Sziasztok,

ha jól látom, ez a klip még nem kapott figyelmet az Urbanistán, pedig annak idején Angliában és Hollandiában nagyon népszerű volt a szám 2001 karácsonya környékén. Nem vagyok oda az ilyen brit gyönyszemekért, de mivel akkor Hollandiában voltam, imádtam ezt a számot :-). A klipben Budapest, mint egy noname lepukkant város, a számnak megfelelő érzelmileg elsivatagosodott külvilág megjelenítője tündököl. Csodáltam a Liberty X tagjait, amiért volt gusztusuk telefonálgatni azokról az undorító nyilvános telókról, és hogy rekeszizomig kigombolva suhantak tova a késő őszi városon.

Üdv, kisw

Az Urbanista elköltözött! Ha nem akarsz lemaradni a friss posztokról, katt ide:

Címkék: budapest klip

A bejegyzés trackback címe:

https://urbanista.blog.hu/api/trackback/id/tr932848972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zubreczki Dávid · http://instagram.com/zubreczkidavid 2011.04.26. 17:05:06

@orgyen: jesszusom öregszem :D vagy csak nem hagyott mély nyomot bennem a klip/zenekar. pedig közben mázsaszám áll a padláson a bp-videó, csak gondoltam nem posztolok minden nap, mert az kissé sok lenne :) most már jobban figyelek!

orgyen 2011.04.26. 17:28:20

@~dá~: a "kockahasú Szentendrén" kívül frissebb klipeket is küldtem.

Zubreczki Dávid · http://instagram.com/zubreczkidavid 2011.04.26. 17:32:32

@orgyen: mindenre sor kerül becsszó, csak tényleg nem akarom, h minden második poszt klip legyen - szépen beosztom :)
süti beállítások módosítása