~dá~: MÜPA díszkivilágítás nélkül

A Művészetek Palotájának fontos része a díszkivilágítás: állandó fotótémát jelentenek különböző színekben játszó falai és a kókuszreszelék-szerűen beépített lámpái. Apuska, a Kocsmablogról figyelmeztetett tegnap, hogy... 

 

"hetek óta nem működik a Müpán az a furcsa színváltós díszvilágítás, és engem például érdekelne, hogy mi az oka. November magasságában láttam ott egy darus autót, ami a garázslejáró fölött vacakolt néhány darabbal, de azóta semmi mozgolódás - már amikor én járok reggel-este arra."

 

Tegnap este épp a Közvágóhídra igyekeztem, úgyhogy a villamosmegállóból telefonnal lőttem egy fotót. Persze a fenti képen nem látszik, hogy nem változnak a fények, de az igen, hogy a beépített lámpák nem működnek. Aki pedig nem látta korábban, milyen volt, annak ideágyazom darthwalk,  sze_danNZs és b0mb képét:

darthwalk: DSC 8513 Müpa

 

sze_dan: MÜPA

 

NZs: MüPa No. 2

 

b0mb: MüPa messziről

Közben rákérdezek, mit lehet tudni róla, amint megjön a válasz jelentkezem!

Frissítve: A Müpa igen gyorsan válaszolt a levelemre, mint írták:

"A Művészetek Palotájában jelenleg is folyik a homlokzati ledcsíkok karbantartása, amely a lámpatestek elhelyezkedése miatt több hetet is igénybe vesz. A munkálatok terveink szerint március 15-én érnek véget. Ezután az eddig megismert látványt nyújtják majd a Müpa különleges látványelemei."

Az Urbanista elköltözött! Ha nem akarsz lemaradni a friss posztokról, katt ide:

Címkék: budapest díszkivilágítás müpa világítás ix. ker thék endre utca soroksári út komor marcell utca gizella sétány

A bejegyzés trackback címe:

https://urbanista.blog.hu/api/trackback/id/tr174997522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atika!!! 2013.01.04. 16:16:55

Új, LED-es, vezérelhető fényjátékot fog kapni. A többi még titok :)

Alaister Grand 2013.01.04. 16:17:42

Nekem nem hiányoznak.
Mindig az volt az érzésem, mikor megláttam, hogy alien-invázió áldozata, és beköpték valami ufonauták a gusztustalan űrpetéikkel.

Mikulka2 2013.01.04. 19:22:40

Nekem tetszett, várom vissza

zolij 2013.01.04. 19:52:34

Nekem is tetszett, úgymond üde színfoltja a városnak.

Foxtrotty 2013.01.04. 20:37:56

Az ombudsman helyezte hatályon kívül a díszkiválágítást, mert zavarta a közelben alvó hajléktalanokat

Zubreczki Dávid · http://instagram.com/zubreczkidavid 2013.01.04. 21:42:35

@Minden Jobbikos Büdös Zsidó Cigány: ez jó kérdés :) először én is hosszúval írtam (FB-on most is így van), de mivel saját honlapjukon is röviddel írják, kijavítottam

kaleidos cope 2013.01.04. 23:29:54

valami ordenáré ez a Müpa
ki a rossebb akarna ilyen palotában lakni ha uralkodó lenne? engem inkább egy gabonasilóra emlékeztet, vagy lehetne a Szerszám-vagon és gépgyár összeszerelő üzeme
Alaister űrpete ötlete is nagyon tetszik:)
a másik nagyon klassz a Nemzeti Színház Soroksár úti oldalán füstölgő kéménykéje:D

szóló szölö 2013.01.05. 17:24:38

a Müpa a legszebb,és legelegánsabb épület hosszú idő óta Magyarországon Voltár már benne?

Vaandor 2013.01.05. 23:15:45

A színes csíkok nem voltak elég Nemzetiegyüttműködőek, ezért teljesen szabályos és szakmailag megkérdőjelezhetetlen pályázat útján leváltásra kerültek...

topi15 2013.01.06. 12:41:17

Tessék mondani ez az új"fehér ház" pöttyölve,

Alaister Grand 2013.01.06. 18:04:23

Szóval visszateszik az alien-férgeket? :(
Kár.
süti beállítások módosítása