Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
csend

 

Az Urbanista már többet foglalkozott a kocsmabezárásokkal és nyitvatartás-korlátozásokkal, mint a chicagói rendőrség a 20-as években. Azt hittem, már nem is kerül többet elő a téma, erre tessék, mit talált Zöld Citrom olvasónk: Michelle Wild népszerűsíti a terézvárosi csendrendeletet. Mi jöhet még? A közelgő választásokon valamelyik kerületi jelölt felkéri Kovit kampányfőnöknek? Vagy aktfotók jelennek meg az indulókról? Már eddig is izgatottan vártam a választást, de úgy néz ki sokkal klasszabb lesz, mint hittem. Teljes cikk a kerület honlapjáról és az egész plakát alant:

terezvaroscsend

 

INDUL A CSENDET KÉRÜNK! KAMPÁNY

Hivatalosan is útjára indult a Csendet kérünk! kampány, melyet a kulturált szórakozás jegyében indított a VI. kerületi Vendéglátóipari és Élelmiszerkereskedelmi Üzletek Érdekvédelmi Egyesülete az önkormányzat támogatásával.

A kezdeményezés lényege, hogy kitartó munkával szélesebb körben is elfogadtassa s megerősítse a kulturált kikapcsolódás hagyományait. A pesti Broadway-re és környékére látogatók plakátokon, asztali kártyákon és söralátéten találkozhatnak a kampány felhívásával, amelyhez olyan ismert személyiségek adják a nevüket, mint Bíró Zsolt, Egri Márta, Kósz Zoltán, L.L. Junior, Mészáros Árpád Zsolt, Nagy Ervin, Pécsi Ildikó, Schell Judit, Schmied Zoltán, Semsey Richard, Spischak Dávid, Somló Tamás.

A sokat vitatott „csendrendelet” elfogadása számos egyeztetést követően, közös megegyezéssel, a szakmai testületek, a lakosság, a közös képviselők érdekvédelmi szervezete (TITTE) valamint az önkormányzat egyetértésével zárult. 2009. november 1-jén olyan szabályozás lépett életbe, amely megfelelő garanciákat nyújt a lakóknak, ugyanakkor nem szolgáltatja ki az üzlettulajdonosokat egyesek részérdekeinek. Így az üzletek akár reggel 6 óráig is nyitva tarthatnak, s a szabályozás betartására a kereskedők és vendéglátósok etikai kódexet dolgoznak ki.

íp>Kiút csak a felelős magatartásban van. Mindenkinek tisztában kell lenni azzal, hogy a terézvárosiaknak is joguk van a pihenéshez, a tiszta környezethez, az éjszakai nyugalomhoz. Ugyanakkor nem szabad elfeledkezni arról, hogy Terézvárosban olyan szórakozó- és vendéglátóhelyek vannak, amelyek meghatározzák a főváros arculatát, éjszakai életét. Úgy gondolom, hogy ez a kampány közös nevezőre hozza a nyugalomra vágyó lakosainkat, az itt működő vendéglátó üzletekbe szórakozni vágyókat, hiszen mindannyian egyet akarunk – egy ennél is élhetőbb Terézvárost! – üdvözölte Verók István polgármester a Csendet Kérünk! kampányt és az ahhoz csatlakozókat.

 

 

Az Urbanista elköltözött! Ha nem akarsz lemaradni a friss posztokról, katt ide:

Címkék: budapest reklám szex szórakozóhely zaj terézváros vi. ker belső-terézváros

A bejegyzés trackback címe:

https://urbanista.blog.hu/api/trackback/id/tr471609280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Metál -e a bimetál? 2009.12.19. 17:45:52

végre nyugalom van este 10 után.

bounty123 2009.12.19. 17:59:55

Fasság, aki csendet akar, költözzön tanyára.

Szvetozár 2009.12.19. 18:01:11

Kósz Zoltán különösen nagy híve a kultúrált szórakozásnak. index.hu/bulvar/koszalag11/

EMU 2009.12.19. 18:01:51

Költözzenek el. Ne egy 3 milliós város szívében akarjanak madárcsicsergést meg halk éji szellőt. El kellene már fogadniuk, hogy sajnos a nagyvárosi közeg az ilyen, ott bassza meg az emberek jönnek-mennek, sőt még este tíz után sem állnak le ezek a szarháziak, meg isznak és kocsmáznak.

