Víziló a 75-ös trolin - fotó: Ernő

Hiába komoly városfejlesztési koncepciók, menő építészeti csemegék és világmegváltó civil kezdeményezések, én az egész urbanistázásban azért mégis csak az olyan képeknek örülök a legjobban, amilyeneket most Ernő küldött nekem az alábbi egysoros levél kíséretében:

 

A 75-ösön egyszer csak ez a víziló nézett velem szembe. A haverja egy kicsit rémültebbnek tűnik :)

 Víziló a 75-ös trolin - fotó: Ernő

Felvirult a napom!

Az Urbanista elköltözött! Ha nem akarsz lemaradni a friss posztokról, katt ide:

Címkék: budapest trolibusz véletlen street art

A bejegyzés trackback címe:

https://urbanista.blog.hu/api/trackback/id/tr726009497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

retek. · http://csakaszepre.blog.hu 2014.04.10. 11:50:48

Nagyon jópofák. Ilyenekre én is fel szoktam figyelni, de nem gyűjtöttem. Na majd most!

Izo 2014.04.10. 13:08:38

Ööö... hol van itt a viziló? Én csak egy kapaszkodó rögzítőt látok.

Imposztorék 2014.04.10. 16:14:00

A minap a fővárosban járva arcmagasságban előttem termett egy plakát. Először nem ismertem fel 1 méter távolságról, hogy mi ez. Láttam, hogy testszínű és ... uramisten, ez egy női nemiszerv! Egy lépést hátrább léptem és kiderült Rogán Antal 4-5 x-ös méretű választási plakátján a szemhéját néztem nagyajkaknak...

gizmo26 2014.04.10. 17:32:56

Mi az a víziló? Miről beszélnek ezek? Vagy ennyire örülnek egy kapaszkodórögzítőnek? Tudom hogy sötét vagyok, de kérem magyarázza el már valaki, mert nem értem.

gizmo26 2014.04.11. 01:15:00

Úristen, már látom. 2 orrlyuk, 2 szem, száj, böszme orr. Vizilóóóó. El tudtam vonatkoztatni.

bioLarzen 2014.04.12. 16:29:05

Ez... ez bazz... kész :)
süti beállítások módosítása