solyomEgész nyáron azt találgatta a sajtó, vajon hová költözik a leköszönő köztársasági elnök. Nem igazán kényeztették el Sólyomot, nővérszállót, volt drogambulanciát és romos villákat akartak rátukmálni. Nem is értem, miért nem ugrott be mindjárt az illetékeseknek az az ingatlan, amely állítólag a Sándor-palota hű mása - igaz egyáltalán nem hasonlított rá, viszont most csak 690 millió, a két évvel ezelőtti 730 helyett. Ha valamikor, hát most most eladhatta volna az ingatanos.

 

Már épp azon voltam, hogy a sok lelakott lakás helyett ajánlok a KEH-nek egy újszerű szuterént akciósan, amelynek egyetlen szépséghibája, hogy a házmesteri teendőket is a lakó látja el a társasházban, amikor ma végre megtalálták a tutit: egy 260 négyzetméteres ikerházfél, telekrésszel. 

 

Azt mondják, 195 millió forint volt (a felújítással együtt a Köztársasági Elnöki Hivatal költségvetésében 340 millió forintot különítettek el erre a célra). Remélem minden aljas trükköt bevetettek a vásárlásnál, mert hát mégis csak az adófizetők pénzéről van szó. 

Mondjuk előbb titkosszolgálati eszközökkel felkutatták a tulajdonost, ezzel megkerülve az ingatlanosokat és megspórolva a jutalékot. Azután bekopogott délelőtt a köztársasági őrezred egyik civil ruhás tagja és egy órán át fitymálta a lakást, majd bejelentette a hirdetett összeg felét. Aztán amikor délután betoppant Sólyom, hogy ennyi pénze van passz, a munkahelyére már nem számíthat, a lakásába meg már beköltözött egy másik fószer és egyébként is ez magának glettelés, akkor boldogan neki adták a kecót.

Ha jól tippelünk - illetve tippet a felfedező Füge -, akkor egész pontosan ezt (amely egy másik hirdetésben is szerepel a neten). Na lássuk milyen! Nem vagyok biztonsági szakértő, nem tudom, mennyire kell védeni, megfigyelni, ellenőrizni egy volt köztársasági elnököt, de azért úgy tűnik, hogy egy ikerháznál ez legalább kétszer akkora feladat, mint egy különállónál.

Ami a külsejét illeti, egy egész picinyke fotó csöpp belógó része árulkodik csak róla - az alapján a mostanában divatos fehér falból és barna fából összelegózott homlokzatnak tűnik, amiből elég izléses dolgokat lehet kihozni - bár azért ez elég másodlagos szempont.

Egy bizonyos szint felett ugyanis a beleölt pénzzel fordítottan arányban változik a ház külseje - nem kell feltétlenül mindenkinek tudnia, mi van belül. Jó példa erre ez a Gellérthegyi házikó, amely úgy néz ki, hogy akár a panelprogramban is pályázhatna, közben meg majd kétmillárd forintért próbálnak túladni rajta.

Elég nehéz elképzelni, hogy valójában milyen ház is illik Sólyom Lászlóhoz. A természetvédő civilnek valami hagyományőrző, kicsiny, energiatakarékos, természetes anyagokból épült kulipintyóban lenne a helye. Ugyanakkor ő volt az, aki provokatív lépésekkel próbálta visszaállítani a köztársasági elnök méltóságát - ahhoz meg valóban kell a pompa.

Ha a külső faburkolatot nézem (már ha valóban erről a házról és valóban faburkolatról van szó), meg a felsorolt rengeteg energiatakarékos megoldást, akkor nevezhetem a lakást mondjuk halványzöldnek, de a garázshelyek, a rengeteg szoba, a fűthető leálló, a lift stb. azért inkább a protokollra alkalmas rezidencia felé viszi el a hangsúlyt.

A belsejéről sem árulnak sokkal többet el a képek: a berendezett fotósorozaton egy elegánsan unalmas fürdőszoba és egy nem elegánsan unalmas nappali látható. A konyha sem túl lenyűgöző, az viszont szépen látszik rajta micsoda különbség van az üres és a közepesen rendetlen bútorokról készített ingatlanfotók között.

Aki a Normafánál jár, kapja le!

 

solyom2.png
solyom1.png

 

Ajánlat: eladásra kínált ingatlan
Típus: ikerház
Vételár: 195 M Ft
Alapterület: 265 m²
Telekterület: 2 018 m²
Ingatlan állapota: újszerű
Szobák száma: 5
Épület szintjei: 3
Pince: van
Fűtés: gáz (cirko)
Komfort: duplakomfortos
Parkolás: garázs
Kilátás: kertre néző
Cím: Budapest, XII. kerület (Normafa), ..
Hivatkozási szám: 326998
 

Tisztelt Jövendő Tulajdonos!
Megvételre kínálunk Önnek a 12. kerületi hegyvidék tetején két szimmetrikusan kialakított villa részből álló újépítésű ikerházat. Az épületet a főútról fűthető lejárón lehet megközelíteni. Az épület egy pinceszintből/garázsszintből, egy földszintből, egy emeletből és egy tetőtérből áll. A szintek közötti átjárást lift segíti. A pinceszinten található a három helyes kocsi beálló és az épület gépészete. Terület: nettó 265 m2 + garázs (75m2), terasz (55m2) Műszaki adatok: A lakáselválasztó fal két réteg 2x30 cm POROTHERM hangszigetelő fal. Az épületnek vasalt sávalapja van melyre 12cm hálóvasalású szigetelés alatti betonaljzat ül. Minden födém 20cm vtg. rejtett gerendákkal erősített monolit vb. födém. A külső falak POROTHERM 30 ill. 38 NF falazóblokkból készültek Zsákos hőszigetelő falazó habarcsba rakva. A lépcsőtérben 20cm vtg. zsalukőfal merevíti a födémeket. Minden válaszfal 10cm vtg. POROTHERM 25/50 NF válaszfallapból készült, kivéve a gépészeti elfalazásokat ahol 7cm vtg. Ytong téglát használtak. A homlokzati nyílászárók egyedi gyártású fokozott hőszigetelésű üvegezéssel ellátott rétegelt ragasztott vörösfenyőből készültek gyári mázolással. belső könyöklők fából készültek • A belső ajtók egyedi gyártású furnérozott, utólag beszerelhetőek • A garázsajtó motoros nyitású HÖRMANN szekcionált kapu hőszigeteléssel • a bejárati ajtók több ponton záródó biztonsági ajtók • A gardróbokban egyedi gyártású beépített szekrények készültek • A konyhába egyedi gyártású konyhabútor került • A pincében a garázs ajtó, ill. liftgépház ajtaja HÖRMANN tűzálló ajtó A garázstérben 8cm vtg. anyagában becsiszolt, felületi erősítő kéreggel ellátott betonburkolat készült. A hidegburkolatok közepes ill.magas árfekvésű kerámiák MAPEI ragasztóba rakva. A parketta úsztatott rakású Szalagparketta A helyiségek glettelve festve vannak A lépcső járófelülete 5cm vtg. falapokból készült a fellépők kerámialapból. A lépcső szerkezete monolit vb. A monolit födémekre 6-8 cm vtg. úsztatott esztrich beton került AUSZTROTHERM AT-L hangszigeteléssel ellátva. Minden helyiség elérhető a központi porszívóval melynek motorja a kazánházban van. Az épület fűtését Viessmann Vitodens 300 típusú kondenzációs falikazán biztosítja. Az épületben radiátoros, - és padlófűtés került kiépítésre. Padlófűtés a nappaliban, a konyhában és a vizes helységekben került kiépítésre. Radiátoros fűtés minden egyéb más helységben biztosítja a hő ellátást. A nappaliban és az étkezőben a nagy üvegfelületek alatt padlókonvektor került elhelyezésre. A fűtést Viessmann gyári időjárásfüggő szabályzó vezérli. Külön szabályozható a padlófűtési kör és a radiátoros kör is. Radiátorok típusa: Vogel-Noot, a törölközőszárító radiátorok típusa: Zender. Az épületben minden lakóhelységben a hűtés biztosított. A tetőtérben az előcsövezés kész, a beltéri egységeket kell felszerelni. A hűtést a garázsbejáró mellett Daikin típusú Super Multi Plus inverteres hőszivattyús kültéri egység biztosítja. A beltéri egységek a nappaliban a parapet alatt elhelyezett Daikin egységek, a szobákban az ajtó fölött elhelyezett Daikin egységek. Mindegyik berendezés hűteni-fűteni tud. Az épület kocsibejárója alatt elektromos fűtés került kiépítésre. Megoldja az autó lejáró jégtelenítését. Az épületben a pince és a tetőtér között személyszállító lift került kiépítésre.
Összefoglalva: 2010-es építés, 265 m2 lakótér, 2018 m2-es telken, ikerház, magas színvonal, terasz, garázsok, azonnal költözhető
Akciós Irányára: 195 Mft.