EMU 2009.12.19. 18:02:46

Ja igen, Kósz aztán tényleg a csendes éjszakai kikapcsolódás terefere híve.

kegyetlen 2009.12.19. 18:10:31

Itt az a vicc, hogy valami foglalkozást (még ha viccből is) mindenkinek oda lehetett írni, kivéve ugye Michelle Wildot. Legyen már ez a mérce, hogy ha ciki a foglalkozása, akkor ne legyen már példakép, nem?

Persze lehet, hogy mindenkihez akartak szólni, a társadalom minden szeletéhez, hö hö. GÁZ.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2009.12.19. 18:12:03

Én eddig szívből elleneztem ezt az egész hülye rendelet dolgot, de Pécsi Ildikó meggyőzött!

Galván_Tivadar 2009.12.19. 18:16:27

Misinek nem írták oda a foglalkozását!

Case · http://streetartbp.hu/ 2009.12.19. 18:21:28

"Terézvárosban olyan szórakozó- és vendéglátóhelyek vannak, amelyek meghatározzák a főváros arculatát, éjszakai életét" - érdekes, hogy pár hónapja ezt még nagy igyekezettel próbálták cáfolni és bizonygatták, hogy nincs is itten semmiféle hagyományos szórakozónegyed.. Következetesség, helló?

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.19. 18:22:03

No és ha ő is népszerűsíti? Mégis mi lenne a helyes cselekvés, ilyen foglalkozás után? Ha utcára lép, akkor is csak a fal mellett tegye, de lehetőleg ki se mozduljon otthonról, mert a világ szégyene? Ugyan már! Hagyjuk ezt a hülyeséget, ugyanolyan ember mint bárki más.

kencsuszí 2009.12.19. 18:23:14

ezt az undorító képmutatást!! a cikkben mindenkit felsoroltak a képről, kivéve ezt a szerencsétlen Michelle Wild-ot. mindenkinél kint van az is, hogy miről ismerhetjük, foglalkozás vagy ilyesmi, még olyan is van, hogy "életművész", egyedül a pornós csajnál nincs semmi. nem őt sajnálom, szerintem nem kellene kampányolni vele, de ha szégyellik, akkor mi a bánat f@száért tették ki a képre.
gyűlölöm az ocsmány képmutatást, ami ezeket a politika-közeli "civil kezdeményezéseket" jellemzi mind helyi, mind országos szinten. dugjunk is, de maradjunk szűzek is. Tegyük ki a Michelle-t de süssük már le a szemünket, hogy mivel is foglalkozik.
megint azt érzem, hogy hülyének néznek baszki.

M@tyi 2009.12.19. 18:23:47

De, az az igazi idióta, aki egy ilyen kampányra felkéri szegény Kósz Zolit...meg Ő, hogy elvállalja...
Tudjátok, Ő az a vízilabda-kapus, akit a rendőrök húztak ki bal egyből a Clark Ádám téren, mert talajrészeg volt épp...
Erre mit népszerűsít a partyfenomén?!
Nyilván csendrendeletet...
Granulálok!

nagyon halott 2009.12.19. 18:24:15

érdekes, régen nem a mutatóujja állt az arca előtt.

sebaj01 2009.12.19. 18:24:35

szerintem is, miert ne nepszerusithetne, tobben ismerik mint Biro Zsoltot, aki egyebkent ki is?

Magustanonc 2009.12.19. 18:32:48

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Szerintem a post nem arról szól, hogy "Michelle Wild hogy veszi a bátorságot", hanem arról, hogy melyik marketingember ötlete volt pont őt bevonni ebbe a kampányba?

sjuknoah 2009.12.19. 18:38:35

haha, azert az jo, hogy EGYEDUL neki nincs odairva a foglalkozasa. :)

borzash · http://frozensteak.bandcamp.com 2009.12.19. 18:42:07

ez főleg azért baromság, egyebek mellett, mert szerintem Michelle Wild valahol itt lakik a környékünkön, Újbudán. a szomszéd ábécében szokott vásárolni a kislányával. aranyos kis nő amúgy.

