Na ez most egy kicsit rendhagyó klip lesz: Budapest csak neonfényeivel képviselteti magát benne. Nagyobb felbontásban letölthető innen. [Tipp: orgyen]

Az Urbanista elköltözött! Ha nem akarsz lemaradni a friss posztokról, katt ide:

Címkék: budapest reklám klip világítás

A bejegyzés trackback címe:

https://urbanista.blog.hu/api/trackback/id/tr81344637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sol 2009.08.28. 19:35:49

Az én kedvencem a Patyolat hattyú volt amelyik fel alá úszkált, hiányzik:(

katácska! · https://www.facebook.com/kata365 2009.08.28. 20:08:42

elírtam,nyilván elektrotechnikai helyesen, de a link jó

orgyen 2009.08.28. 22:31:35

A Trotechnikus, az mindig Elek! :DDD

Lesley · http://8ker.blog.hu/ 2009.08.29. 04:43:46

A kedvenc zenei blogom az Urbanista!
:)
DE ez kurva jó klipp!

Oszkárság · http://oszkarsag.blog.hu 2009.08.29. 20:25:55

@katácska!: Kata, az elektrotechnika múzeumról nincs más képed még? Akkor volt róla szó, amikor Budapesten Gotham Cityre emlékeztető épületeket kerestünk (urbanista.blog.hu/2008/08/19/), és engem nagyon arra emlékeztet elölről. De még soha nem jártam bent.

Egyik sem titok, de:

Adalékinfo 1 - a szám óriási, a 2006-os albumon volt, de most 2-3 hete valami reklámban szoktam hallani. Talán bank. Teljesen olyan amúgy, mint egy Röltexről szóló dokumentumfilm háttérzenéje. "Ekkor a szakmunkás nők befűzik a fonalat az újracsévélőbe, és megkezdődik a kardigángyártás második fázisa." Zseniális.

Adalékinfo 2 - A klipet mint általában Fabricius Gábor készítette, élőben viszont a mindig megújuló vizuálokat Kemuri szokta a zenekar mögé tenni (www.myspace.com/kemuri_), így teljes a produkció.

Adalékinfo 3 - az én zeném TÉNYLEG egy nyomtatott áramkörök házi barkácsolásával (!) kapcsolatos ismeretterjesztő film alá lett betéve :D Ha most elértem a Delta színvonalat, akkor 40 év múlva még lehet belőlem akárki.
süti beállítások módosítása