ku-xlarge_1_1384521144.jpg_640x786

Pompás plakátot posztolt Szily Laci a Cinken* annak apropóján, hogy rezsicsökkentés címén olcsóbban adja a bérleteket a BKK jövőre. Természetesen az igazi látnivalókat az árak jelentik, de az elnevezésket is érdemes böngészni. Hát nem szép, hogy "tanoncjegy" vagy az, hogy "operai járat"?

Az meg külön pikáns, hogy a "miniszter úr" rövid úton engedélyezte az árak kihirdetését - gondolom mielőtt kétszer ennyibe nem kerülnek. (Az meg már csak az én szívemnek különösen kedves, hogy milyen klasz volt, amikor a miniszter urat még kis m-mel és kis ú-val írták.)

*Nos mint a kommentekből megtudtam, a relikvia ősforrása ez a Timelord poszt. Olyannyira az, hogy maga Frisnyák Zsuzsa szkennelte be az asztalfiókjában heverő dokumentumokat. Kösz!

Az Urbanista elköltözött! Ha nem akarsz lemaradni a friss posztokról, katt ide:

Címkék: közlekedés felirat plakát töri

A bejegyzés trackback címe:

https://urbanista.blog.hu/api/trackback/id/tr995635536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vincze Miklós [grofjardanhazy] · http://24.hu/author/vinczem/ 2013.11.15. 17:16:36

@szb9: Nem akartam belinkelni a saját posztom, szóval köszi! :DDD

Zubreczki Dávid · http://instagram.com/zubreczkidavid 2013.11.15. 17:41:38

@Vincze Miklós [grofjardanhazy]: @szb9: ejnye no, máris linkelem az ősforrást :) de hh nem cinkre toltad ki? amúgy a hiperinfláció szerintem az io9-on is érdekes lehet :)

Comandante en Jefe · http://local.blog.hu/ 2013.11.16. 08:10:34

"a miniszter urat még kis m-mel és kis ú-val írták."

...és ki merték tenni elé a névelőt.

Vincze Miklós [grofjardanhazy] · http://24.hu/author/vinczem/ 2013.11.16. 12:57:32

@Zubreczki Dávid: De most így tényleg az Urbanistán egy kommentben írjam le, hogy később írtam meg a posztot, mint ahogyan Szily a Cinkre az általad linkeltet, ennek ellenére figyelmébe ajánlottam a linket, de ő mégse vette át? :)

Az io9-on pedig sajnos sem a legbizarrabb papírpénzek, sem a hiperinflációs bankjegyek nem lesznek láthatóak.

zsuzsa.frisnyak 2013.11.16. 19:17:27

Kedves Urbanista,

nem Szily László posztolt "pompás" plakátot a Cinken, hanem én. Hasonlóképpen Vincze Miklóshoz.

Mindkét írásban a plakátokat egyszerűen átemelték a timelord blogból.

Hivatkozás persze semmi, bocsánatkérésről ne is álmodjak, nyilván nem érdemlem meg... meg különben is minek az.

Hangsúlyozom, valamennyi viteldíjas plakát az én írásomból lett átemelve.

timelord.blog.hu/2013/07/12/menetjegyek_inflacio_szivas#c20854522

Zubreczki Dávid · http://instagram.com/zubreczkidavid 2013.11.16. 22:30:44

@zsuzsa.frisnyak: Kedves Zsuzsa, köszi, én spec mindig jelölök forrást, ha tudom, mi az. Laci egy Tumblr-posztot linkel, ami meg Gardi Tamásra hivatkozik. Hogy elejét vegyük a további vitáknak, elárulod, te honnan vetted? Aztán becsszó belinkelem az ősforrást :) (Miklós meg már linkelt is téged!)

zsuzsa.frisnyak 2013.11.16. 23:35:58

@Zubreczki Dávid: Egyetértek, ennek a blognak alapos a hivatkozásai. Nem hozzád címeztem a kifogást, egész egyszerűen rosszul esett a dolog, és itt panaszkodtam ki magam, mert a Cinken nem válaszoltak és nem mondták, hogy bocs.

Az ősforrások az egyik fiókomban hevernek. Nem volt más dolgom, csak szkenneltem. A plakátok jobb felső sarkában látható egy-egy ceruzával írt szám, ebből kitalálható, hogy két leközölt plakát között hány leközöletlen létezik még az adott sorozatból.
süti beállítások módosítása