Az Urbanista elköltözött! Ha nem akarsz lemaradni a friss posztokról, katt ide:

Címkék: budapest politika hirdetés luxus normafa svábhegy xii. ker

A bejegyzés trackback címe:

https://urbanista.blog.hu/api/trackback/id/tr512344267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agyvihar · http://agyvihar.blog.hu/ 2010.10.05. 09:39:42

Egy szegény országban mondjuk 100 milliós lakás nem lenne elég volt a köztársasági elnöknek? Az megalázóan olcsó lenne, ezért kell a 300 millió keret?

kenesur 2010.10.05. 09:41:25

Szép. Ezt ugye mi fizetjük neki?
Most vettem lakást, az csak 54m2. És nem tudom berendezni rendesen, mert elfogyott a pénz. Esetleg egy kis támogatás? Tanárként szerintem többet teszek ezért az országért, mint Sólyom akármikor tett.

Ha valaki támogatna, jelentkezzen.

eloszto · http://eloszto.hu 2010.10.05. 09:41:37

@agyvihar: neki jár és jut is.
Ha neked jár valami, vagy jut vagy nem. Inkább nem.
Üdv Magyarországon.

Iridium 2010.10.05. 09:49:14

@kenesur: Én drukkolok, hogy egyszer majd sikerüljön berendezni!

@nális coitus 2010.10.05. 09:49:15

Egy tanyát kellett volna neki venni, nem egy Svábhegyi luxusingatlant.

kenesur 2010.10.05. 09:50:35

Egy ismerősöm kollégáját most rúgták ki 4,6 milliós kielégítéssel. Ha elmegy munkanélkülire, a minimálbér dupláját kapja kézbe (nettó), mert annyi volt a fizetése. = Minél többet kerestél, annál több lesz a munkanélkülid, ha esetleg úgy adódik. Gazdagnak áll a világ ebben az országban!

kenesur 2010.10.05. 09:51:31

@Iridium: Köszönöm szépen, igyekszem! :)

iqfighter 2010.10.05. 09:51:38

@eloszto: miért nem mentél inkább köztársasági elnöknek?

De komolyan, pont tőle nem sajnálom. És azt is vegyük észre, hogy az emlegetett gellérthegyi ház kb. 10-szer ennyibe kerül.

Hugo2010 2010.10.05. 09:52:44

Anno amikor beköltözött a közt. elnöki rezidenciára 80 millióért vásároltak neki új bútorokat, mert a Mádl féle bútorok nem tetszettek neki.

világoszöld 2010.10.05. 09:52:59

és tegyük hozzá, hogy cca 2 hónapja béreltek ki "titkársága " részére egy gellérthegyi villarészt, gondolom nem térítésmentesen, hogy majd innen válaszolgatják meg a hozzá érkező leveleket. Siccccc

kyanzes (törölt) 2010.10.05. 09:53:43

Reprezentatív figurák számára szerintem ez bele kell, hogy férjen. A köztársasági elnök a leköszönése után is részt vesz különféle programokban. Igen, én szégyellném magam, ha a volt köztársasági elnök egy panelben lakna, és ez megjelenne egy hírportálon.

Persze irigykedni attól még lehet :)

MVMV 2010.10.05. 10:02:15

@kenesur: Ez nem igaz, az álláskeresési járadék összege maximalizálva van, és a minimálbér 120%-át nem haladhatja meg senkinél. Kb. 3 hónap múlva meg max. 50 körül jár. De ez itt OFF.

A házról meg : ha az a normafa úti, amit már régóta hirdetnek, örülhetnek hogy elment, régebben a közös költség összegét is kiírták, asszem havi 70 körüli nagyságrend volt...

Funkerman 2010.10.05. 10:04:18

@kyanzes: Azért egy panel és e között a vityilló között van még néhány stáció!

Uva 2010.10.05. 10:09:04

Bazsaróza lesz a kertben?

Netuddki. 2010.10.05. 10:10:21

@eloszto: Csak sokan azt gondolják pont éppen Sólyomnak NEM JÁRna. Na!

lehet más a propaganda 2010.10.05. 10:12:25

Ügyes befutó ez a Sólyomlaci, az elnöki periódus végére már kitanulta mit várnak tőle, meg is kapta a jutalmát rendesen

kenesur 2010.10.05. 10:21:38

@kyanzes: Valóban az irigység is benne van, de ez nem párosul rosszindulattal. Csupán nehéz elfogadnia a magyarnak, hogy valaki ilyen ingatlanba költözzön az ő pénzén, vagy állami cégek, egyetemek vezetői milliókat vágjanak zsebre havonta a közpénzből.
De ez teljesen rendben van, tekintve a társadalomban elfoglalt pozíciójukat mondhatnók... ám, sajnos amíg 'lent' nincs megbecsülés (főleg anyagi ugye, mert az ételt nem szép szavakért adják a boltban), addig a 'fenti' rongyrázás bizony csak csalódást és elkeseredettséget kelt. Pedagógusként 85-90 ezret viszek haza havonta, 31 éves vagyok. Az iskolai büfés 120-at, a főiskola takarítói 130-at.

Bocs, ha pont nem ide illik a kommentem.

agyvihar · http://agyvihar.blog.hu/ 2010.10.05. 10:22:56

@kovi1970: azért ha választani kellene, Sólyomtól kevésbé sajnálom, mint majdan Schmitt Pajától

kenesur 2010.10.05. 10:23:00

@MVMV: nem néztem utána, csak mondták. Ha nincs igazam (örülnék neki), természetesen sorry.

eloszto · http://eloszto.hu 2010.10.05. 10:23:38

@kenesur: ez valami vetítés, az álláskeresési járadék maximum 85.600Ft!

@iqfighter:
OKJ-s? Vagy bachelor? Vagy mi kell hozzá? :)
Ettől független amit írtam, igaz. Mindenkinek járna, de neki jut. De legalább boldogan hajtom majd fejem esténként a párnára albérletben tengődésem 14. évében is, hogy a volt köztársasági elnöknek JÁR és JUT is.

gorcsev54 2010.10.05. 10:29:56

@kyanzes: Azt senki nem mondja,hogy panelba lakjon(eddig sem abban lakott előtte sem,tehát van mit a tejbe aprítani akárcsak Schmidt úrnak)de azért túlzásokba nem kéne esni.Ház autó, élete végéig jövedelem stb.Nekem miért nem fizetnek rendes jövedelmet, ha kirúgnak?Ja miért nem nyugdíjat kap?

kenesur 2010.10.05. 10:37:20

@eloszto: BA diplomával tanítok egy szakközépben. Az előző tanévben a fizetési csekkemen a bűvös 76.000Ft is állt már. Ekkor voltam a padlón és azt mondtam: ennél rosszabb már nem lehet. (Néha óraadó vagyok egy főiskolai tanfolyamon vállalkozóként, akkor picit jobb). Sajnos nem írtam rossz számokat, bárcsak elnéztem volna. De ma Magyarországon ennyit kap egy 'fajtámbeli'.

Diktatúra Pécsett, új céget foglalt el a Fidesz! 2010.10.05. 10:38:24

Mi a fenének kell már ez? Persze a gonosz törpe is úgy fogja saját képére formázni a k.elnöki feladatokat, járandóságokat hogy minél jobban járjon!

20 évig ácsingózott a hatalomért, majd azért is vár türelmesen. Persze előtte Felcsutnál is nagyobbat fog bukni!

gorcsev54 2010.10.05. 10:41:00

@kenesur: Én vállalkozóként talán 120-at és 56 éves vagyok (nem iskolai büfés)amennyire a szakmámból adódik(pl: pénztárgép) a büfés is csak csalással visz haza 120-at.Sajnos!És még valami,egy kérdés?Mivel szolgáltatásban dolgozom tehát sokat közlekedek akkor a sok 85-95 ezret kereső mit keresnek a bevásárló központokban egész nap ill. munkaidőben?És miért van a parkoló állandóan tele autócsodákkal?Ja azok "vállalkozók"Hülye kérdés volt.

naat2 2010.10.05. 10:41:54

Szerintem már az is óriási tévedés, hogy a közt. elnök haláláig kapja a fizetését (ami nem lehet több az aktuális elnökénél). De ez talán mint maximum, még bele is férhetne. Ha nagy pecót akar, azért már az 1.4 millióból is elég szép törlesztőket lehet fizetni, és még az árfolyamkockázatra is marad. Vagy használja a kiépített kapcsolatait és profitáljon abból, írjon könyvet, térjen vissza az előző munkájához. Ha ezekben bizonytalan, akkor nem kötelező elvállani a posztot. Éljen szépen abból, amire aktuálisan képes (vagy a tartalékaiból - ha nem képzet ilyet, akkor meg elgondolkodhatunk, hogy milyen előrelátó elnökünk volt 5 évig).