SaPi · http://www.tk2.hu 2009.12.19. 18:49:28

Nem értem én Vad Katit. Fél évembe került megtanulni, hogy nem Michelle Wild, azt befejezte, ő Vad Katalin. Most meg plakáton hirdeti, hogy mégis Michelle Wild? Mert így nekem nem az jön le, hogy egy kedves és szép nő azt mondja: "de jó, hogy csend van", hanem az, hogy Michelle Wild is szeret szopni, Terézvárosnak is jó a szopás. :((

Dódi 2009.12.19. 18:49:49

@EMU: háháháááá
agglomerációval 2 milka. ;)
ne legyetek már annyira elszálva, BunkóParasztok. :P

Secnir 2009.12.19. 19:00:11

"Kiút csak a felelős magatartásban van."
hehe, asszem ezt választáskor kellene az orruk alá dörgölni

"Mindenkinek tisztában kell lenni azzal, hogy a terézvárosiaknak is joguk van [...] az éjszakai nyugalomhoz."
aha, persze.
én vidéken élek, a szomszédom min. 15 méterre lakik tőlem.
és nem kell hallgatnom azt, hogy a felettem lakó öregasszony kopogó bottal megy át a nappaliból a konyhába, azt, hogy a 7.-en valaki egészségeset fingott, aztán lehúzza a klozettot, majd a kula végigdöng a földszintig, a földszinten Kovács veri az asszonyt, Béla zongorázik a negyediken, Jenőke nézi a terminátor 42-t a házimozin - szóval a csend megfizethetetlen.
egy rendelet nem tud ilyet csinálni, ezekhez képest a szomszéd házban lévő dizsiből a tüctüc megszokható.

Parasite 2009.12.19. 19:01:22

miért kell michelle wildot baszogatni azzal hogy pornózott? és akkor mivan? azóta már anyuka, illene tiszteletben tartani.

tenkes kapitánya 2009.12.19. 19:01:59

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Szerintemis be lehet vonni evvégre itt van itt él kötünk.De akkor a bozótvágókésest se kellene blamálni ő is jöhet,nem?Felelős beosztásu magyar polgár őis.Hogy közben csinált roszat is ?spongyát rá fő a liberális érték!

lolperec 2009.12.19. 19:02:30

Michelle Wild-dal én csak hangoskodni tudnék.. ^^

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.19. 19:05:32

@tenkes kapitánya: Mi rosszat csinált? Lopott? Gyilkolt? Morális szempontból megkérdőjelezhetőt csinált, de mi rosszat? Kinek ártott?

Krajcs · http://uralicowboy.blog.hu 2009.12.19. 19:08:46

@Napfiú: Hiába, úgy senki nem tudná, kiről van szó ;)

_Venom_ · http://venomblog.blog.hu 2009.12.19. 19:08:56

Ha kéjesen szopná az ujját a képen, ezerrel támogatnám.

_Venom_ · http://venomblog.blog.hu 2009.12.19. 19:10:10

@Parasite: Már senki sem baszogatja Michelle Wildot, visszavonult.

tenkes kapitánya 2009.12.19. 19:15:22

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:

kimondtad a bűvös szót morális szempontból megkérdőjelezhető egyén ne legyen példakép legalábbis szerintem,de véleményem szerint ezzel ártunk legtöbbet a liberalizmus eszmélyének.Amikor nem számit hogyan,mit csinált valaki csak megmutassuk.Tudod barátom ez tévutra visz inkább az ellenzők táborának a szekerét tolja.Ahogy kedves barátom mondja ilyenkor:helybe mennek a pofonért.Érdemes elgondolkodni rajta!

Magustanonc 2009.12.19. 19:20:17

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Megkövetlek.

Kencsuszinak szántam a szavaimat.

tenkes kapitánya 2009.12.19. 19:33:39

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:

aha reklám? de tegyük fel hogy én hánytam össze az utcát a 37/C elött akkor énis reklámozhatom a csenrendeletet?Semmi roszat nem csináltam becsületesen dolgozok csak esténként beütök nem kicsit nagyon.Olyankor nem tudom mit csinálok.De most reklámozni akarom ,hogy emberek ne!Ha morálisan ok jelentkezek.

Parasite 2009.12.19. 19:34:50

@_Venom_: a férje/pasija biztos, de ahhoz meg kinek mi köze?

Elemózsia 2009.12.19. 19:41:54

Egy dolog azért feltűnt a plakáton: Minden embernek a neve alatt ott van a szakmája, vagy foglalkozása - kivéve egyvalakit.

