Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

 

Érzem én ám, hogy drága szeretett olvasóim már kezdik felhúzni magukat, mint a Lánchíd árnyékpuncis posztján, hogy aszongya nem városblogba kéne ám ezeket megírni dá, hanem elmotyogni hanyatt dőlve egy pszichológus kanapéján. Most azonban tökéletes mentségem van. Azt ugyanis, hogy a BKV zseniális bajszos bácsijának guminénire emlékeztető párja van, nem én, hanem helikopter szúrta ki: "a bkv-s guminéni csak nekem tűnt fel? ő azért már kicsit erős, nem?" Nekem becsszó nem állt rá a szemem, pedig nagyon tetszik -mint az egész bácsidizájn, úgy, ahogy van.

Frissítve: és mit ad Isten, Facebook rajongói oldala is van! (via)

Az Urbanista elköltözött! Ha nem akarsz lemaradni a friss posztokról, katt ide:

Címkék: budapest közlekedés szex felirat

A bejegyzés trackback címe:

https://urbanista.blog.hu/api/trackback/id/tr822641749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

quadrocs 2011.02.06. 11:57:50

:) Mondhatni ÓÓÓÓÓÓÓÓ :)

Olgicsq 2011.02.06. 12:52:50

igyekeznek azért, ez látszik. :)

pg2 2011.02.06. 23:36:49

Nyilván ezt is az *új* városvezetés managelte oda 2011. január 11-től, mint a hivatalos személynek minősülő közterületfelügyelőt, aki igazoltathat.

pg2 2011.02.06. 23:38:27

(Amúgy az a hüvelykujj is tenyérélből nő ki. Csak nem sámán?)

nightrain · http://skypesuli.hu 2011.02.06. 23:38:47

Ma láttam én is egy ilyet, tényleg vicces volt.
süti beállítások módosítása