El kéne már egyszer jutni oda, hogy a klf. pénzek, juttatások (mint a tisztelet egy formája) nem a személynek, hanem a pozíciónak szólnak, függetlenül attól, hogy éppen ki tölti be - és ebből következően a pozíció elvesztése/lejárta után ezek nem öröklődnek - pláne nem ilyen mértékben, mert sztem az ilyen többszázmillás tételek már a társadalom arculcsapása kategóriájába tartoznak (anélkül is, hogy átszámolnám lélegeztetőgépre).

Amúgy meg a ház egy szar. Max a környék ér valamit, de az is egyre inkább beépül, rombolják az erdőt a Normafa környékén rendesen.

(Jimmy Carter is milyen jól elvan a házépítéssel...)

taxi546 2010.10.05. 10:45:47

Radarállomás lesz az udvaron?

Italo Balbo 2010.10.05. 10:46:06

@kenesur: Nyugtasson a tudat, hogy az ingatlan állami tulajdon és Sólyom halála után nem öröklődik, hanem újra állami használatba kerül. Ebből is érezhető, hogy az ingatlan nem Sólyom Lászlót illeti meg, hanem a volt közt. elnököt.

kenesur 2010.10.05. 10:47:02

@gorcsev54: Hát igen, a kérdésedre és is kerestem a választ. Talán megtaláltam, de nem biztos. Mindegy azért megosztom:

A magyar (és talán más nép sem) nem szereti, ha látják, hogy nélkülöznie kell. Nem. Inkább veszi meg a drága autót az anyja/anyósa/stb. jelzálogára és teszi tele a TESCO-ban a kocsit, olyan dolgokkal, amire szüksége sincs.
Ne lássák!
Sőt... Lássák, hogy neki megy, ő megteheti. És ez most nagyon durván be fog bukni, tekintve a devizahitelesek jelenlegi (és sajnos jövőbeli) helyzetét.
LCD TV és társai. Nekem is van. Kaptam. :)

Sajnos ez a helyzet szerintem.

Csabi. 2010.10.05. 10:48:46

jaj ez az én-mér-nem-kapok-ugyanilyet-ha-kirugnak-szöveg. ők bevállalták hogy 10millióan utálják őket életük végéig, a közértbe sem rohanhatnak ki papucsban mackóban mert egyből letámadják szétfotózzák stb, lehet hogy mindezért cserébe lakhasson elbújva egy hodályban a kőfalai mögött, ha neki az ilyen ki-ha-én-nem proc dolgok a világlegfontosabbak. valószínűleg neki más problémái vannak és nem pont anyagiak.
nem megvédés de nem kell a nyálfolyatás.

kenesur 2010.10.05. 10:50:13

@Italo Balbo: világos, nem is háborgok ellene. Na jó egy picit. Annyi a gáz, hogy minek adni annak, aki amúgy is simán megvehetné. No, ilyenkor kellene mérlegelni (főleg neki!) és amikor felajánlják, azt mondani. "Uraim és Hölgyeim! Veszek én magamnak egy házat X helyen, kérem. Annyi a nélkülöző ember, az árvízkárosult, stb. hogy inkább oda irányítsuk az összeget, amit rám költenének. Nekem VAN elég"
Utópia, tudom. Bocs.

bajszom 2010.10.05. 10:57:36

@kenesur: irdatlan nagy pet vagy.

Italo Balbo 2010.10.05. 10:58:17

@kenesur: Sztem nincs mérlegelési lehetősége. Így szól a törvény. (Bár ebben nem vagyok biztos) Hasonlóképpen, ahogy a testőrségét sem ereszthetné csak úgy szélnek.

gorcsev54 2010.10.05. 11:03:07

@Csabi.: Szerintem ez nem nyálfolyatás(különben is leszarják a mi véleményünket)de ennyit nem muszáj adni közpénzből.

térfél · http://httphatterfel.blog.hu/ 2010.10.05. 11:08:43

@kenesur: Ez bizony téves feltételezés, ugyanis van egy plafon - kicsit huncut dolog, mert azt hiszik, hogy magas fizetésnek is adják a valahány százalékát, de nem! Hét évvel ezelőtt kihoztak bruttó 180ezret (pedagógus bér! - sosem volt annyim)és adták az akkori plafont: 40ezret. Ma olyan 50 lehet, de inkább kevesebb. (feltéve hogy nem korrupciós az illető - mert akkor minden elképzelhető!)

strappa 2010.10.05. 11:09:44

@kenesur: "Tanárként szerintem többet teszek ezért az országért, mint Sólyom akármikor tett."
Speciel Sólyom is tanított pár évtizedet az ELTE jogi karán....

kenesur 2010.10.05. 11:12:46

@térfél: világos beszéd. Csupán annyi még, hogy az én pedagógusbérem bruttó 123.000 és ez tény. 180 majd úgy 20 év munkaviszony után lehet.

kenesur 2010.10.05. 11:13:47

@strappa: attól még nem biztos, hogy többet tett az országért, mint én, nemigaz? ;)

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2010.10.05. 11:14:28

Ezek után azonban már messze nem lesz elegendő a 340 milliós keret, hiszen a megjelent alaprajz miatt a teljes belsőt át kell építeni, hogy egyetlen gonosz terrorista se tudja megmerényelni Sólyom bácsit.

50-es anyuka 2010.10.05. 11:22:39

@kenesur: Ezt olcsó demagógiának hívják mifelénk. Sólyom a köztársasági elnökünk volt és bizony marad is. Egy államot képvisel, te szegény szerencsétlen, így téged is. Te mit gondolnál egy olyan országról, aminek az ELSŐ embere egy tanyán tengődik? Mennyi eszed van te szegény szerencsétlen? Mindjárt besírok...

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.10.05. 11:29:42

@50-es anyuka: Engem ugyan nem!!!!Olyan jó munkát végzett tényleg.. Megérdemli még ezt a kicsit...

☉ ☾ 2010.10.05. 11:33:36

Göncz Árpád 2000-ben egy 590 négyzetméteres, már állami tulajdonban lévő budai villát kapott állandó használatra. Az épületet akkor 71 millió forintért újították fel. Mádl Ferenc 160 négyzetméteres rózsadombi lakásáért 2005-ben 126 millió forintot fizetett a KEH.

kenesur 2010.10.05. 11:34:44

@50-es anyuka: Én egy olyan embert, aki nem fog kezet egy kitüntetettel nem nevezek és soha nem is neveztem az én emberemnek. Megtagadom, hogy ő engem képviseljen!

krampi 2010.10.05. 11:40:00

Kérlek segítsetek, mert elég rossz a memóriám, de Mádl Ferenc vagy Göncz Árpád esetében is volt ilyen? Mert Sólyomnál a hivatal elfoglalásakor és elhagyásakor is rémlik az ingatlanprobléma, de a többieknél nem.

krampi 2010.10.05. 11:46:24

@kenesur: véletlenül sem szeretnék közétek állni a szabad acsarkodás közepette, de azt ugye tudjuk, hogy közalkalmazott adóbevétele csak átcsoportosítás (az a fránya újraelosztási ráta), míg az államnak tényleges bevétele a magánszféra által befizetett adóból keletkezik? Még mielőtt az összes közalkalmazott az asztalra csap, hogy ő mennyit fizet hova

ILLED 2010.10.05. 11:49:23

Reméljük most nem egy koncepciós perben kommunisták által kivégzett tárbornok családjától elvett lakásba költözik, és nem nevezteti át a kényelmetlen neve miatt az utcát. (mártír Sólyom László lánya a mai napig nem kapta vissza házát, amit a köztársasági elnök Sólyom László szerzett meg magának)

Fekete Dália 2010.10.05. 11:49:34

Ami jár az jár, nekem csak a szám járhat, neki meg 300 millás ingatlan, gondolom a berendezés is belekerül úgy 50-100 millióba.
Nekem akkor sülne le a pofámról a bőr,ha egy ilyen beosztásban 70-en túl nem telne saját villára.