Biztos zavarna engem is, ha az én ablakom alatt óbégatnának, ezért nem vettem olyan lakást, ami szórakozóhely felett van. Nem kell vidékre menni egy kis csöndért, a VI. kerületben sok éjjel csendes utca van. Meg vannak udvari lakások is.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2009.12.19. 19:42:58

Wide (sic!) kisasszony férjének kocsmája van a 6. kerületben, ezért lehet kampányarc. Minden reklám nélkül: egész normális hely. Sandokán vagy mi a lófasz a neve, ott van a Hajós u. - Ó u. sarkán.

ÁLOMPOLGÁR 2009.12.19. 19:46:59

Fasza!

Imádom ezt az országot.

A budapestiek 60 %-a nem tudja ki volt Nagysándor József, vagy Mekcsey, de fejből
nyomják ki Michelle Wilde, Dukai Regina, vagy
épp Gáspár Győző.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.19. 19:52:39

@tenkes kapitánya: Változatlanul nem értem miért nem szerepelhet egy reklámban hirdetve egy rendeletet.

2009.12.19. 19:52:45

Michelle Wild nyíltan magyarellenes pornószínésznő! pfujj

tenkes kapitánya 2009.12.19. 19:59:28

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:

de ha kérhetném beirásom személyemre vonatkoztatva is elfogadnád hogy szerepeljek a reklámba?Természetesen elötte elmondanám előéletemet nyiltan válalnám.
Szerinted jó arc lennék? Vagy azt azért mégsem tolerálnád te sem?Csak azért kérdezem ismét mert nem válaszoltál rá.
Bocsi ha kérhetném légy szives véleményezd az elgondolásom.
Köszönettel.

Zsámboki Miklós · http://solaitid.tumblr.com 2009.12.19. 20:01:13

oké azt azért ki kéne emelni, hogy most az a csendrendelet, hogy nincs csendrendelet

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.19. 20:07:05

@tenkes kapitánya: Ha te egy utcát összehánynál, úgy mulatnál, lehetne mondani, hogy vicces a kampányban való részvételed. De az, hogy Wild pornózott, mennyiben teszi hiteltelenné? Tudtommal nem csinált olyat, amitől ebben a kampányban nem vehetne részt. Ha a szűzies életmódra, vagy hasonlóra hívna fel, még értenélek is, de így nem.

sapuh 2009.12.19. 20:10:17

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Nem szerencsés fontos (vagy akár kevésbé fontos) társadalmi üzeneteket pornófilmszereplőkkel elmondatni. Főleg nem úgy, hogy a zenében már elég sokat felmutató Somló Tamás, a egyik egtehetségesebb fiatal színész Nagy Ervin vagy a bulizós, de mégiscsak olimpiai bajnok Kósz Zoltán mellett szerepel az expornós. Ergó: a reklámkészítő egy szintre helyezi ezeket a teljesítményeket, mikor úgy gondolja, hogy ezek az emberek egyformán alkalmasak az adott üzenet tolmácsolására.

De megfordítom a kérdésedet: miért Michelle Wildot kell meghívni egy ilyen kampányba? Mi az, amit ő letett az asztalra. Az, hogy kamera előtt mutogatta a p***ját? Mindegy, hogy valakinek miről ismerik a nevét, csak ismerjék?

Akkor lehet, hogy a nagy sikerű főzőshow után talán Tasnádi Pétert is fel kellett volna tenni az egyik plakátra...

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.19. 20:12:52

@sapuh: Nem is értem milyen alapon vonsz párhuzamot egy közismert bűnöző, és egy semmi illegálisat nem elkövető volt pornós között.
Nem hiszem, hogy ezzel egy szintre kerültek volna, csupán nem tudom megérteni, miért kéne stigmatizálni Vad Kati, egykor volt felnőttfilmest.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.19. 20:13:33

@sapuh: Egyébként az a show Tasnádival azon a héten nem hogy nem volt sikeres, hanem csúfosat bukott, szerencsére.

tenkes kapitánya 2009.12.19. 20:18:29

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:

látod kedves barátom azért a reklámarcnak példaképnek kell lenni hiába vagy liberális vannak bizonyos dolgok cselekedetek amiket a közizlés nem tolerál.Valjuk be ahogy te sem tolerálnád az általam felvetett hányást ezzel egyetértek,de a kisasszony multja nem zavar téged.Hidd el a megkérdezettek 80 %a elleneznéna ekkora szamárságot nem szabad elkövetni.

sapuh 2009.12.19. 20:18:30

@tenkes kapitánya: attól függ, milyen reklámban szerepelsz. Ha rajtad kívül 15 Nobel-díjas venne részt az adott kampányban, akkor valószínűleg nem lenne szerencsés a szereplésed.

