :P ) is benne van és a Csodaszarvasban is vagy miben....

EgyszeriUser 2011.11.21. 11:30:11

@Gerardus A. Lodewijk: Csodaszarvas gyanánt a Bűvös vadászra gondoltam, azt hiszem Anna presszó néven volt benne :) Elég komoly anyázás is volt, mert kerthelyiség gyanánt felszórták murvával vastagon, a házfelügyelőnek meg a segítségéért adtak 1500Ft-ot... aztán a végén közölték, hogy úgy gondolták eltünteti cserébe a 4 köbméter murvát is :P

Metal Warrior · http://ordogvilla.blog.hu/ 2011.12.11. 16:05:48

@svenJazz: Nem, a kép a Kékgolyó felől készült, de különben stimmelt... :)

Gyerekkoromban csomót jártam erre (a közelben laktam), és mindig mondtam magamban, hogy milyen kis hangulatos hely... :)
süti beállítások módosítása