~dá~: Kép 128

A brutális reklámzajból nem csak úgy lehet kitűnni, hogy még hangosabban ordibálunk, hanem úgyis, hogy lehalkítjuk az alapzajt. Egy hagyományos cégér reklámértéke meglehetősen csekély, főleg, ha mondjuk egy óriásplakát tetején táncoló meztelen nő kezében tartott plazmatévéből pénzt szóró cuki kutyás kisgyerekével vetjük össze.

Viszont például a győri belváros közepén nincsenek harsány reklámok a boltokon, csak cégérek, amelyek így érvényesülni tudnak. Nem is néznek ki rosszul, kreatívkodni meg ezekkel is ugyanolyan jól lehet.

Íme pár profi fotó mindenhonnan a világból a flickr kínálatából: 

Az Urbanista elköltözött! Ha nem akarsz lemaradni a friss posztokról, katt ide:

Címkék: reklám győr városkép cégér

A bejegyzés trackback címe:

https://urbanista.blog.hu/api/trackback/id/tr20763317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Koós Miklós · http://koos.hu 2008.11.11. 19:14:45

az én kedvencem a József körúton volt egy látszerész üzleten (sajnos már leszerelték)
A LÁTSZERÉSZ szó úgy volt felírva egy hosszúkás táblára, ahogy a szemorvosnál is az olvasótábla. Azt minden nyelven megértették, függetlenül, hogy mi volt konkrétan felírva.
süti beállítások módosítása