De itt is látszik, hogy a készítők nem tudtak mit kezdeni Vad Katival, mert ugyan a sokkal ismertebb művésznevén tették fel a plakátra, de - mint sokan már megjegyezték - egyedül az ő fogalakozását nem jelezték. Akkor sem lett volna szerencsés a szerepeltetése, ha azt írják az arca alá, hogy "Vad Katalin kocsmatulajdonos", de mégis, legalább valamivel próbálták volna indokolni, hogy mit keres a többiek között...

sapuh 2009.12.19. 20:23:21

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: ki stigmatizálja? Annyit mondtam, hogy szerintem nem kellett volna feletenni a plakátra. Én sem kerültem fel, mégsem érzem úgy, hogy ettől stigmatuzálva lennék.

A kérdésemre viszont nem válaszoltál: mi indokolja, olimpiai bajnokok és elismert művészek mellett Michelle Wild meghívását a kampányba?

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.19. 20:23:46

@tenkes kapitánya: Igen, a közízlés nem tolerálja a pornót, és ez így van jól. De az sem megfelelő lépés, hogy egy egykori pornóst, aki ma már családanya, stigmatizáljunk, és úgy vélekedjünk, az az ember más soha semmit nem hirdethet, nem tehet.

@sapuh: Ez egyébként tényleg hiba, mivel már évek óta mint Vad Kati pozicionálja magát, így kellett volna reklámozni. Aki ismeri, az így is felismeri, aki meg nem, az se így, se úgy nem érti.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.19. 20:24:54

@sapuh: Én vagyok a kampányfőnök, hogy ezt tudjam? Azzal nem értek egyet, hogy korábbi tevékenysége miatt ő már semmit se mondhasson, tehessen a közösség előtt.

tenkes kapitánya 2009.12.19. 20:24:59

@sapuh: igy igaz sajnos ez a magyar igazság válaljukis meg nemis,de a liberális értékekre büszkék vagyunk jelszó alatt behoznak ilyen hibákat mindenbe.Majd indokolják hogy minek kell előitéletesnek lenni stb.Dea vitapartner sem merte beválalni hogy aki öszehány mindent az rklámozzon,pedig ezen az alapon azt vártam volna hogy tolerálja.

tenkes kapitánya 2009.12.19. 20:29:03

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:

@tenkes kapitánya: Igen, a közízlés nem tolerálja a pornót, és ez így van jól. De az sem megfelelő lépés, hogy egy egykori pornóst, aki ma már családanya, stigmatizáljunk, és úgy vélekedjünk, az az ember más soha semmit nem hirdethet, nem tehet.

Akkor miért kizáró ok a nekünk példakép Ámerikába ha prnó előkerül ugrik a korona a szépségkirálynőről?
Őkis túl konzervativok?

_Venom_ · http://venomblog.blog.hu 2009.12.19. 20:31:49

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: egyszerűen arról van szó, hogy mitől olyan ember egy pornószínésznő, hogy hatásossá tegyen egy ilyen, a társadalom széles rétegét megcélzó felhívást. Mert a többi szereplő művész, satöbbi, aki ha azt mondja, plíz maradj kussban, akkor azért kussban marad az ember, mert valahol felnéz rá. Michelle Wild viszont nincs ilyen hatással senkire, csak aki vígan rejszolt az análpornóira.

Jajjfagyi 2009.12.19. 20:32:15

1. Michelle Wild, ha jól tudom, nem pornózik már.

2. A Hajós utcában van a férjének egy kocsmája - ahol lehet vele is találkozni néha.

Azt hiszem, így már érthető, hogy ott van a képen.

_Venom_ · http://venomblog.blog.hu 2009.12.19. 20:33:08

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: egykor volt felnőttfilmes, és most mi is? mert ha nem (ex)pornósként tekintünk rá, akkor pláne mit keres itt?

Jajjfagyi 2009.12.19. 20:33:49

Ja, Somló Tamás bűvész.:))

Zsámboki Miklós · http://solaitid.tumblr.com 2009.12.19. 20:33:53

szerintem michelle wildnak köszönhetően index címlapon szerepel a csendrendelet és Ti is jót beszélgettek róla, úgyhogy azthiszem a kampány bejött

sapuh 2009.12.19. 20:38:01

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Akkor hadd próbáljak meg helyetted én válaszolni.