A mozgólépcsőt mikor szerelik be a házba, engem már csak ez érdekelne.

Felháborító, hogy ilyen gazdasági helyzetben, amikor a költségvetési pénzek zárolva vannak(bútortender, gépkocsi beszerzés, eszközbeszerzés, informatikai beszerzések, stb), amikor a fizetések be vannak fagyasztva, akkor egyeseknek 340 millió jut a közösből+ testőrök+sofőr+cselédség.

Vegyéllevegőt! 2010.10.05. 11:53:18

1. A sólyom a fás lakóhelyet szereti, ahonnan jó kilátás nyílik a vadász területre!
2. Nehéz volt olyan eladót találni, aki nem kötődik a szocikhoz valamilyen szinten. Nehogy már ez a pár milla a párt kasszában landoljon.
3. Schmidt palikának lesz miből tanulnia! ő majd a kőbányán felépülő olimpiai stadion elnöki lakosztályában fog helyet kapni. Rálátással az 5 karikára!

pakesz (törölt) 2010.10.05. 11:54:42

City Cartel - Buda

ez kapott 3% -os jutalekot, ami 195 millanal 6 milla...
biztos kezbe visszakapott valamit aki intezte, talan 1-2 milkat az inagtlanostol...

amugy meg: terinformatika.bp12ker.hu/minerva/html/index.asp

en 50e -t megkeresnem na...

Zigi 2010.10.05. 11:55:37

Meg kéne venni a szomszédos ingatlanokat, és népes borsodi cigány családokat beköltöztetni oda. Vajon mit szólna hozzá a mi Lacink?:)

cometneni 2010.10.05. 11:57:47

miért, ahol előtte lakott, azzal mi lett? az nem volt már jó? lehet, naív vagyok csak...

Roy 2010.10.05. 12:03:10

Neki is maximalizálják a jövedelmét 2.000.000 Ft-ba?
Pofátlanság amit csinálnak.
Megszorítás?

Fekete Dália 2010.10.05. 12:06:35

A ház havi reszijét is gondolom a magyar átlag adójából finanszírozzák.

Fekete Dália 2010.10.05. 12:17:24

Sólyom is tanár vót:P

manes 2010.10.05. 12:29:35

Minek ennek a bohócnak ilyen drága kégli? Menjen vissza lakni oda ahol az elnöksége elött lakott.

kenesur 2010.10.05. 12:34:14

@Banánhinta Consuela Hercegnő: hahaha, tetszik a panelproli minősítésed. Első diplomám újságírás, másoddiplomán szereztem a tanári képesítést. Igen, tisztában voltam azzal, hogy a pedagógusokat nem veti fel a pénz. De bíztam és bízom a mai napig is abban, hogy esetleg a társadalomban betöltött szerepünket egyszer valamikor, valakik anyagilag is megbecsülik, ahogy majd' minden Európai országban, sőt még a fejlődő (!) Törökországban is 1000 euro a kezdő fizetés. Te is egyike vagyok azoknak az embereknek, akiknek köszönhetően ma Magyarországon a pedagógusok vannak az értelmiségi lista utolsó előtti helyén (erkölcsi megbecsülést vizsgálva)! Tudod, kik az utolsók? A könyvtárosok!
Beszélj csak ellenünk, szidalmazz minket mert 'sírunk', de azért egy picit szégyelld is el magad!

kenesur 2010.10.05. 12:35:38

@Banánhinta Consuela Hercegnő: Egyébként tetszik a neved! Imádtam Phoebe-t!!!

gven · http://gvenphoto.blogspot.com/ 2010.10.05. 12:37:14

@Banánhinta Consuela Hercegnő:
Jah, az gondolom fel sem merül a csepp agyadban, hogy valakinek a tanítás a hivatása, a célja.

A hozzád hasonló emberek mentalitása miatt tartunk ott, ahol.

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2010.10.05. 12:40:40

Egy polgárbarát ex-köztársasági elnök a 8.kerületbe költözik, és elvegyül az emberek között! Találtam neki egy még komfortosabb lakást ugyan ezen az ingatlan oldalon:

Hivatkozási szám: 48260

Fekete Dália 2010.10.05. 12:48:30

Szerintem is megérdemli a 48260-as galériás lakást:)))

SÜN 2010.10.05. 13:04:19

vajon mekkora nemzetbiztonsagi kockazat ez a post? :D es az h alaprajzok stb van mar most rola?

t0thl 2010.10.05. 13:17:55

Van még pénz, miféle válság !?
Amúgy pofátlanságnak tartom a dolgot. Nem vagyok kicsinyes, de ez konkrétan arcpirító. Nem kapott már így is eleget ?

Ha rajtam múlna még a szájuk sem járna, nem százmilliók !

II.Briandrew 2010.10.05. 13:19:45

@kenesur:

Sólyom nem volt rossz elnök, egyáltalán. Ráadásul a többi volt elnök is igen csak drága lakásokban, illetve villákban lakik. Göncz papinak például a Vértanúk terén van egy egész villája, nem csak társasházi lakás...Hidd el nekem, nem ez dönti romba az ország költségvetését, hanem ez a sok semmire kellő(vagy ez egyben van?sosem tudom :) politikus
Amúgy nagyon szép, hogy tanárként teszel az országért. Segítsek rajtad? :D

kenesur 2010.10.05. 13:25:17

@II.Briandrew: köszönöm :) de tudod, ahhoz a közhelyhez tartom magam, hogy "segíts magadon..." Így próbálkozom, és nem fogom be a pofám, ahogy azt a tanároktól olyan 'empatikusan' elvárják: "kussolj barom és örülj a nyári szünetednek!"

Gest anyó férje 2010.10.05. 13:27:17

Ha nem írta volna alá a holokauszttörvényt mehetne panelbe lakni vagy a Zuschlag mellé cellatársnak

II.Briandrew 2010.10.05. 13:28:34

@kenesur:

Helyes, bár én sohasem kussoltatom be a tanárbarátaim csak azért, mert nekik nyári szünetük is van :)Viszont jobban szívnak az év maradék részében a nevetségesen alacsony fizetésükkel...

Ian 2010.10.05. 13:31:24

Szerintem nektek a köztársaság intézményével van bajotok.
Ahogy már többen írták előttem a ház nem Sólyomé, hanem az államé!

Cook kapitány 2010.10.05. 13:43:40

@Ian: Pont ezt akartam írni. :-) Ráadásul most a mélyponton vannak az ingatlanárak, ilyenkor venni kifejezetten jó befektetés.

Rahsid 2010.10.05. 14:05:25

@Ian: Végre egy helyes meglátás a sok analfabéta
köpködése között.

Neve Senki 2010.10.05. 14:06:57

@kenesur: Sajnálom, hogy ilyen egyszerű emberek taníthatnak mint te. Maradtál volna az újságírásnál.

igényes 2010.10.05. 14:09:28

Nekem csak az nevetséges, hogy valaki kap + valamit, de miért? Kapta a fizetését, amiből nyílván sporólt, de most kap extra jövedelmet, munka és megbízás nélkül, gk. használat, testőr, titkárság. Megint mi adózunk, de miért nem az extra jövedelmű? Kapott az ..... valakitől egy lakást, adózik, nem adózik, ki adózik? Nagy kérdés ugye kitől vették el/meg esetleg? Mit is tett ez az ember? Új érték van-e?. Visszaraktam volna egy Bíróságra.

Egyszer kirándult egy hegyre, majd egy hídon sem volt képes átmászni. Ez az ember 1 milliárdba kerül nekünk.

Neve Senki 2010.10.05. 14:15:10

@igényes:
Neked is szól.:-DD
Ian 2010.10.05. 13:31:24
Szerintem nektek a köztársaság intézményével van bajotok.
Ahogy már többen írták előttem a ház nem Sólyomé, hanem az államé!

gorcsev54 2010.10.05. 14:15:37

@50-es anyuka: Állandóan azt pofázzátok ö az ország első embere.Nem!!!Ha akarod leírom százszor is.Köztársasági elnök volt!!!!Megkapta érte a megfelelő megbecsülést anyagilag is-ebből kifolyólag ha nyugdíjba megy megfelelő nyugdíja lesz,ha nem akkor biztos nem biztonsági őrnek áll vagy a Tecóba árút pakolni tehát nem lesznek gondjai(szakmája is van ezzel az előélettel el is tud helyezkedni)tehát nincs szüksége apanázsra élete végéig sem luxus lakásra(mert van is neki)és unalmas a dumálás demagógiáról stb.Ez nem azt jelenti,hogy panelt adjanak neki de nem is 100milliókért villát újabb 100 milliókért átalakítva.A hasznosságát a tevékenységének meg nem minősítem.

