Kaptam egy levelet, ami elsőre annyira elrémített, hogy meg se nyitottam a benne szereplő linket. De mivel másodszor is megkaptam, klikkeltem és rájöttem, hogy a honlapon rengeteg remek fénykép van Budapestről. Mindenkinek jó böngészést tehát a hétfői posztokig!

Kedvelt Barát, Raj (on go:-))), Kedvelő, Szimpatizáns, Távoli Ismerős, valamilyen szinten Érdeklődő vagy Elviselő, plusz mindenki, akiről ezt feltételezem,

free-sh méz csepegett a www.nyirizsoltbudapestje.com fedőnevű madzagra, 2010 tavasz-nyár, valamint Városi zene címmel.

Üdvözlet, ölelés, kinek-kinek kívánsága szerint

zsolt

 

Az Urbanista elköltözött! Ha nem akarsz lemaradni a friss posztokról, katt ide:

Címkék: budapest fénykép

A bejegyzés trackback címe:

https://urbanista.blog.hu/api/trackback/id/tr642237575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dzsilla · http://budapestkirakat.blog.hu 2010.08.21. 20:45:19

erről a honlapról küldtem egyszer egy verset, nem emlékszel?
süti beállítások módosítása