Sajnos eljutottunk odáig, hogy mindegy mivel, ha eljutottál pár (főleg Blikk-, Bors- és Story-)címlapig, te már CELEB vagy Magyarországon. És amíg jönnek az újabb címlapok, az is maradsz, akár Törőcsik Marinak, Cseh Lászlónak, Győzikének, Hajdú Péternek vagy Geronazzo Máriának hívnak. Mindegy, hogy a nemzet színésze vagy, világcsúcsot úsztál, vagy kamerák előtt dugnak, ez mind-mind egy szint a mai magyar média egyre nagyobb részében. És most már ezen a terézvárosi önkormányzati plakáton is. Érted, mi ezzel a baj?

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.19. 20:38:25

@tenkes kapitánya: De ez most hogy jön ide? Mitől függ ez össze az általam mondottakkal?

tenkes kapitánya 2009.12.19. 20:40:02

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:

visszaolvastam a korábbi beirásaid valahogy ellentmonásokat vélek felfedezni bennük:miért kéne stigmatizálni Vad Kati, egykor volt felnőttfilmest?igen őt nem,Tasnádit igen?személyemet a hányost igen,a kocsisorról a Kittycicust sztén igen ?Miért ő nem filmezett nem lehtett nyilvánosan rejszolni rá?Pedig ők is adófizető válalkozók!

sapuh 2009.12.19. 20:40:05

@solaitid: nem, a kampány akkor jött be, ha a hatásra kevesebben hangoskodnak az utcán.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.19. 20:44:01

@_Venom_: Az, hogy miért van ott, egy kérdés. De ha már ott van, akkor ne úgy ágáljunk ez ellen, hogy azért, mert pornózott, soha többé nem állhat ki semmi mellett.

@sapuh: Értelek, de mint ismert ember, akinek a férje terézvárosi vendéglátós, miért ne lehetne ott?

tenkes kapitánya 2009.12.19. 20:44:25

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:

csupán arra világitottam rá hogy a világ kulturált részén ekkora hibát nem nagyon vétenek,ha igen lecserélik a plakátott és mea culba.

davidmoyes 2009.12.19. 20:44:26

Ez az egész kampány valami hihetetlenül méretes prűd faszkodás. "Kulturált szórakozás" Jézusom! Mintha a hatvanas években lennénk!
Egy nagyvárosban este 10 után sincs csend. sehol a világon..
Ez az egész mérhetetlenül beteges, műanyag és erőltetett.
Akárki hirdesse is.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.19. 20:46:56

@tenkes kapitánya: Talán azért, mert Tasnádi elítélt bűnöző, Vad Kati meg semmi illegálisat nem tett? Te komolyan egy helyen kezeled kettejüket?

Bambano 2009.12.19. 20:49:49

@_Venom_: nekem is ez a bajom vele:)))

tenkes kapitánya 2009.12.19. 20:51:21

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:
Tasnádi ok nekedis.de Kittyke a kocsisorról ő sem lenne jó arc?őt nem itélték el csak ősi mesterséget űz.Amugy uazt mint a kati vagy nem?

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.19. 20:52:23

@tenkes kapitánya: De miért bűnös aki esetleg kurva, vagy pornós? Főleg, ha már nem aktív?

mokas_gizi 2009.12.19. 20:53:27

Ez a csendrendelet hülyeség, valakik ezen is jól megszedik magukat!!

VI-kerületben elég sok szórakozóhely van, ha azt a rendeletet nem törölték volna el egy csomó ember elveszítette volna a munkáját...
Szinte az összes szórakozóhely és éjjel-nappali bezárt volna...

Ezenfelül ahol a ZP és a RIO van nem tudom hogy hirtelen melyik kerülethez tartozik ott is bevezették ezt a rendeletet, csak ott a za "furcsa" hogy a rendelet kettő helyre NEM vonatkzott, na valyon melyik lehetett az a kettő hely...

Olyan egy korrupt kerületben van az a kettő szórakozóhely, hogy tényleg szánalom minden évben lebuknak valamivel és semmi következménye sincs a dolognak...
Ez az ami tényleg csak nálunk Abszurdisztánban létezik...