50-es anyuka 2010.10.05. 14:19:29

@kenesur: Feketével?
Tudod mit, fogdosd most a Fekete úr kezét, most lesz a legjobb neked, ha ekkora flash, fogjad neki jó erősen, csak le ne törjön! Az államadósságot, amit meg fölvett, azt meg fizesd be! Egymagad!

mbaye (törölt) 2010.10.05. 14:42:43

Sólyom Lászlót megválasztották köztársasági elnöknek, van mögötte pár évtized kiváló jogászi múlt, aki most irigykedik, annak javaslom, hogy tessék utána csinálni. Mindenki lehet köztársasági elnök, meg kell választatni magatokat és utána lesz nektek is szép lakásotok.
Ha ilyen lakás jár neki a jogszabályok szerint, akkor ilyen jár és kész.
A ház pedig az államé lesz, tekintsétek befektetésnek.
A BKV-nál ennek a pénznek a többszörösét elsikkasztották már.

mcs · http://paralelart.wordpress.com/ 2010.10.05. 14:42:56

nem az a gond, hogy lakást kap az adózók pénzéből, hanem hogy ilyen gagyit, ennyire durván túlárazva.

az összeg feléből sokkal jobb minőségű épületet lehetne építeni, vagy akár találni.

ronda, gagyi és országimázs szempontjából is gáz az épület. (az öko-bio-zöld szempontokat nem is említve, hamár szimbólum épület, ugye, aminek a rezsijét ráadásul mi álljuk)

mbaye (törölt) 2010.10.05. 14:49:58

@kenesur: nem tettél többet az országért, nyugi. Kb semmit nem tettél érte.
Aki olyan buta, hogy tanári szakra megy, az megérdemelné, hogy rosszul éljen. Persze nem élnek rosszul, mert átlagos fizetésért zéró felelősséget kell vállalniuk és ugye ott van még az általad emlegetett iskolaszünet, nem csak nyáron, hanem minden évszakban.
El lehet menni biztosítási ügynöknek és tenni a jólétedért.
Amúgy a tanárok ahhoz képest, hogy mennyit dolgoznak, nem is keresnek rosszul. A piac jól beárazta őket. Ennyi.

gorcsev54 2010.10.05. 14:52:47

Adjunk több 100 millás villát a volt miniszterelnöknek (már amelyik valaha dolgozott is) aztán a volt minisztereknek aztán a volt országgyűlési képviselőknek aztán a volt polgármestereknek aztán a volt képviselőknek mert ugye mindegyik kiesett a 4 év alatt a szakmából a versenyszférából soroljam az igaz olyan kapcsolataik vannak ,hogy mindenki csak segédmunkásnak vagy munkanélkülinek mehet-aztán a minisztériumokban dolgozóknak is meg az önkormányzatoknál dolgozóknak is mert minden választáskor kirúghatják őket.Van annyi üres villa? Ha nincs akkor építsünk állami pénzen (legalább lesz munka+ Áfa)igaz majd az adófizetők megfinanszírozzák(legalább tudnak fizetni)Valaki azt írta nem Sólyomé,hanem az államé vagyis a mienk(akkor most onnan a vörös iszapból páran beköltözhetnének a cselédszobába)az államot ki hatalmazta fel arra ,hogy a válság közepén az első dolga az legyen ,hogy mindenféle kiváltságot megszavazzon pl Schmidt úrnak (akinek legalább 3 ingatlana stb. van)és lesz 2 évig hivatalba esetleg tovább mert jön a nagy ö.Ja lehet hogy csak így vállalta a"szerepet"?Érdekes a nagy ország elnökei vissza tudnak költözni a birtokukra a hivatali idejük után egy megállapított jövedelemmel aztán akár előadásokat akár mást csinálnak gyönyörűen meg tudnak élni és nem tartanak igényt állami villára luxus autóra sofőrrel stb.Ez csak Magyarországon divat.

Fekete Dália 2010.10.05. 14:56:06

@mbaye:
Ki választja meg a köztársasági elnököt?

Ez a befektetés nem hozza, hanem viszi a pénzt.

Mennyit is kapott Edelény az újjáépítéshez?
Ja kösssszz 160 milliót.

Roy 2010.10.05. 14:57:55

@Spéter46: Egy jó seggberúgást, azt igen.

kvadrillio 2010.10.05. 14:58:04

jÓ FIZETÉSE VOLT, ALAPÍTVÁNYAI VANNAK FELESÉGÉVEL EGYÜTT, HAVI TÖBBMILLIÓS NYUGDÍJ JÁR NEKI....

ÉS MOST MÉG AZ ÁLLAMBÁCSI 2ÖNGONDOSKODOTT2 RÓLA EGY SZÉP, MINDEN IGÉNYT KIELÉGÍTŐ TÖBBSZÁZMILLIÓS INGYEN VILLÁCSKÁVAL IS !
KÖZPÉNZBŐL !!!!!

..nemmintha eddig nem lett volna hol laknia és nyaralgatnia.....

Roy 2010.10.05. 14:59:49

@mbaye: Schmitt meg ahhoz a bandához is tartozott aki a pénzeket lenyúlták. Mindig a husosfazék mellett.

gorcsev54 2010.10.05. 15:02:36

@mbaye: A jogszabályokat ki hozta? Biztos ,hogy jó a jogszabály?Nem szeretjük az állami "befektetéseket" tulajdonokat mert azok el szoktak tűnni. Soroljuk a példákat.És leírom még egyszer vagy "lassan mondom el,hogy mindenki megértse":a munkájáért megkapta a megfelelő jövedelmet előtte is meg alatta is.Ez nem csak őrá vonatkozik!!!! És ha most valakinek nem tetszik, hogy valakik milliárdokat nyúlnak a közösből akkor most az lesz a duma,hogy bezzeg a BKV.Elég szomorú ,hogy még egyik sem ül a sitten Apeh végrehajtás és vagyonelkobzás terhe mellett.Az is akinek nem írom le a nevét mert előbb kapnék én Apeh vagyonosodási vizsgálatot mint ö igaz nekem csak egy kutyaólam van az udvarban,de mediterán jellegű.

Felhősaláta (törölt) 2010.10.05. 15:12:40

Remélem tele van szellemekkel :) és vizesre izzadod a selyem ágyneműd te Sólyom te ex vezér, szívjad te is az ország vérét.
A bejárnőd + kertészt + szakácsnőt is mi fizetjük ? 265 m2 ? Néha golfpálya a villád néha bálterem ? Jó keringőzést Sólyom Úr.

trinidadi 2010.10.05. 15:12:54

ÉN A ZENGŐRE KÖLTÖZTETNÉM EGY VADÁSZLESRE! VAGY A MARSRA!!!

sanche · http://elakadasjelzo.blog.hu/ 2010.10.05. 15:21:32

@mbaye: Micsoda szánalmas szöveg! Egy politikus sincs, akin megbotránkoztál?
Ja nem is kell kérdeznem, mert írod, hogy BKV-s vezérek. Ők miért ne érdemelnék meg azt a sikkasztást? Megérdemlik azok a semmittevő rohadékok a sok százmilliót. Nem? De! Pont úgy, mint ez a madár. És mondhatom neked, hogy, ha nem tetszik, legyél te is BKV vezér. Biztos csak rajtad múlik, mert ők is csak a tudásuk és az ügyességük alapján kerültek oda... Pont, mint a Madár!

Csak az a gusztustalan, hogy ez Kertikeselyű állítólag az ország elsőszámú jótevője, aki szívén viseli húdenagyon az ország és főleg a szegény emberek sorsát.
Aztán mikor tényleg bizonyíthatná, akkor ez a Tollas majom 200-milkás lakásokra is vágja a pofát és nem hajlandó elfogadni. Itt lenne az alkalom, hogy kijelentse:
"Ejnye, fiúk! Az ország leggazdagabbjai közé tartozom. Oda költözök, ahova akarok. Vegyenek egy 100 milliós házat ebből a pénzből, majd árverezzék el és ezt költsék az árvízkárosultakra, ne a tűzijátékot."
De ez nem férfi, nem is jó ember, csak egy kapirgáló kiskakas. Csak szavakban nagy magyar.

PS: Szerintem jelen esetben a legtöbb ember nem irigykedik, csupán elborzad. Az a kedves Tollhordó követel 300 milliós házat, aki keltette éveken át a feszkót, hogy milyen rossz anyagi helyzetben van az ország. És akkor, amikor nagy bátran még az EU-val is szembemegyünk, merthogy a bankelnök fizetése nem lehet annyi, amennyi. Úgyhogy gusztustalan az egész.

