valasztasiplakat1980.jpg

Bár nem rekorder, azért elég szép találat ahhoz, hogy bekerüljünk az Urbanista plakátlelet-gyűjteményébe, ahol a XX. század házfalakon felejtett régi felhívásait gyűjtjük. Ráadásul úgy tűnik, valami miatt ez a környék különösen erős (volt) ilyen téren. Ahogy egy kedves olvasó írja:

 

Szép napot Urbanista Blog!

Véletlenül ugyan, de belefutottam néhány régi plakát fotójába honlapotokon. Szeretnék én is csatolni két képet. Sajnos ezek nem most készült fotók, 2004- ben "lőttem" őket, egy akkori fényképezős mobillal.... Ez az indok a képminőségre is.

A plakátok helyileg a Városmajor utca 5 szám kapualjában (Városmajor- Krisztina körút sarok) voltak (vannak?)
Kétlem, hogy most is ott vannak, de ha esetleg igen, érdemes jobb minőségű képet is készíteni róluk. :)

Üdvözlettel,
Baranyai Péter
 
Még több régi plakát budai és pesti házfalakról itt.
Az Urbanista elköltözött! Ha nem akarsz lemaradni a friss posztokról, katt ide:

Címkék: budapest felirat töri krisztinaváros xii. ker krisztina körút városmajor utca plakátlelet

A bejegyzés trackback címe:

https://urbanista.blog.hu/api/trackback/id/tr645600389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maestro1 2013.11.04. 15:58:29

A cím szerintem nem stimmel, mert az 5-ös szám beljebb van, nem a Krisztina krt. sarkán. Ha jól sejtem, ezek azok, amelyek ott vannak a Magyar Jakobinusok terén. Már én is írtam neked erről @~dá~, jelenleg egy kis kirakat van felette, az pedig le van ragasztva egy gyrosos hirdetésével: maps.google.hu/?ll=47.501448,19.023694&spn=0.001625,0.004128&t=m&z=19&layer=c&cbll=47.501387,19.023826&panoid=_3c9l0D6W6LFt1EwVe6xhA&cbp=12,228.61,,1,5.47
Szóval védett helyen várják a plakátok az elkövetkező évtizedeket :)

maestro1 2013.11.04. 16:00:08

Bocs, valamiért nem szereti a blog.hu a rövid url-eket...
süti beállítások módosítása