_Venom_ · http://venomblog.blog.hu 2009.12.19. 20:54:20

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Kiállhat, csak ha nem pornósként, akkor kit érdekel, súlytalan az egész. Amíg nem vág bele másba, addig munkássága alapján, tehát mint szendvicshús-ipari kisvállalkozó lesz számontartva bármiben, amiben részt vesz.

tenkes kapitánya 2009.12.19. 20:55:25

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:

én nem mondtam ,hogy bünös már bocs csak választ várnék ,hogy szted igen vagy nem Kitty a kocsisorról csinos jó arc csak filmje nincs.

mokas_gizi 2009.12.19. 20:57:55

@mokas_gizi:

Szánalmas korrupt vezetésben ez...!!!
Az embereknek alig van munkája, csődölnek be az üzletek és nem hogy támogatná a kormány az embereket, vállalkozókat, munkahelyeket...
Szándékosan olyan rendeleteket hoznak amivel tönkre teszik az embereket...
Nem hogy vissza fognák egy kicsit az ellenörzéseket még jobban nyomulnak...

Ha nem is csökkentenék az adókat,de legalább ne emelnék meg...
FULL csődölnek be az üzletek, vállalkozások emberek sorban veszítik el a munkájukat...

Összes értelmes országban pont fordítva csinálja a dolgait a kormány...bár az is igaz hogy itt csak azt csinálja az "elit" ,amit a nép megenged nekik, tehát bármit...

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.19. 21:00:03

@tenkes kapitánya: Kitty a kocsisorról egy szerencsétlen lány, akit sajnálni kell és a társadalomnak segítenie rajta, mert nem jókedvéből van ott.

@_Venom_: Mint ahogy erről fentebb is szó volt, a férje terézvárosi vendéglátós, de tényleg szerencsésebb lett volna a polgári neve.

_Venom_ · http://venomblog.blog.hu 2009.12.19. 21:01:48

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: hát engem viszont egy vendéglátós felesége meg kurvára nem érdekel.

EMU 2009.12.19. 21:06:21

@Dódi: Egyrészt anyád a bunkó paraszt, másrészt meg lehet, hogy neked a 4 is sok, mert disznóból meg gumicsizmából még nem láttál együtt annyit, de mielőtt kinyitod a pofád, előbb kicsit szedd össze magad és tanuld meg, hogy egy ekkora város esetében nem az ide bejelentettek adják a tényleges városi létszámot. Jó kapálást!

tenkes kapitánya 2009.12.19. 21:07:48

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:

megválaszoltad köszönöm!

Ugyan mindkettő azért kapja a fizetést de az egyik példakép a másik szerencsétlen.

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2009.12.19. 21:33:53

En sem orulok mikor a reszeg vitezek az este tizes kocsma zaras utan obegatnak, mig eltantorognak az ablak elott.

Elmeny minden nap.

KCB 2009.12.19. 21:33:57

Szerintem teljesen korrekt hogy este 10 után már ne zajongjanak az emberek. Egy városban nem csak nappal vannak az emberek, hanem éjszaka is. Mindenkinek joga van a pihenéshez.
A szórakozóhelyek és a szórakozni vágyók tartsák ezt tiszteletbe.
Szerintem amúgy is irreális hogy az ember nem tud elmenni semmilyen normális helyre mert mindenhol 10 után kezdődik a buli és tart hajnalig. Aztán a következő napot meg hősként átalusszák. Sokkal jobb lenne ha 7kor kezdődnének a programok és 11 után már mindent bezárnának. Persze a kereskedők hívei az éjszakázásnak mert így mégjobban le tudják húzni az embert.

A cikk bedig elég béna mert nem "Michelle Wild népszerűsíti" hanem "Michelle Wild IS népszerűsíti" És így már egészen más.

Amúgy meg miért baj hogy ő is szerepel rajta? Ezen fennakadni kicsit prűd dolog.

Voloka 2009.12.19. 21:48:07

A Gödöllőn lakó Pécsi Ildikó miért kér csendet a VI. kerületben?

borovi 2009.12.19. 22:10:22

@Secnir: Igen, én is pont ezekért élek vidéken és nem bánom, sőt élvezem. Nincs is bajom holmi csendrendelettel. De az is igaz, hogy a faluközpontban álló kocsma még éjjel 11-kor is fullon működik, oszt senkit se zavar. Én mondjuk elég messze lakom onnan, hála istennek. :)

Bolcs_es_szexi 2009.12.20. 13:52:21

Komolyan nem vágom, hogy mi járhatott ezeknek a rinyagépeknek a fejében, amikor ideköltöztek! "Költözzünk a belváros közepébe, mert ott majd megtaláljuk a nyugalmat és csendet!"?
Húzzatok a PICSÁBA ha nem tetszik hogy egy élő városban "éltek", és nem zombifalván!

kispista2 2009.12.20. 20:18:04

Húzzon a picsába egy tanyára, aki hangoskodni és üvöltözni akar!

