Földhivatal

 

Mit tehetnék még hozzá a Zoli által küldött tulajdonilap-részlethez, amelyen egy üzletre 2009-ben bejegyzett haszonélvezeti jogra van utalás? Kicsit olyan, mint amikor a családi sírkövekre előre felvésték a neveket, meg a halálozás dátumának első két számjegyét: 19.. - erősen bízva benne, hogy az illető még az ezredforduló előtt elhuny.

Az Urbanista elköltözött! Ha nem akarsz lemaradni a friss posztokról, katt ide:

A bejegyzés trackback címe:

https://urbanista.blog.hu/api/trackback/id/tr722201250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AnnaKarenina 2010.08.05. 16:41:05

És mit mond erre a Földhivatal?
(Pozitívumként is felfogható, ha a 2012-es világvégére gondolunk:)

belekotty 2010.08.05. 16:43:20

Ja Földhivatal... A Sóhivatal még jobb lenne. Náluk csak az Illeték hivatal a jobb, aki a Földhivatal által elutasított adásvételnek azért biztos ami biztos, a nem létező illetékét az APEH-en keresztül kétszer leinkasszózza a delikvens bankszámlájáról.

Flashy7 2010.08.05. 16:45:21

igazából az a kérdés hogy a 2030-as határidőben csak bíznak, vagy tesznek is majd érte :)

ekat 2010.08.05. 17:42:38

A Földhivatal nem normális, a nem elfogadott címemre küldött határozattal nem fogadta el LEVELEZÉSI AVAGY LAKCÍMEMKÉNT annak a lakásnak a címét, amiben a lakcímkártyám alapján is meg ténylegesen is lakom, és amit lízingelek, méghozzá zártvégűen, azaz csak én lehetek lejáratkor a tulajdonosa. (Illetékfizetési kötelezettséggel is jár!)
Csak a 8 éve eladott lakásom címén hajlandóak levelezni velem... bár már nem fognak, mert már az akkori vevőm is eladta.:-)

Mylady 2010.08.05. 21:52:22

@ekat: Ilyet nemcsak a Földhivatal tud. Néhány éve vettem egy lakást. Hitelből. A banknak levelezési címként a munkahelyemet adtam meg, mert az új lakás akkor még nem volt az enyém (ahhoz kellett ugye a hitel), az albérletből meg tudtam, hogy heteken belül elköltözöm. Működött is szépen a dolog. Aztán egyszercsak munkahelyet váltottam. Bejelentettem az értesítési cím változását a banknál, ahogy kell. A számlalevelet oda is küldik szépen. Aztán jött egy értesítés a hitelemmel kapcsolatban, az előző munkahelyemre. Felhívtam őket, hogy most mi van, mert az úgy nem lesz ám jó, ha olyan helyre küldik, ahol már nem vagyok, mert nem fogom megkapni. (Ezt is csak véletlenül kaptam meg). Erre azt mondja az ügyintéző, átkapcsol a hitelesekhez, beszéljem meg velük.
Na, itt akadtam ki. Nehogymár nekem kelljen az összes rendszerükben egyesével lejelenteni a címváltozást (anélkül, hogy tudnám, milyen rendszereik vannak).

Minél nagyobb egy szervezet, annál nehézkesebben mennek ezek a dolgok.

És: 2 nyugdíjpénztárnak és egy egészségpénztárnak vagyok tagja. Mikor a lakcímváltozást bejelentgettem mindenfelé, az összes adatomat átnéztem, hogy jól van-e náluk nyilvántartva. Egyiknél sem stimmelt teljesen. Volt, ahol a kedvezményezett egyszerűen nem volt nyilvántartásba véve (ráadásul az ügyintéző azt akarta, hogy adjam meg újra, egy újfajta formanyomtatványon, két tanúval aláíratva, pedig ott lobogtattam a kezemben az eredetit), volt, ahol a lakcímem volt rossz, volt, ahol az értesítési cím nem volt nyilvántartva (vajon hány levelet nem kaptam így meg?)
Röhej.

saclos (törölt) 2010.08.05. 23:51:35

Gondolom, valami oknál fogva nem fogad el a rendszer ismeretlen (NULL) dátumot, ezért egy elég távolit használnak ismeretlennek (nálunk is így működik a gazdasági rendszer, kb. eddig vagyok jogosult használni, alkalmazásban, stb.).

A 2000. évet követő következő dátumprobléma a nem frissített UNIX (és klónjai) operációs rendszert érintheti, ott 2038.12.31 után 1901 jönne.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.08.06. 05:04:43

A Földhivatalt én fogom kinyírni, azért a kis g*ciségért amit elkövettek 2010 elején velem szemben.
APEH nem különben.

Deviáns szinglibolsilibsibibsi 2010.08.06. 08:58:01

@saclos: Még annyi időnk sincs. A 32 bites Unixok órája 2038.január 19-én hajnali 3:14-kor fordul át 0x000..ra. Hogy pontosan milyen idő szerint (GMT, vagy valami más) azt nem tudom.

orient 2010.08.06. 09:18:06

@Mylady: 5 éve költöztem. Azonnal új címre kértem a dolgokat. Mai napig kapom a régi címről a leveleket. Még jó, hogy jóban vagyok a vevővel :)))

Ált. válasz: Ja bocs, de nem tudjuk átvinni minden rendszerben az új címet....miért is???

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2010.08.06. 12:43:27

Viszont 2030-ig tutira élni fog! Ezt a hivatal garantálja! Ez is valami.

tixar 2010.08.07. 16:56:50

saclos: kacifántosabb, nem az év számít.

2038 január 19-én hajnali negyed öt előtt hirtelen 1901 december 13-a este háromnegyed tíz lesz.
süti beállítások módosítása