Egyébként nehéz lenne Tollseprű Lászlót utánozni, ugyanis már nem létezik Kelet Németország. Nem tudom töri, hogy ment és mit tudsz róla...Elég, ha tőlem tudod, hogy a legkeményebb, legerőszakosabb kommunista diktatúra ott működött egész Európában. És az emberi jogok védőszentje, a Szárnyaló jogászcimboránk, hát nem ott volt akkoriban a jogi egyetemen tanár? Biztos azért lehetett az, mert olyan nagyon védte a jogot. Tele voltak az ilyen helyek nagy demokratákkal, ja... Lehet nekem is el kéne mennem Észak-Koreába mondjuk jogászkodni..utána aztán nagyon hiteles leszek itt. Gondolom szerinted igen.

Anti Anyag (törölt) 2010.10.05. 15:55:16

Nem az a lopás, hogy ez közt. elnök megfelelő lakást kap.

Annak idején "Árpi bácsitól" sem írigyeltem, pedig Árpád inkább az SZDSZ és MSZP samesza volt, mint az ország első embere.

k_chris 2010.10.05. 15:56:56

csak úgy mellékesen kérdem meg hogy ti itt tisztában vagytok azzal hogy ő ezt a házrészt nem ÖRÖKBE kapta (ergo a családja nem örökölheti) hanem csak élete végéig tartó használatra? A tulajdonjog a Kincstári Vagyonügynökségé egész pontosan (KVI) ha jól emlékszem.

b+!

Nincs magyar a legjobb kétszáz egyetem között 2010.10.05. 16:15:26

@kenesur:

Ráér ide kommentelni?????????

Hiába, a tanárok nem változnak: a munka büdös nekik.

vakvarju 2010.10.05. 16:31:21

@strappa: Annyit azért biztosan tett az országért, mint a felcsúti milliomos KISZ titkár. Lehet, hogy egy kicsit többet is.

Kenya 2010.10.05. 16:40:42

"Pintér József most is hívhat" - ez az ingatlanoslecsóba is jó :)

bejgli 2010.10.05. 16:41:55

Normális alaprajz, "modern" belmagasság, sötét, lakóparki berendezésű nappali, jellegtelen, nem 200 milliós konyha, nem túl szimpatikus fürdőszobák. Szerintem drága. 100-ból ennél különbet lehetne építeni. Persze ebben nincs benne a telekár. Ha 340 volt rá, akkor inkább telket kellett volna venni - 100-120 körül - , és arra építeni másik 100-120-ért. Addig meg kihúzza valahogy, valahol. Láthatóan nincsenek nagy igényei. Viszont a "gellérthegyi villarész" a titkárságnak kicsit erős - ha tényleg igaz.

ügyeske 2010.10.05. 16:55:13

a pofátlanság csimborasszója !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gorcsev54 2010.10.05. 16:56:40

@50-es anyuka: Először is te 50-es anyuka!Nem kölyök vagyok ,hanem 57 évemben lévő iskolázott vállalkozó 16 éve cégvezető és "egypár 10 millióval" már hozzájárultam a közöshöz) lehet ,hogy jobban mint te bár a te hasznosságodat nem firtatom(nincs hozzá közöm és nem is tudhatom) a másik nem tartom az ország első emberének(még ha te, ti vagy akárki annak tartja is-bár csak elnevezték az első embernek egy fokkal sem különb másnál -(a hasznosságát meg ne is firtassuk, volt más is már köztársasági elnök-nem állítom ,hogy jobb)Az én hasznosságomról te ló... se tudsz igaz én nem köztársasági elnök vagyok voltam,de attól ,hogy 386 birka kit szavazott meg még nem biztos ,hogy hasznos volt.Visszatérve én nem tahóztam senkit, de a véleményem akkor az ,hogy felesleges és érthetetlen pénzköltés az ilyen és ehhez hasonló törvény vagy rendelet vagy akárminek nevezzem.Sólyom úrnak is van egy vagy több diplomája(amiért tanult) saját és mások pénzén volt egyetemi oktató alkotmány bíró stb.tehát még egyszer mondom ,ha még nem akar nyugdíjas lenni akkor dolgozhat a szakmájában(biztos nem a lókupecek ügyvédi irodájában). Még valami lassan mondom ,hogy értsed:nem az a kifogásom ,hogy házat dugnak a segge alá,(nem csak neki)hanem mennyiért ,milyet mennyi plusz egyébbel, és ha neked ez annyira tetszik és annyira egyetértesz vele akkor fizesd az általad megtermelt jövedelemből meg a saját bankszámládról.Az én hasznosságomat rendszeresen minősíti az Apeh ,hogy legyen mit osztogatni egyeseknek egymásközt. Záró szónak még annyi,hogy ha már "első ember valaki" azt biztos többen figyelik kritizálják mit az egyszerű dolgos embereket akik megteremtik az ország költségvetéséhez a bevételt (akármennyit)

k_chris 2010.10.05. 16:59:06

@bejgli: egyetértek. a telek meg az államé marad, nem 30-40 éves a madár, nem fogja sokáig ő használni.. egyértelmű a telek, nem véletlenül nemigen lehet kapni a 12.kerben normális (a zöldebb részen) lakást 13-15 alatt (még garzont se).

az_igazi_trebitsch 2010.10.05. 17:10:34

Az még hagyján, hogy Sólyom villát kapott, egy volt köztársasági elnöknek az valóban jár. A baj az, hogy a Sólyom család nagyzási hóbortja nem ismer határt, mint ahogy a harácsolási vágyuk sem. Már minden közeli rokonának kibrusztolt lakást, természetesen állami pénzen, és egyik sem szegénytanya. Amit pedig a felesége a Sándor-palotával művelt, az még egy Kim Il Dzsongnak is becsületére válna. A volt kormányüdülő egyik épületét az unokája kedvéért alakították át, persze nem fillérekért, és amikor a csemete ott van, akkor a pártállami időket idézve földi halandó a környékre sem mehet.

Érdekes, Orbánnak ez nem csípi a szemét, csak Simor nyolcmilliója? A kétszáz millás villa talán nem "a zemberek" pénzéből van?!

Undorító alak - az ország szégyene!

Alensha 2010.10.05. 17:14:20

hagyd, Gorcsev, természetes pszichológiai reakció, hogy ha az embert felháborítja valami, ami ellen nem tud tenni, akkor bemagyarázza magának, hogy márpedig ez így helyes és le kell hurrogni azt, akinek nem tetszik. így Sólyom megkapja a többmilkás villát, ami igazságosan jár neki, és minden rendben van a világban, te meg gonosz vagy, mert nem értesz egyet :D

én csak azt nem értem, hogy ha már ennyibe kell kerülnie egy közt. elnök meg az összes többi közt. elnök eltartásának, akkor mi a fenének cserélgetjük őket pár évente. ennyire fárasztó meló?

gorcsev54 2010.10.05. 17:28:59

@Alensha: Igen nagyon fárasztó!Ha jól tudom most a parlament azt is megszavazta, hogy a képviselők korengedménnyel mehessenek nyugdíjba,(természetesen amíg ki nem szavazzák a parlamentből addig 100 éves koráig is elücsörög addig nem fárasztó)az meg aki dolgozik még ha térden állva aszfaltot keneget dolgozzon 65 éves koráig vagy még tovább az nem fárasztó egészségtelen,az fitten megy nyugdíjba 48 évi kenegetés után,vagy megdöglik előbb és se villa se szoc.otthon (nyugdíj) nem kell neki.Máris hasznos állampolgár volt.Nem kerül pénzbe. Más meg négy év megfeszített munkával nagyon hasznos volt.Ja jó sokba került.Az is egy haszon.

venszivar 2010.10.05. 17:52:30

@gorcsev54: No de ők minket szolgálnak !!!Hogy rohadna meg mind !!Vezetik az országot,minket meg az orrunknál fogva.....Politika úri huncutság.Annak a töketlennek egy madár fészket adnék,jó ötször akkorát ,mint úgy általában egy kakukk fészek.Egymásnak megszavazzák a kedvezményeket,mi meg csak lesünk s kuss van.

gorcsev54 2010.10.05. 18:11:24

@venszivar: Mondjuk ezt az 50-es anyuka nem látja.De nem is kell ők így boldogok.Ha valakinek nem tetszik az demagóg meg tahó meg hőzöngő meg mit tudom én,de csak addig ám amíg nem az ö bőrükre megy a játék. Sólyom urat nem akarom minősíteni ott élek ahonnan ö származik meg van az emberek többségének a véleménye róla.Itt már valaki leírta,milyen ember a "nemzet első embere" na nem mintha az utána következő különb lenne,már annak is megvan ígérve élete végéig vagy felesége élte végéig a jó lét nem mind ha eddig nélkülözött volna már az egész család el van látva. A politikusokhoz nincs mit hozzászólni sem a régi akik ma is vannak sem az újakhoz akik eddig is voltak.A múltkoriak pocsékak voltak a maiak meg valószínű azok lesznek.8 év + 4 hónap = 29 pont.Ezt bárki összehozhatta volna.És az a röhej egyesek még dics himnusz is zengenek.Mindenki azt kapja amit érdemel,mi is.

egyorrú 2010.10.05. 18:21:28

Amíg nem volt KE addig nem lakott sehol?

crazyfish 2010.10.05. 18:24:41

B+..200milcsiért egy csak egy ikerházat tudtak venni?...ez egy hülye...kapnak annyi nyúgdijat, h tudjanak lakni...vicces h az én pénzemből úrizál ez a gyík...