Magyarszürke 2009.12.20. 22:50:43

Az idevonatkozó rendelet:
218/1999. (XII. 28.) Korm. rendelet
az egyes szabálysértésekről

Idevonatkozó rész a rendeletből:
"6. § (1) Aki lakott területen, az ott levő épületben, vagy az ahhoz tartozó telken, tömegközlekedési eszközön, továbbá természeti és védett természeti területen indokolatlanul zajt okoz, amely alkalmas arra, hogy mások nyugalmát, illetőleg a természeti vagy a védett természeti értéket zavarja,
harmincezer forintig terjedő pénzbírsággal sújtható. "

Ami tehát fontos a csendrendeletből: "indokolatlanul zajt okoz,amely alkalmas arra, hogy mások nyugalmát[...]zavarja"...
Tehát ha vki pl hangosan felnevet a Nyugati pályaudvar előtt este 11-kor, még nem viszi el a rendőr bácsi. Ellenben ha azzal szórakozik, hogy üres sörösüveggel csapkodja a körút kukáit, miközben Zámbó Jimmy dalokat üvölt az éjszakába, akkor bizony perkálja le a 30 ezer forintocskát. Én városszéli vagyok(relatíve csendes XVII.ker.), ellenben én is utálom mikor helyi fiatalok képtelenek arra, hogy kulturáltan menjenek végig éjszaka egy utcán. Nem is az alapzaj a gond, hanem mikor elviselhetetlenné válik a zaj. Az,hogy valaki benn él a városban,nem jelenti azt, hogy kényszerből él ott.Vagy nincs lehetősége elmenni.Ha valaki nem tud kulturáltan szórakozni,az megérdemli a büntetést.

Magyarszürke 2009.12.20. 22:58:59

Ja, valami kimaradt.A Vad Kata ellen ágálóknak üzenem:akkor lenne egyedül jogos ferde szemmel nézni rá, ha azt hirdetné: maradj szűz a házasságig, házasság nélkül ne szexelj senkivel vagy pedig ne használj gumit, jó keresztény ezt nem teszi...
Nem példakép, hanem terézvárosi.Erről ennyit !

kispista2 2009.12.21. 11:15:13

A nyugalomhoz való jog fontosabb mint a randalírozáshoz való jog.
A tiszta utcához való jog fontosabb mint az utcán szarás és hányás joga.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2009.12.22. 14:23:13

Hú, mekkora felháborodás! Szerintem végre egy ötlet, amiről gond nélkül kijelenthető, hogy kurva jó. :-)

sapuh 2009.12.23. 02:19:59

@Magyarszürke: mint egy fentebbi kommentből kiderült, XI. kerületi. Nem mint Vad Katalin szerepel a plakáton, hanem mint Michelle Wild.

Amúgy a tiédnél cizelláltabb érveket simán találsz pro és kontra, ha egy kicsit feljebb nézel.

Ottilia Kerekes 2014.07.07. 00:06:08

Itt lakom az Andrássy és a Király utca között az Opera magasságaban. Örúlök,hogy életre kelt a városrész. Örülök,hogy pezseg. 20-as 30-as évek fényképeit nézve mindig nosztalgiával gondoltam a haború előtti Belvárosra. De...a csendrendeletről nem szóltak a zömében turistákból álló szórakozóknak. Hajnal kettőkor arra ébredni,hogy beordítanak az ablakon és kitépik a falból az öntöttvasrácsot...amikor hordában jönnek és mind üvöltenek...amikor éjfél után skót dudával vonulnak fel s alá órákig a sikátorban,mert milyen vicces hogy visszhangzik...soroljam még? Persze legyen munkahely...és legyenek szabályok. De legyen már valaki,aki ezt valahogy be is tartatja.
Nem a jókedv és a móka elrontása a célom. De úgy gondolom ezt a viselkedést normális,tisztességes közegben nem tolerálnák. A saját hazájukban sem tolerálnák. Különbség van szórakozás és bűnözés között. Az itt ,,szórakozók" az utóbbihoz tartoznak és sima pisszegéssel nem lehet őket csendre inteni...
süti beállítások módosítása