A Világgazdaság honlapjáról továbbra is csak pénzért szerezhetők információk, így aztán a saját oldalukon kívül mindenhol máshol olvashatók az értesüléseik. Például az mfor-on és például az, hogy a Magyar Televíziónak otthont adó egykori Tőzsdepalotából "2012-re egy több tízezer négyzetméteres bérterületű, vegyes funkciójú ingatlant alakíthatnak ki.

A központi fűtőberendezésnek helyet adó csarnokból eltávolítják a szerkezetet, másutt helyezik el, így a csarnokban esetleg egy török fürdőt nyithatnak, amely egyedi vonzerő lehet. A hatalmas pincét kulturális és szórakozóhellyé alakítják, és szeretnének egy fotómúzeumot is.

Az igazi pénztermelő azonban az emeleti szinten kialakítandó A+ osztályú irodaterület lesz. Még nem határozták meg a havi bérleti díjat, valószínűleg 20–25 euró között lesz." Bár a vg.hu oldalán a szöveg fizetős, van egy galéria légifotókkal és kivilágítási látványtervekkel. (tipp: sadia)

Az Urbanista elköltözött! Ha nem akarsz lemaradni a friss posztokról, katt ide:

Címkék: budapest mtv szabadság tér fürdő irodaház v. ker tőzsdepalota

A bejegyzés trackback címe:

https://urbanista.blog.hu/api/trackback/id/tr83867933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

macca17 2009.01.10. 09:43:48

annyiban korrigálnálak, h a vg-n természetesen nem csak pénzért lehet infóhoz jutni, mert a cikkek 90-95 százaléka ingyenesen elérhető. a fentihez hasonló exkluzív információk, amelyek vélhetőleg csak a nyomtatott lapban jelenik meg, azonban csak előfizetőink számára olvashatók ingyenesen. az ebből származó információ persze mindenki számára hozzáférhető (a hír szabad), de a teljes anyag természetesen csak nálunk érhető el.
Pásztor András vg.hu felelős szerkesztő

Shadwell 2009.01.11. 17:18:06

@macca17: Tehát mégsem szabad. Ahelyett, hogy egy jól működő online kiadást készítenének, inkább előfizetéshez kötik. Mert ugyebár valahonnan pénzt is kell csiholni. Megértem. De jelezném, hogy ez a model Amerikában már bebukott... a jövő nem ez.

Nehéz idők várnak a nyomtatott lapokra. Főleg, ha jön az e-papír. :)

macca17 2009.01.12. 14:25:27

@Shadwell: azt írtam, h a cikkeink 90-95 százaléka ingyenes. értelemszerű, h a többi nem. azt is megírtam, hogy miért nem.
egyébként nyilvánvaló, hogy 5-10 százaléknyi fizetős cikkre nem lehet üzleti modellt alapozni. a VGO is alapvetően display-alapú hirdetésbevételeiből él.
amúgy abban nem vagyok biztos, h a fizetős modell megbukott, pont az üzleti, gazdasági oldalak esetében kérdéses az állítás igazsága. nézd meg pl az ft.com-ot. tele van fizetős cikkel, a nyomtatott példányszáma pedig még emelkedett is...