Sajtóközleményt adott ki a főváros a Budapest Szíve projekt folytatásáról. A Ferenciek terét és a Kossuth utcát érintő ütem tájékoztatójában kevés konkrétum hangzik ugyan el, de vannak érdekes elemei (még akkor is, ha a zömét már évekkel ezelőtt emlegették - nem azért villamos nem lesz, senkit ne tévesszen meg az illusztráció). Például:
- Az Erzsébet hídról való le- és felhajtás is a Március 15-e téren történik majd, ahol jelzőlámpás csomópontot alakítanak ki.
- Megszűnik a turistabuszok Mátyás pince előtti parkoltatása, itt csak rövid megállásra, le- és felszállásra lesz lehetőség.
- A Ferenciek terén a metrókijárat aluljáróját kibővítik, akadálymentesíti, új üzleteket alakítanak ki benne.
- A Jégbüfé előtti aluljárót megszüntetik, a gyalogos forgalom a felszínre kerül.
- A 7-es buszcsalád forgalma a Kossuth Lajos utca közepére kerül, a járdaszigetekhez mindenütt zebrák létesülnek
- A tervek kerékpárútról is szólnak, tehát Budapest új főutcája hosszú távon gyalogosbarát, kerékpáros haladást pártoló, zöld parkokkal tarkított, kellemes belvárosi közlekedést eredményez.
Vagyis, ha nem is lesz a sokszor posztolt álomtervhez hasonlóan visszavezetve a villamos a Rákóczi-Kossuth tengelyre, a felszíni tömeg- és gyalogosközlekedés (az utolsó homályos utalás szerint a kerékpáros is) kap egy kis előnyt.