Erich von Däniken 2010.10.05. 18:51:08

@crazyfish: Erről szól a politika: a te pénzedből urizál mindegyik.

Erich von Däniken 2010.10.05. 18:53:26

@Alensha: Ezért kéne egy fasza monarchia. Ott legalább le van hivatalosan is írva, hogy ki lesz az utód, és jó esetben a király addig uralkodik, amíg el nem halálozik. Nincs szarozás, választási cirkusz, bohóctempó, az emberek hülyére vevése.

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2010.10.05. 18:55:41

Azért egy ilyen házba illene parkettát tenni laminált padló helyett.

venszivar 2010.10.05. 18:58:38

@gorcsev54: Bizony így van !
@egyorrú: Csak nem abba a régi szarba fog tengődni ? Ja azt ott hagyta valamelyik kölkének.
@crazyfish: A mi pénzünkből neki jobb !!!Szégyeld magadat !! Eddig az egész pereputtya a budai palotában INGYEN ZABÁLT s LAKOTT.Most meg mindent abból a pici nyögdíjjából kell állnia !De ez nem biztos !Kocsi is jár neki !? Á bassza meg.....

francia sakk 2010.10.05. 19:11:23

Lehet látni a médiában időnként kisebbségieket, akik félvállról fikázzák az ajándék házakat - nem akarok párhuzamot vonni... De nekem tuti nem volna pofám elfogadni, ha egyébként meg tudnám venni. Mennyit kereshetett az utóbbi 10 évben?
Gondolom sok tízmilliót. Ebből nem tellett? Vagy kellett bőrszerkóra, korbácsra, vagy mire? A minimálbérestől meg elvárják, hogy 70 ezerből lakást törlesszen + gyerekeket neveljen (1 fős létminimum kb. 80 ezer).
A f@sz bánná ha 500 évre való olajunk lenne,
vagy úgy állna az ország hogy megtehetné.
De nézzen már körbe ez az ember, hol él, vagy legalább olvasson róla.

gorcsev54 2010.10.05. 19:19:57

@francia sakk: Igen ,de erre mondják demagógia.Nem annak aki élvezi a hasznot,aki nem élvezi és nem örül az demagóg.Tény Sólyom (de a mostani sem) keveset keresett előtte akkor,most meg kell mert szar ügy megszokni ha nincs annyi. Én is nehezen szoknám,ha lenne mit.Vagyis van mit a szopást.

venszivar 2010.10.05. 19:26:45

@Myta: Hogyne ! Az ennyire zöld érzelmű manusnak hogy bírja el a lelke,hogy miatta fákat vágjanak ki !? Döngölt föld ! Alá s fölé is.

gorcsev54 2010.10.05. 19:28:51

@francia sakk: Dehogynem! Bolond lenne azt nem elfogadni az ember amit ingyen adnak valami mondvacsinált ürüggyel.Csak te meg sok millióan nem jársz, járunk így.De ne aggódj neked megmarad az öröm ,hogy kiöregedett közjogi méltóságaid jól élnek békés öregkorban.(a te pénzeden)de te gondolj a jövőre és csak gyűjtsed a megtakarításaidat mert mi végre képzeled,hogy az állam majd eltart ha beteg és öreg leszel.Te rád csak addig van szükség még meg szólíthatnak:Tisztelt adózó állampolgár vagy választó polgár.A többi smafu!

2010.10.05. 19:41:11

Nem veti meg a luxust meg a pompát az öreg.
Faszé nem adunk neki egy megyét kompletten?

Egy tartás nélküli gerinctelen nemzet a magyar, mostmár teljesen világos, akármilyen szart le lehet tolni a torkunkon, és még le is pisálhatnak utána. Ilyenekért gürizünk éjjel nappal, meg a minimálbérért, miközben nekik alanyi jogon jár a fényűzés.

gorcsev54 2010.10.05. 19:44:10

Jé most olvasom újra,ikerház hú vajon ki a szomszéd?Kolompár Orbán? Vagy egy holokauszt tagadó? Vagy ki lesz? 2-5 év múlva Schmidt úr? Vagy netán Viktor nyugdíjas korában(azt úgyse tudom meg mert addigra nem nyugdíjas,hanem nyugovón leszek)Furdal a kíváncsiság. De van egy tippem :előbb utóbb valami Sólyom.

2010.10.05. 19:44:47

@venszivar: "Az ennyire zöld érzelmű manusnak hogy bírja el a lelke"

Ez a megveszekedett ZÖLD, akkor látja a természetet amikor bekapcsolja az 1000W ot zabáló plazmatévéjén a NatGEO csatornát...

venszivar 2010.10.05. 19:58:20

@Jankove: Öreg mi ezt,már benyeltük...Az ilyen s hasonló tetvekről lepereg,ha mi 3-4 millióan bíráljuk őket,na bummmm,had mondjuk,oda nem hallatszik "föl".

crazyfish 2010.10.05. 21:00:56

@Erich von Däniken:
B+..balodali sandinistákat kellene importálni nicaraguából és elrabolni egy-két ilyen faszt, aztán meztelenül kidobni valami forgalmas helyen, kétszer meggondolnák az úrimurit az én pénzemen...:))

@venszivar: ...igenis kérem, szégyellem magam...

crazyfish 2010.10.05. 21:02:18

Che Guevara néz le ránk!!!

venszivar 2010.10.05. 21:13:33

@crazyfish: Jól nyomod !Beírdalni s besózni őket,mennék segíteni.

Oblomov 2010.10.05. 21:14:07

A fáraóknak is "vettek" piramist, nincs ezzel gond.

choko 2010.10.05. 21:41:27

@gorcsev54:
...teljesen igy van...az emberek szeme láttára szétosztogatják a vagyont & még tapsolnak is hozzá egyesek:-)))

gorcsev54 2010.10.05. 22:31:05

@choko: Ezért írtam,csak azt kapjuk amit megérdemlünk.A magyarnak soha nem nő be a feje lágya csak akkor érzi jól magát,ha szenvedhet kizsákmányolják tönkre teszik ha rajonghat valakiért felnézhet valakire stb.mást nem tud tenni csak várja a "víg esztendőt"-egymást marni és nem észre venni, hogy közben mindent kilopnak a zsebéből,folyton becsapják,ígéretekkel és egyébbel.Ha jól tudom nem frissek a számok Magyarország kb 20 ezer miliárdos költségvetésében 3-6 ezer milliárdot tesz ki a korrupció és a hozzá kapcsolódó dolgok és 1500 2000 milliárdot a fekete munka és még nem beszéltünk államadósságról. Van itt pénz,csodák csodájára bár az ember az hinné ennyi lopás osztogatás után nincs, mindig arra amire a mindenkori vezetés politikai elit akarja-amit az emberek felé nyújtanak az csak alamizsna.Aki meg azt mondja 100 200 millió vagy 1-2 milliárd nem számít az próbálja ki otthon ha van lakáshitele esetleg kocsihitele , hogy a család költségvetésében 1000 vagy 10.000 ezer plusz vagy mínusz mit jelent.Igaz amíg munkaidőben a plázák áruházak parkolói tele vannak csodaautókkal addig van itt mit a tejbe aprítani,vagy sokan jól tudnak "érvényesülni" mert nem hiszem ,hogy mind jól menő vállalkozó vagy jól fizetett akárki(megyénkben a legalacsonyabbak közé tartozik a fizetés és legmagasabbak közé a munkanélküliség) hiába épült jó drágán autópálya alagutakkal.Sajnos hosszú lett a hozzászólás(bár lehetne hosszabb is a sok szar miatt).Akik meg egymást köpködik a blogokon mert valakinek más a véleménye(gondolom a blogíró azért ír mert kíváncsi mások véleményére egy témában)gondolkodjanak el.

