Bár a hagyományörzésnél jobban már csak a környezetkímélő újrafelhasználást szeretjük, azért az tényleg furcsa, amit Qtya fényképezett a Kálvin téren, majd feltöltött a a skyscrapercity.com fórumára. A metróépítés előtt leszedett korlátot pakolták vissza a szépen felújított villamosmegálló közepébe. Még a csavarok is a régiek - írja. Alább az angol nyelvű hozzászólás olvasható + egy csomó kép.

You are NOT going to believe what I've seen on Kálvin today... I was like shocked... My first suspicion came when I came up from the subway, and saw the rebuilt stairs for the tram stop in the underpass... It had the old bars installed! EVEN the screws were the old ones! I only noticed this because some of them were new and shiny... I had a bad feeling about the whole thing, so I had to take a good look on the surface too! THEY REINSTALLED THE OLD SIDEBARS, AND WALLS OF THE OLD SUBWAY EXIT!!!  It looks just like at Astoria..

 

Az első képet tersyxus hozzászólásából vettük át. A bejegyzésre Sadia hívta fel a figyelmünket, köszönjük.

Az Urbanista elköltözött! Ha nem akarsz lemaradni a friss posztokról, katt ide:

Címkék: budapest metró villamos felújítás belváros állomás palotanegyed kálvin tér v. ker viii. ker ix. ker belső-ferencváros

A bejegyzés trackback címe:

https://urbanista.blog.hu/api/trackback/id/tr82829244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BDzsH · http://varoskepp.blog.hu 2008.12.18. 09:45:12

Ez ugyanaz a sor mint a hídon a lámpák. Gyakorlatilag azt lehet látni, hogy a villamosfogalom megindítása a prioritás. Hogy ez jó abban nincs kétség, mert fontos. De az, hogy ez a gányolás mire fel van, és miért nem lehetett előre egy normális ütemtervet csinálni, na az a jó és jogos kérdés.

A híd különben egyre szebb. Sajnos a Kálvin viszont menthetetlenül randa lett 1945 után. De legalább most jól használható, és gyalogosbarát lesz.

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2008.12.18. 09:51:16

Lesz zebra a Korona Szálló hídja alatt? Az lenne végre a gyalogosbarát fejlesztés.

Smiló · http://hetibeton.blog.hu/ 2008.12.18. 10:42:30

És ez basszus, azt jelenti, hogy ezek ezt lassan egy éve tárolták valahol és nem dobták ki, mikor leszedték?

Tehát, nem is akartak újat felrakni?

Kuruttya 2008.12.18. 12:38:54

Áh, csak kicserélik majd. Most übersürgős megindítani a villamosforgalmat, szóval gyorsan visszapakolják ideiglenesen. Ez igazán semmibe nem kerül, szóval nem olyan katasztrófális megoldás ez.

Shadwell 2008.12.18. 16:26:33

Budapesten az elmúlt 20-30 évben nagyon sok, iiletve csak "ideiglenes" megoldás született... Pl.: korvin áruház burkolata... :)
Ide a bökőt, hogy a lámpákat a szabhidon és ezeket a korlátokat unokáink is fogják látni.

stonedraider · http://1sor.blog.hu/ 2008.12.18. 19:18:04

a corvin áruház 42 éve ideíglenes...:S

sztem jó h megőrizték a korlátot, ha normálisan lefestik a világon semmi gond.

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2008.12.18. 19:32:33

Én meg arra vagyok nagyon kiváncsi, hogy a Rákóczi téri villamosperonnál két hete kidöntött U-korlátot mikor és ki fogja helyreállítani? Borítékolom, hogy jövő ilyenkor is így fog állni, félig kiemelten és billegve... Persze felelősségbiztosító, meg átvállalás, meg nyomozás, meg lószartuggya mi a franc. De akkoris gány!

Egy kollégám kérdezte ma tőlem, hogy izgat-e még úgy a városüzemeltetés, mint hajdanán? Mondtam neki, dehogy izgat már. Legfeljebb anyázási szinten. Mert ez egy rohadó ország rohadó fővárosa. Menthetetlenül balkáni vezetőkkel, ugyancsak szarjankó ellenzékkel és betokosodott csinovnyikhaddal. Először megrökönyödött, aztán együtt kezdtük sorolni a képtelenségek sorát.
Hogy a belvárosi Gödör Klub felszínén a betört korlátüvegek miért maradhatnak évekig szétzúzva?
Hogy egy szétmálló József körúti szökőkút miért rohadhat éveken át gondozatlanul?
Hogy a letört, ellopott archaikus szemaformegállók miért hiányozhatnak éveken át az Andrássy útról?
Hogy a megcsonkított fák miért állhatnak elkorhadva évek óta a város megannyi pontján?
Hogy a megsűlyedt gárnitlapokon miért kell évek óta botladozniuk az embereknek a Nagymező utcában? S hogy ugyanott március óta miért képtelen bárki is helyreállítani a felszedett díszburkolatot, és hogyan meri szemrebbenés nélkül kiönteni a hiányt futóhomokkal?
Hogy egy Horváth utcai átszerelt villanyoszlop töve miért maradhat heteken át leaszfaltozatlan?
Hogy az Éles sarok közlekedése miként ragadhat le a balkáni 60-as évek szintjén, és hogy egy Thököly útat hogyan hagyhatnak közlekedésre alkalmatlan állapotra zűlleni - miközben ellőttük/mellettük százmilliókért hozzák renbe az addig sem rossz állapotú utakat?
Hogy a Városligeti tó környéke miért áraszthatja magából télen-nyáron az igénytelenség, a gondozatlanság mocskát?

És hogy a Kálvin téren miért ideiglenesen adnak át villamosvonalakat a népeknek, miközben millárdok úsznak el a szélben...

cramy 2008.12.18. 23:57:29

Ugyan miért cserélnék majd le, ha már ilyen szuperül felszerelték egyszer?! Az újabb munka. Ja, hogy esetleg szebb lenne? Én ebben sem vagyok biztos, sajnos, itt az Örökkévaló Ideiglenességek Országában.

Szaban 2008.12.20. 04:57:38

Kedves szemfüles barátaim. Borzasztó, mennyi zsörtölödni való van ebben a városban. De ez nem az. Ideiglenes korlát (Ha a szétfúrt korlátról nem lenne világos, a hegesztett hálós betét már csak egyértelmüvé tehetné. Én sem tenném fel a végleges korlátot, ha még vagy fél évig építési terület lesz a környék. Ismerjük építömunkásaink gondosságát, ahogy a másik munkáját védik.
De szilvesztei viccnek elmegy a bejegyzés.

kerusz 2008.12.23. 01:11:59

abban a kurva nagy észszerű spórolásban (amit itt egyesek írnak) azért az elmúlt egy évben a korlátokat megpucolhatták volna, mielőtt felteszik.
süti beállítások módosítása