Kis kecó beépített szakálszárítóval
Eladó egy sakk-klub
Furcsa alaprajz, furcsa galéria - lakás a Kodály köröndön
Nagyon kék panel Angyalföldön
Furcsa alaprajzú lakás szép ajtókkal
Józsefvárosi lakótelep: 30 nm 18 millióért
"Ne riassza meg az utcára néző ablak!" - 18,5, de már 18-ért elvihető
Drága és messzi, de játszótér van a borospince felett
Millió feletti négyzetméterár a Gellért-hegyen
Szépen berendezett zöld szoba a Népligetnél
Lakás egy Ybl Miklós tervezte házban
75 nm-es terasz a hatodikon
Dupla tetőablakos pecó a Bazilikánál
 
Kösz a tippért városjárós Kambekknek és gyz-nek.
 

Az Urbanista elköltözött! Ha nem akarsz lemaradni a friss posztokról, katt ide:

Címkék: ingatlansaláta

A bejegyzés trackback címe:

https://urbanista.blog.hu/api/trackback/id/tr34846466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ariadne12 2008.12.29. 14:21:26

Az a 30m2 18 millás mennyire durva már... Ha már a tervrajzon is látszik, hogy iszonyú közel vannak szomszédos épületek, ott már rég rossz. Pedig kezdtem azt hinni, hogy lassan rájönnek az építő cégek, hogy senki nem akar természetes fény nélküli cipősdobozban lakni, három méterre a szomszéd erkélyétől. De ezek szerint van rá kereslet.

A Köröndre néző meg nagyon szép lakás lehet, csak az ablakot tilos kinyitni, ha nem akar megfulladni a tulaj a benzingőzben és megsüketülni a zajtól...

dawe 2008.12.30. 15:44:39

A szakáLLszárítós lakásban jártam is, sztem nem rossz lakás, csak kicsit drága. A jelenlegi tulaj megemelt kisszobával vette meg a lakást, és a felújítás miatt bontotta meg az emelvényt, de csak szimpla sitt volt alatta. A régiek úgy gondolták, ettől hangulatos lesz, hogy lesz egy kis lépcső is.

A barackos lakásnak viszont rossz a linkje.

Zubreczki Dávid · http://instagram.com/zubreczkidavid 2008.12.30. 16:08:39

dawe: restellem magamat a szakállügy miatt - de sajnos könnyen befolyásolható vagyok : ) először megírtam jól (poszt linkjében is így van), aztán lapozgattam a Magyar műemlékvédelmi lexikont, és rémülten láttam, h ott egyel van írva (most is megnéztem, tényleg!) - úgy h gyorsan javítottam rosszra : )

a barackost viszont sehol sem találom, sajnos elhagytam a neten, szóval töröltem a linkjét.. :/
süti beállítások módosítása