Unter Bahn (törölt) 2010.10.05. 23:12:19

Ha igazán kíváncsi vagy egy köztársasági elnökre/politikusra emberileg, kérdezd meg a védelmére kirendelt kormányőröket...

Göncz Árpádról tudom, hogy Ő EMBERSZÁMBA vette a testőreit, mások - politikusok - viszont lábtörlőnek használták őket... Sólyom úrról vajon mit tartanak azok, akik évekig kísérgették, akik éjjel-nappal őrizgetve kiismerhették?

Fura módon nekem Sólyom László az utolsó évében - talán mert érezte a hattyú halálát - vált szimpatikussá, Árpi bácsi kategóriájában az etalon, Schmitt úr meg a 'hátrányos helyzetű', legalábbis nálam sokáig kell pucolnia magáról a narancsot:-(((

choko 2010.10.05. 23:25:10

@gorcsev54:
...azért a problémák mélyebbről jönnek...1989 előtt egy "atyáskodó" egypártrendszer létezett Mo-on...az emberek még mindig elvárják ezt a gondoskodó államot 2010-ben és ez az érdekes...és O.V. alkalmas a rendszerváltás "veszteseinek" fűt-fát igérni, ha támogatják őt és dolgoznak érte a politikában...rafinált...O.V. a győzelem után kinevez mindenkit...aztán hátradől a hintaszékben és nem is fogod látni a politikában...számára eljött a nyugdij...mindenki a maga helyén hozza majd a max-ot...vagy "repül":-)))
Sólyom soha nem volt szimpatikus, mint politikus...mindig mindenre csak grimaszokat vágott:-(((...csalódtam!

F173 2010.10.06. 07:09:03

Olcsóbb lenne, ha monarchia lennénk! Akkor legalább csak egy embernek kellene venni drága odut venni, most meg 4 évente szül az ország egy királyt!

2010.10.06. 09:09:32

@venszivar: Elszomorító. Nem nagyon tudom mivel érdemelte ki Sólyom, ezt a megkölönböztetett tiszteletet, merthogy semmi maradandót nem tett hozzá az országhoz az is biztos. Miközben a nyugdíjasok jelentős része lassan a kukából eszik, amikor életerős fiatalok roppannak össze hitelek súlya alatt, a munkanélküliség és csóróság az egekben, azért hatalmas pofa kell ahhoz, hogy ilyen kényes válógatósdi tortúra után, nagy duzzogva belakjon egy 200 millás kulipintyót, „mert megérdemli”. Basszus ez a modernkori arisztokrácia vagy nem látja mennyire béka segge alatt van az ország, vagy nem érdekli, vagy a kettő együtt.
Ha Sólyomban lenne egy csipetnyi szolidaritás, és tisztelet az iránt a nép iránt, akit eddig képviselt, akkor azt mondta volna, kösz nem, fordítsátok ezt a pénzt mondjuk az egészségügyre. Vagy Felsőzsolcára, komplett falu renoválása kijönne belőle. Vagy akármire, meg lenne a helye. De nem. Ez a tahó is csak lóvéért „csinálta”.

2010.10.06. 09:12:19

@F173: Királyság. Most olyan vezetésünk van aki simán kapható is ilyenre.

Joindulat SC 2010.10.06. 10:31:40

Szerintem kapjon lakást, biztos megérdemli. De ha nem akkor is le van írva ,hogy jár neki és a feleségének élete végéig.

De ne válogasson már. Most azért elköltött az állam 195 millát + a járulékos költségek ,mert Sólyom úrnak nem tetszett egyik ingatlan sem?
Mi ez ha nem pazarlás?

Lehet paraszt vagyok, de én megmondtam volna neki, hogy itt van 5 kégli. Ezek közül választhatsz egyet. Ha nem sikerül mehetsz a sunyiba.

Amúgy a 195 gurigából most segíthetnének eltüntetni a vörös iszapot.
Szerintem

2010.10.06. 11:51:22

@Joindulat SC: „Szerintem kapjon lakást, biztos megérdemli. De ha nem akkor is le van írva ,hogy jár neki és a feleségének élete végéig.”

Törvény szerint minden senkiházi kiszakíthatja (jogosan) a maga szeletét ebben az országban. Szerintem nem érdemli meg. Ahhoz egy kicsit többet kellett volna letenni az asztalra. És figyelembe kéne venni az országban uralkodó állapotokat, amit 99%-ban az eddig regnáló mindenkori politikai elitnek köszönhetünk. Nem arról szólt az elmúlt 20 év, hogy szétnyúlták elosztogatták az ország vagyonát?… Akkor ez mi kérem? Olaj a tűzre. Egy 200 millás ingyenranch, amikor fiatalok 30 év hitellel nélkülözéssel gürizéssel jutnak egy szaros egérlyukhoz, aggastyán korukban. (Ha addig nem döglenek bele a stresszbe, vagy épp nem jön közbe valami mesterséges világválságnak nevezett akció, ami még ezt a reményt is megöli) Én nem tudom Sólyom milyen körülmények között élt eddig, de abban biztos vagyok, hogy nem egy peremkerületi 47 négyzetméteres panelben tengette az életét, anyóssal, meg szobacirkálóval. Ez csak egy minőségi csere volt. Jóból a még jobba. És egy szemenköpés a nemzetnek.

gorcsev54 2010.10.06. 15:47:46

@choko: Az a helyzet, hogy egyet is értenék veled,csak tudod én 54-ben születtem (a nagyszüleimtől,mindegyiktől elvettek mindent, a szüleim a Rákosi korban voltak fiatalok(majdnem sikerült börtönbe kerülniük),amikor kiskölyök voltam szegények voltunk(apám építész mérnök volt-de elzavarták a világ végére melózni mert kulák gyerek volt)-később persze emelkedett sőt egy nagy tervezőiroda igazgatója lett(nem volt pártag)és ami legfontosabb nem lopott csóró is maradt vele együtt persze mi is.iskola után nem dugott be jó munkahelyre pedig akkor még működött a kapcsolat,szóval dolgoztam állami cégnél becsülettel voltam katona két évig,becsülettel(bár maradtam volna az ,mindenki tudja miért) aztán 89-ben elprivatizálták a munkahelyem és újrakezdési kölcsönből céget alapítottam,többed magammal 12 embernek munkát adtam -most már csak négyen vagyunk egyre nehezebben.Nem kaptam lakást,nem kaptam szocpolt saját erőből van ami van sőt fizettem érte mint a köles az államnak többször is(illetékeket mert valahogy akkor mindig úgy szólt a törvény) Szóval nem hiszem ,hogy azok közé tartozok akikről gondoskodott az állam bácsi,eddig hálaisten táppénzen sem voltam kórházba sem(nem úgy mint egyesek a régi időben egy tüsszentés két hét táppénz 10 év alatt 83 000 költött rám az egészségügy,gyógyszer háziorvos,szemészet )-még mielőtt megkérdezné valaki le lehet kérni az adatokat a TB -től.Felneveltem két gyereket annyi családi pótlékkal amiért ma egy jobb zoknit lehet kapni.Ennyit a gondoskodásról.Ja azt elfelejtettem azt hittem majd 60 -62évesen nyugdíjba mehetek á dehogy majd 63,5 évesen ha megélem.Képzelem mennyi lesz a nyugdíjam főleg ha az utolsó 5 évben munkanélküli leszek.Orbán és a Fideszt nem minősítem ,minősítik ők saját magukat 29 pont stb.Még mielőtt a király hívők nekem esnének a szociktól olyan messze vagyok mint Makó Jeruzsálemtől.Még annyit Sólyom az az ember aki kapott magas pozíciót meg mást,de említésre sem méltó a ténykedése.Egy jó titkársággal és munkatársakkal ezt bárki elvégezte volna.

venszivar 2010.10.06. 17:22:12

@gorcsev54: Szinte egál,de én már annyival most rosszabb,hogy megkezdtem azt "bizonyos" állás nélküli 5-6-7 évet.Így jártam.....

gorcsev54 2010.10.07. 17:34:32

@venszivar: Sajnos a válság most ért el engem is cégtulajdonosként ráadásul még a feleségem is bolt tulajdonos) minket -valószínű,hogy én megkezdem azt a 5-6- évet, az asszony fiatalabb 6 évvel de már ö sem fog tudni elhelyezkedni.Hát ide jutottunk.
süti beállítások módosítása