P1110676.JPG

Rita lassan a Király utca környékének tudósítója lesz az Urbanistán. A pofátlan Gozsdu-emléktábla után most a Liszt Ferenc térről küldött fényképes mini tudósítást, mégpedig a névadó szobráról:

"Reméltem, hogy a Liszt Ferenc szobor talapzatát, ami néhány éve egy viharban rongálódott meg, helyrehozzák a Zeneakadémia átadására, de nem."

 

P1110672.JPG

P1110673.JPG

P1110674.JPG

P1110675.JPG

Az Urbanista elköltözött! Ha nem akarsz lemaradni a friss posztokról, katt ide:

Címkék: budapest szobor rita liszt ferenc tér terézváros vi. ker belső-terézváros lepusztulás

A bejegyzés trackback címe:

https://urbanista.blog.hu/api/trackback/id/tr475696072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildsisy 2013.12.17. 10:01:22

Ezt pár hete én is körbe fotóztam, írni is akartam róla, de gondoltam senkit sem fog érdekelni... és már "megint" nem tetszik nekem valami... :) Rögtön észrevettem. Ez szomorú, hogy így néz ki!!!

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2013.12.17. 13:07:32

Mi az ittlakunk.hu-val nem csak posztoltunk róla, hanem nyáron megkérdeztük a katker önkormányzatot. Akkor azt igérték, hogy októberre - a Zeneakadémia átadására - meg lesz a szobor is. Nem lett. Istenkém, egy újabb hivatali kamuválasz ide vagy oda, nem tökmindegy már? Tipikus magyar mentalitás.

varosjaro.blog.hu/2013/07/01/liszt_a_levesbe

Palazeti 2013.12.17. 14:31:33

Magyarország 2013... köszöntünk a Balkánon, Egyébként a Gellért szálló előtti márvány ivókút állapota is megérne néhány kattintást...

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.12.17. 23:54:21

Alapítok egy pártot, és megnyerem a választást.

Egy ígéretem lesz, és azt be is fogom tartani:
Áldozni fogok a meglevő javak karbantartására, állagmegóvására.
süti beállítások módosítása