Szabadság-híd - fotó: retekblog.blog.huRetekblog írt néhány levelet, melyben számos újdonságra hívta fel a figyelmemet.

1. A Szabadság-hídon végre teljes a világítás. Ezt ugyan mások is írták már korábban, de most egy képet is kaptam.
2. A Csak a szépre blog fotópályázatot hirdet, ahol még nyeremény is van
3. Az Urbanista 6. lett a Goldenblogon, egyúttal megtudtam azt is, hogy jelölték. Ezért persze köszönet mindenkinek, aki rá voksolt és remélem jövőre a top 10-ben lesz a Városképp, a 8ker, a Forrás Budapest és a Szépre is.

Az Urbanista elköltözött! Ha nem akarsz lemaradni a friss posztokról, katt ide:

A bejegyzés trackback címe:

https://urbanista.blog.hu/api/trackback/id/tr771308707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maestro1 2009.08.14. 12:32:44

Mostanában szinte minden este átsétálunk a Szabadság-hídon, és ugyan a díszvilágítás most már valóban teljes, de a teljes északi oldalon nem égnek a közvilágítási lámpák (és a Gellért tér jó részén sem) már napok óta. Ma reggel láttam a téren pár halásznadrágost, amint a kapcsolószekrényben matattak, reméljük, hamarosan megoldódik ez is...

maestro1 2009.08.14. 12:34:35

Milyen tapló vagyok, természetesen gratulálok a szép eredményhez a Goldenblogon :)

Zubreczki Dávid · http://instagram.com/zubreczkidavid 2009.08.14. 14:02:40

@maestro1: ja már épp szólni is akartam : ) és persze kösz!

Zsámboki Miklós · http://solaitid.tumblr.com 2009.08.14. 15:05:22

nem teljes a világítás, csak az északi oldalon

maestro1 2009.08.14. 21:46:39

Jelentem, már teljes a közvilágítás is mind a hídon, mind a téren :)

Cricket 2009.08.15. 10:19:24

Gratula Dá! :) Én a legszorgalmasabb bloggernak járó díjat is neked adnám!
süti beállítások módosítása