Nem is olyan rég jelent meg egy hangos képriport a The New York Times oldalán, egy fickóról, aki maga árulta a lakását az utcán egyesével leszólítva az embereket, szórólapokat osztva és egy nagy kartonlapon mutogatva az ingatlan adottságait. Sikeréhez mondjuk biztos hozzájárult azért, hogy írt róla a NYT (az Urbanistáról nem is beszélve). Nem rossz ötlet, biztos hatékony is, amíg nem alkotnak plexipajzsos rendőrsorfalra emlékeztető formációt a szendvicsemberek. Persze a megszokottól eltérő sajátlakás-hirdetésekkel nem csak az utcán de a neten is találkozhatunk.
Itt van például ez, amit az alábbi levél kíséretében küldött el a tulaj:
Sziasztok,
egy sima lakáshirdetésnek indult, de aztán egy üveg bor után ez lett belőle...
haverjaim szerint simán a blogotokon a helye - ha Ti is így gondoljátok, ajánlom nagy szeretettel.
Borbaráti üdvözlettel,
Krisztián
Az újpalotai kecó igazából nem különleges, de az ember mégiscsak máshogy áll hozzá, ha ilyen részletesen kifejtenek neki minden előnyt - sőt pár hibát is!
Bpelhos a lakásmakettel feladott hírdetésről szóló cikkhez kommentelte oda a következőket:
Még hogy makett... a XXI. században?
A modern kor követelménye:
- Külön weboldal az ingatlannak
- 3D modell több nézetből
- Beágyazott Google Maps térkép a környék nevezetességeivel
- Beágyazott videó
Egy élő példa pedig:
eladoalakasom.info
Ez már egy komplett honlap öt oldallal, saját domainnévvel és hihetetlen részletességgel.
Egyre gyakoribb a lakásnak indított saját blog. Íme néhány közelmúltban indított bemutató a blog.hu oldalak közül:
- eladolakas.blog.hu
- lonyay.blog.hu
- tetoteradunanal.blog.hu
- horvika.blog.hu
- miklos38.blog.hu (Debrecen)
- laletta.blog.hu (Tiszaújváros)
Persze mindez csak akkor működik, ha valahogy rá is akadnak ezekre az oldalakra...