gurigás folyosó tiniszoba fürdő illusztráció pink
[Tippek+ szöveg: felhasznalo (gyermekszoba),  uccsó: Anette Laboux. Kösz!]
Az Urbanista elköltözött! Ha nem akarsz lemaradni a friss posztokról, katt ide:

Címkék: ingatlansaláta

A bejegyzés trackback címe:

https://urbanista.blog.hu/api/trackback/id/tr51408097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

instantmama 2009.09.29. 11:02:31

Mér, a gazdagok is szarnak, nem? :) Amúgy jó a szemetek, én nem szúrtam volna ki a gurigát. :)))

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2009.09.29. 12:25:10

Kicsit sose értem, amikor egy lakás portfólióját figyelve valakit zavar egy széken hagyott pulóver, egy le nem csukott wc-ülőke, vagy egy ottfelejtett guriga. Ki nem szarik rá - hogy stílszerű legyek? :) Ettől még tetszhet az adott ingatlan, vagy ettől függetlenül sem. Ennél sokkal inkább riasztó amikor a szaklapok dizánkonyhák halszemoptikával készített képeivel kábítanak bennünket, ahol a konyhabútoron sosincs egyetlen szál étel vagy konyhamasina sem, ellenben pirospozsgásan ott virít a sűtő tetején a neonvázába állított kardvirág...

Bambuló Házisárkány 2009.09.29. 14:18:15

Azért nem baj, ha lomtalanítás után mutogatja valaki a kéróját.

Garlando 2009.09.29. 16:55:20

Az a hiperluxusosnak titulált kecó tényleg baró! Érdekes megfigyelni a burkolatok, nyílászárok, szaniterek közti különbséget.. Minőségben magasan fölötte áll a többinek, árban mégis ugyanott van.
Vélhetően a többit irreálisan drágán adják. Kutyának se fognak kelleni ennyiért. Nem is értem minek árulják akkor?

La Tangolita 2009.11.05. 12:02:52

A pink nyilaszaros hirdeteseben nekem nem vilagos, hogy akkor most elado vagy kiado? Azt irjak, kiado, de egyertelmuen vetelar van feltuntetve. Hulye vagyok, hogy nem ertem?
süti beállítások módosítása